Inderdaadquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja maar dat kan ook niet anders...
Nee, ik bedoel: FUCKING BRILJANTquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bedoelt weer 'goed aan te horen'?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel: FUCKING BRILJANT
Op die uithaal na, vond ik het niet verkeerd klinken hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het was dan toch ook gewoon niet zo goed
Uiteraardquote:
Owquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel: FUCKING BRILJANT
Echt he?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb d'r al eens in Boulevard gezien, ja die kan wel zingenEn wat een plaatje.
Youtubjes zijn beterquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef snellejelle het volgende:
ik vind dit nou niet echt briljant
Jah, ik val van mijn stoelquote:
Ik hoor liever dat ze er nog even wat power in gooit...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
Beetje te lievig liedje.
Ze kan veel meer dan dit.
Ja slechte keus liedje inderdaadquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
Beetje te lievig liedje.
Ze kan veel meer dan dit.
Hoofdsponsor hequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:20 schreef henkde_j het volgende:
Wat schandalig veel "subtiele" vodafone reclame trouwens
nou, inderdaadquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:20 schreef henkde_j het volgende:
Wat schandalig veel "subtiele" vodafone reclame trouwens
eejjjjjjjj heksquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef Toverheks het volgende:oh ik ben fan van die tatooboy en zijn broer mag wel eens langs komen
en ik las Dtje zit hier ff zwaaien naar Dtje
ja zat ff in verkeerde topic, maar Dtje
Maar ik ben net gebrainwashed en naar haar topic gestuurdquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Puur op dit nummer af vond ik Tattoodude beter
Staat je netjesquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef Toverheks het volgende:
oh ik ben fan van die tatooboy en zijn broer mag wel eens langs komen
en ik las Dtje zit hier ff zwaaien naar Dtje
ja zat ff in verkeerde topic, maar Dtje
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:21 schreef Honeymooner het volgende:
Ja, de beste tot nu toe.Weet de jury dat het het zusje van is?
Daarom ook 'puur op dit nummer'quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik ben net gebrainwashed en naar haar topic gestuurd
Die zit er ook echt gewoon voor spek en bonen bijquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
Geen van die goede kandidaten kiest voor Jeroen
omdat trioquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef Miam het volgende:
Snap eigelijk niet waarom ze voor Nick&Simon kiest.
als ze verstandig zijn wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:20 schreef JaneDoe het volgende:
zal er een kandidaat zijn die voor jeroen kiest?
Kan het ze niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
die zijn verstandigquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
heeft hij uberhaupt kandidaten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
Hey Kally, wat een kwijllebal he die jeroen, kunnen we hem niet in zijn stoeltje laten opvouwen, echt en dan die kutkop die hij steeds trekt, bbrrrr enge ventquote:
waarschijnlijk.quote:
Omdat die 'leuk' zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef Miam het volgende:
Ja zoals hij altijd is jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey Kally, wat een kwijllebal he die jeroen, kunnen we hem niet in zijn stoeltje laten opvouwen, echt en dan die kutkop die hij steeds trekt, bbrrrr enge vent
Ws omdat die ook het populairst zijn nu. Anders begrijp ik het écht niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef Miam het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vond het best leuk. Alles meevallen nog
als dat al een gegronde reden is......quote:
Voor de humorquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ws omdat die ook het populairst zijn nu. Anders begrijp ik het écht niet.
*steekt tong uit*quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vond het best leuk. Alles meevallen nog
Ik zapte er toevallig langs en bleef hangen. Verwachtte er werkelijk helemaal niks van, maar ik vond het toch best ok.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
Concept is gewoon erg goed vond ik. Niet perfect ofzo, maar zeker goed
het gerucht ging vroeger dat hij een verkapte homo was/is/ weet ik veel, maar anders moet ie zich eens lekker laten nemen door pak hem beet gerard of gordon, echt jammer pleur hem uit het prog zou ik zo zeggen.quote:
Yep, zeker na tattooboyquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:25 schreef Joooo-pi het volgende:
Hmmm, goeie keuze om VOH te volgens![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef MissJ het volgende:
WOW WOW WOW deze dame is echt geniaal goed!
En nog een beauty ook
komt dit niet uit het buitenland?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Dit programma gaat echt wel verkopen in het buitenland.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het gerucht ging vroeger dat hij een verkapte homo was/is/ weet ik veel, maar anders moet ie zich eens lekker laten nemen door pak hem beet gerard of gordon, echt jammer pleur hem uit het prog zou ik zo zeggen.
Angela had niet gedrukt. Dus ze kon Angela niet kiezen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Jennifer had beter Angela kunnen kiezen denk ik, hoewel het voor die kandidaten volgens mij geen bal uitmaakt wie hun coach is
Doei Joooo-piquote:
Ik denk het welquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:24 schreef Miam het volgende:
[..]
als dat al een gegronde reden is......
Hij is lekkah.quote:
Nee, da's van John de Molquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
komt dit niet uit het buitenland?
de valsheid heeft hij iigquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het gerucht ging vroeger dat hij een verkapte homo was/is/ weet ik veel, maar anders moet ie zich eens lekker laten nemen door pak hem beet gerard of gordon, echt jammer pleur hem uit het prog zou ik zo zeggen.
ja das wel de goeie samenvatting ja. En denk idd dat Johnny hier wel weer een goudmijntje mee heeft. Het 'sociale media' aspect miste ik er ff in, maar goed.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:28 schreef marcodej het volgende:
Tattoogast en meisje Ewbank () waren te gek, de rest prima. Angela over die tweeling.
Je kan ze opzoekenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef Toverheks het volgende:oh ik ben fan van die tatooboy en zijn broer mag wel eens langs komen
Wat vond je van tattooboy?quote:
Das vooral buiten de show om...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja das wel de goeie samenvatting ja. En denk idd dat Johnny hier wel weer een goudmijntje mee heeft. Het 'sociale media' aspect miste ik er ff in, maar goed.
Ik vond Rosenbergje ook te gekquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:28 schreef marcodej het volgende:
Tattoogast en meisje Ewbank () waren te gek, de rest prima. Angela over die tweeling.
Leuke talentenjacht dit.
Nick met die gitaarquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Bedoel je Nick? Of kun jij ze wel uit elkaar houden?
quote:
Denk idd dat John de Mol wel weer een potentiële BB in handen heeft hiermee.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Dit programma gaat echt wel verkopen in het buitenland.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:29 schreef Miam het volgende:
Tattoojongen heeft op mij de meeste indruk gemaakt..![]()
Ik ga pitten, wekkertje gaat 06:30,
salut!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je kan ze opzoeken
http://web.me.com/tattooben/lucky_6_tattoo/Welcome.html
Ben Saunders was (mijn mening) de beste van deze aflevering.
* Loedertje is fan
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Denk idd dat John de Mol wel weer een potentiële BB in handen heeft hiermee.
Seeyaquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:30 schreef Toverheks het volgende:maar was ff leuk bij jullie ben er weer vandoor
Die broer was lekkerquote:
Nog niet misschienquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Denk idd dat John de Mol wel weer een potentiële BB in handen heeft hiermee.
* hierbij aansluitquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja, die ook ja. Das wel mijn top 3
1 Tattoodude
2 Ewbank
3 Rosenberg
Ja hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Bedoel je Nick? Of kun jij ze wel uit elkaar houden?
Als ik de reacties zo lees denk ik dat je medestanders hebtquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
Blij dat ik vooor VOH heb gekozen.
Ik vind het echt leuk
Jij bent niet zo'n fan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik de reacties zo lees denk ik dat je medestanders hebt
Ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
Blij dat ik vooor VOH heb gekozen.
Ik vind het echt leuk
Het heeft mij vooralsnog nog niet kunnen 'pakken'quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef Bonzoo het volgende:
Ik hoop dat Sumera weer mee gaat doen aan dit programma ofzo.. Zij was echt goed.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Het heeft mij vooralsnog nog niet kunnen 'pakken'
Ik vond het wel leuk om te zien, maar niet leuker of beter dan alle andere TAL's
Jaquote:
Ik denk dat dat te kort geleden is. Misschien over 2 jaar ofzo weer...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef Bonzoo het volgende:
Ik hoop dat Sumera weer mee gaat doen aan dit programma ofzo.. Zij was echt goed.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:38 schreef Loedertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ben Saunders met Roel van Velzen.
Ik drukte ook op een knop hierquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:38 schreef Loedertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ben Saunders met Roel van Velzen.
Als God bestaat laat hij haar niet meedoenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef Bonzoo het volgende:
Ik ook meteen tv harderquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik drukte ook op een knop hier![]()
Oh ik vind hem geweldig! Die stem, heerlijkEcht een favoriet!
Ik vond ze bijna allemaal ook wel goedniet allemaal favoriet
Heldquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
Ik zou het behoorlijk sneu vinden voor Sumera als ze mee zou hebben gedaan, tegen vier stoelen aankijken is voor niemand leuk.
Hij is gewoon erg muzikaal en weet ook wat-ie wil. Denk dat hij een heel goede is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
John had het erover dat N&S een ontdekking waren qua jury, maar dat zag ik nu vooral in Roel. We kunnen grappen maken over zijn lengte, maar hij deed/doet het wel echt tof
Ja en dat komt ook wel door die negerzoenen denk ik.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
*zich een op de bank springende miauw voorstelt
whehehequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
Ik zou het behoorlijk sneu vinden voor Sumera als ze mee zou hebben gedaan, tegen vier stoelen aankijken is voor niemand leuk.
Altijd nog beter dan die kutkop van HJ Smits.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en dat komt ook wel door die negerzoenen denk ik.
Ben kotsmisselijk![]()
Volgende week kom ik wel hier kijken
Bescherm me, alsjeblieft niet. Nooit van mn leven zo'n vreselijke stem gehoord.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef Bonzoo het volgende:
Ja, ik moest mijn mond houden van mijn vriendin." Miauw stil nou ff!!"quote:
Die wordt dan ook door niemand genoemd hier dus waarom je hem erbij haalt is me een raadselquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan die kutkop van HJ Smits.
Mag ik je aanrakenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef UltraR het volgende:
[..]
Bescherm me, alsjeblieft niet. Nooit van mn leven zo'n vreselijke stem gehoord.
Ontopic:
Tatooboy, zusje Ewbank en mijn oud klasgenootje van de basisschool Esther Nijhoven waren mijn favorieten. Alledrie echt erg goed.
quote:
Oh, gewoon niet eens op reageren johquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
Nou kan Joopi me niet helpen in het Sumera offensief.
Jeroen is echt een beetjequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef Karina het volgende:
Ik vond het wel aardig, maar het boeide me niet zo. Wat ik al eerder zei, te langdradig en ik had er veel meer van verwacht. De jury vind ik ook niet leuk, vooral JvdB niet... Het moet wat vlotter allemaal.
Was Esther dat meisje met dat oog? , zoja die was ook heel goed.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef UltraR het volgende:
[..]
Bescherm me, alsjeblieft niet. Nooit van mn leven zo'n vreselijke stem gehoord.
Ontopic:
Tatooboy, zusje Ewbank en mijn oud klasgenootje van de basisschool Esther Nijhoven waren mijn favorieten. Alledrie echt erg goed.
Met 2 ogen zelfsquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Was Esther dat meisje met dat oog?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik moest mijn mond houden van mijn vriendin." Miauw stil nou ff!!"
Ja, ik vind het een zuurpruim. En ik vind j eook niet echt een goede coach als je geen artiest durft te nemen die iets anders zingt dan je eigen repertoire.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Jeroen is wel de faal van deze show. Wat een stakker zeg
Die gaat dan de hele tijd vertellen van Ja maar IK zou dit, IK zou dat, IK doe zus en IK doe zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef ranja het volgende:
[..]
Jeroen is echt een beetjeNiemand kiest ook voor hem. Geen idee ook wat je van hem kunt verwachten als coach.
Dat vind ik op zich het enige jammere aan de show. En het kletsen door het optreden heenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
haha!quote:
ik denk dat hij bang is dat hij degene die hij moet coachen beter zingen dan hijzelfquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een zuurpruim. En ik vind j eook niet echt een goede coach als je geen artiest durft te nemen die iets anders zingt dan je eigen repertoire.
Ik hoop toch niet dat ie je zus doet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Die gaat dan de hele tijd vertellen van Ja maar IK zou dit, IK zou dat, IK doe zus en IK doe zo
hahaha ja dat ook!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik denk dat hij bang is dat hij degene die hij moet coachen beter zingen dan hijzelf
In het begin van de show had ik nog wel een beetje mijn twijfels, maar hoe langer ik keek hoe leuker het werd. En idd boven verwachtingquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha!
Wat vond jij ervan Benny? Wa shet wat je verwachtte?
Ik vond het leuker zelfs![]()
Bedankt voor je vraagquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha!
Wat vond jij ervan Rauzy? Wa shet wat je verwachtte?
Ik vond het leuker zelfs![]()
Bedankt voor je vraag.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bedankt voor je vraag! Ik vond het ook toffer dan ik verwacht had, tof dat je eindelijk eens niet al die kneuzen ziet
!
Daar hoeft-ie helemaal niet bang voor te zijn, hoeft-ie alleen maar te accepteren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:45 schreef roos85 het volgende:
ik denk dat hij bang is dat hij degene die hij moet coachen beter zingen dan hijzelf
Die heb ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat ie je zus doet.
Ik denk het niet, want dat had ie van tevoren wel kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar hoeft-ie helemaal niet bang voor te zijn, hoeft-ie alleen maar te accepteren.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
In het begin van de show had ik nog wel een beetje mijn twijfels, maar hoe langer ik keek hoe leuker het werd. En idd boven verwachting
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bedankt voor je vraag! Ik vond het ook toffer dan ik verwacht had, tof dat je eindelijk eens niet al die kneuzen ziet
!
Ja, dat was ze idd. Is me toentertijd nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Was Esther dat meisje met dat oog? , zoja die was ook heel goed.
ik denk van nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:52 schreef D. het volgende:
Rare vraag wellicht, maar is er ook iemand positief over Jv/dB?
Toch vreemdquote:
ik ook niet, je zeggen van welquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Toch vreemd
Ik heb er nooit iets aan gevonden, maar hij schijnt toch ooit best populair geweest te zijn
Ik heb er niks tegen, als enigequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:52 schreef D. het volgende:
Rare vraag wellicht, maar is er ook iemand positief over Jv/dB?
ooit jaren geleden blijkbaar ... Nu is ie een pain in the ass in alle programma's waar ie in verschintquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Toch vreemd
Ik heb er nooit iets aan gevonden, maar hij schijnt toch ooit best populair geweest te zijn
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er niks tegen, als enige
zou zijn hitje naar zijn hoofd gestegen zijn?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
ooit jaren geleden blijkbaar ... Nu is ie een pain in the ass in alle programma's waar ie in verschint
Ik roep met alles zwart waar iedereen wit roept vanavond, dus dan klopt het weerquote:
Dat heb ik vanavond ook gedaan, maar over Jeroen kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om positief te zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik roep met alles zwart waar iedereen wit roept vanavond, dus dan klopt het weer
Ik heb ook niks tegen hemquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er niks tegen, als enige
ik vind hem zwaar uit de toon vallenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik vanavond ook gedaan, maar over Jeroen kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om positief te zijn
In welk opzicht?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind hem zwaar uit de toon vallen
ik weet niet, het is meer een gevoel.quote:
Hij heeft zichzelf populair gemaakt... das wat anders dan het zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Toch vreemd
een hoog Dries Roelvink gehalte wel...quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf populair gemaakt... das wat anders dan het zijn
Daar waar je de andere drie wel erbij had genoemd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
En als je mij vraagt: noem 10 artiesten met verstand van muziek zit hij er zeker niet bij
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:10 schreef chufi het volgende:
Jeroen is duidelijk geen goed panellid.... laat hem lekker zingen voor die mensen die er wel van houden... Maar stop aub met overdreven interresant doen op TV, alsof je er verstand van hebt
Jeroen is een slechte coach om te beslissen wat ie wil of wat ie niet wildequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
Zoals ik het begreep zijn er maar 5 auditie ronden. 17 is vrij normaal voor zo'n showquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Het is een aardige programma ..alleen wel lang 17 weken hoor!!
Klopt, met een stuk of 8 liveshows zit je er zo aan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep zijn er maar 5 auditie ronden. 17 is vrij normaal voor zo'n show
Ja. Heb ik ook intussen begrepen.quote:
Ons kent onsquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef golfer het volgende:
door de programmamakers gevraagd om mee te doen omdat ze al in het circuit zit als achtergrondzangeres van vrij bekende zangers en zangeressen.
Dan heeft ze geluk dat ze door de programmamakers is gevraagd om mee te doen.. Kennen wij haar ook als achtergrond zangeres?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef golfer het volgende:
Ja. Heb ik ook intussen begrepen.
Overigens had die a.s. vrouw van mijn collega zichzelf niet opgegeven, maar is ze door de programmamakers gevraagd om mee te doen omdat ze al in het circuit zit als achtergrondzangeres van vrij bekende zangers en zangeressen.
Jeroen v/d Boom is jaren zangcoach geweest dus weet echt wel waar hij het over heeft.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:10 schreef chufi het volgende:
Jeroen is duidelijk geen goed panellid.... laat hem lekker zingen voor die mensen die er wel van houden... Maar stop aub met overdreven interresant doen op TV, alsof je er verstand van hebt
Zó grappig dat jij dingen post alsof het een feit isquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef marky het volgende:
[..]
Jeroen v/d Boom is jaren zangcoach geweest dus weet echt wel waar hij het over heeft.
Verder vond ik het programma te traag. Over het talent is ons van te voren duidelijk gemaakt dat ze beter zijn dan mensen van X factor of Idols maar dat is niet zo. Omdat ze nu auditie doen met live band wil nog niet zeggen dat je kwalitatief een betere zanger bent. Het maakt het in veel opzichte makkelijker omdat je er niet alleen staat en je jezelf op kan trekken aan de band. Het draaien van die stoelen is leuk maar lijd ook af je zit op sommige momenten echt meer op de stoelen te letten dan op de artiest.
Kerel, laat hem lekker z'n mening hebben, niet iedereen hoeft VOH te aanbidden toch?quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:06 schreef Ratso het volgende:
[..]
Zó grappig dat jij dingen post alsof het een feit is(maar daar heb je wel vaker een handje van
)
Ik heb vanavond zeker 3 of 4 acts gezien die in Xfactor of welke andere talentshow de laatste 10 zouden halen. Dus ga gewoon lekker popstars kijken ofzo... en laat ons genieten van het talent in The voice!
Truusquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heej Boballes goed met jou? Ontopic: ik ga dit ook volgen.
Met ons ook goed..succes met huis kopenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:38 schreef BVO het volgende:
TruusPrima hoor! Huis aan het kopen en zo
.
En met jou en je man?
Ja, ontopic. Jeroen van der Boom faalt.
Mwah, dat is toch niet letterlijk gezegd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef marky het volgende:
Over het talent is ons van te voren duidelijk gemaakt dat ze beter zijn dan mensen van X factor of Idols maar dat is niet zo.
17 weken lijkt lang... maar dat valt in de praktijk vaak meequote:Op zaterdag 18 september 2010 14:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Helemaal met jou eens Greys..al kijk ik nooit naar andere talenten jachten ..Maar heb ze wel ooit hier gelezen.VOH ga ik volgen al is 17 uitzendingen wel lang.
Ja andere talenten jachten kijk ik gewoon niet..Ik wacht wel af..maar vond het gisteren een leuke uitzending. Alleen de reclamequote:Op zaterdag 18 september 2010 14:29 schreef iBenny het volgende:
17 weken lijkt lang... maar dat valt in de praktijk vaak mee
quote:The Voice of Holland mateloos populair...
John de Mol gaat los
HILVERSUM - John de Mol keek zaterdagochtend reikhalzend uit naar de eerste kijkcijfers van zijn gloednieuwe programma The Voice of Holland. Vooraf had hij gehoopt op 1,2 miljoen kijkers. "Vanaf 1,4 of 1,5 miljoen kijkers vrees ik dat ik zondag een kater heb", voorspelde hij afgelopen week... Laat de champagneflessen maar komen!
Talentenjachten op televisie blijven onverminderd scoren. De start van The Voice of Holland op RTL4 interesseerde vrijdagavond 1.671.000 kijkers. Tegelijkertijd keken 901.000 liefhebbers naar Popstars op SBS6. Dit blijkt uit de zaterdag gepubliceerde cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO).
The Voice of Holland is een nieuwe talentenshow die is ontwikkeld door het productiebedrijf Talpa van John de Mol. Het is een muziekshow waarin Nick & Simon, Jeroen van der Boom, VanVelzen en Angela Groothuizen zoeken naar de nieuwe generatie artiesten. Tenenkrommende audities krijgen de kijkers niet meer te zien, waarmee het programma zich onderscheidt van Idols en X-Factor. Van de zevenduizend inschrijvingen, mochten alleen de 150 beste zangers en zangeressen optreden. De coaches zitten aanvankelijk met hun rug naar het podium, zodat ze uitsluitend de stemmen van de kandidaten kunnen beoordelen. De Mol hoopt met deze variant een succesvolle formule in handen te hebben die Talpa ook aan buitenlandse tv-zenders kan verkopen.
De trend van talentenjachten is dus nog niet voorbij. Terwijl op RTL4 de finale nadert van de zaterdagavondshow My Name Is, heeft NET5 alweer een nieuwe show aangekondigd waarin nieuw danstalent wordt gezocht. De Nederlandse versie van Got to Dance zal in 2011 te zien zijn. Op 6 oktober begint NET5 eerst met de Britse afleveringen van de dansshow.
Ik denk het ook wel. Popstars gaat nu te snel vervelen omdat ze het zo lang hebben gerekt en dit is lekker fris en nieuw.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
Meer dan 1,5 miljoen dus toch
De tweede show wordt belangrijk, of mensen blijven hangen of terug gaan naar Popstars.
Ik denk dat het zo blijft
Terug gaan naar popstars??? Ik denk dat ze nooit bij popstars zijn geweest. Popstars heeft net hetzelfde aantal kijkers als vorige week, dus die 1.6 miljoen kijkers voor The Voice zijn gewoon dezelfde mensen die vorige week nog naar Hollands got talent keken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
Meer dan 1,5 miljoen dus toch
De tweede show wordt belangrijk, of mensen blijven hangen of terug gaan naar Popstars.
Ik denk dat het zo blijft
Eens. VanVelzen vind ik wel leuk, hoe hij sprong in de armen van Benquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef Karina het volgende:
Ik vond het wel aardig, maar het boeide me niet zo. Wat ik al eerder zei, te langdradig en ik had er veel meer van verwacht. De jury vind ik ook niet leuk, vooral JvdB niet... Het moet wat vlotter allemaal.
Mooi dat Popstars dezelfde aantal kijkers heeftquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:01 schreef Ratso het volgende:
[..]
Terug gaan naar popstars??? Ik denk dat ze nooit bij popstars zijn geweest. Popstars heeft net hetzelfde aantal kijkers als vorige week, dus die 1.6 miljoen kijkers voor The Voice zijn gewoon dezelfde mensen die vorige week nog naar Hollands got talent keken.
Juist niet... Het had zo keihard moeten dalen die cijfers dat ze meteen dachten 'ha, dat moet maar naar de zaterdag verplaatst'quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi dat Popstars dezelfde aantal kijkers heeft
Nee want dan heb ik Vrijdag niks meerquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Juist niet... Het had zo keihard moeten dalen die cijfers dat ze meteen dachten 'ha, dat moet maar naar de zaterdag verplaatst'
Je gaat echt definitief overstappen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee want dan heb ik Vrijdag niks meer
Jupquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je gaat echt definitief overstappen?
Nee ik heb vorige week geen Hollands got Talent gekeken en ook Popstars niet..Alleen naar The Voice. Overig die tweeling vond ik ook niks en die dikke man ook niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:01 schreef Ratso het volgende:
Terug gaan naar popstars??? Ik denk dat ze nooit bij popstars zijn geweest. Popstars heeft net hetzelfde aantal kijkers als vorige week, dus die 1.6 miljoen kijkers voor The Voice zijn gewoon dezelfde mensen die vorige week nog naar Hollands got talent keken.
Inderdaad onterechtquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:13 schreef marcodej het volgende:
Die Schipholgay was wel redelijk onterecht door, behoorlijk irritant ventje ook.
Popstars heeft er deze week bij nieuwe kijkers bijquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:01 schreef Ratso het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |