Bedankt voor je vraagquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha!
Wat vond jij ervan Rauzy? Wa shet wat je verwachtte?
Ik vond het leuker zelfs
 ! Ik vond het ook toffer dan ik verwacht had, tof dat je eindelijk eens niet al die kneuzen ziet
! Ik vond het ook toffer dan ik verwacht had, tof dat je eindelijk eens niet al die kneuzen ziet  !
!

Bedankt voor je vraag.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bedankt voor je vraag! Ik vond het ook toffer dan ik verwacht had, tof dat je eindelijk eens niet al die kneuzen ziet
!

Daar hoeft-ie helemaal niet bang voor te zijn, hoeft-ie alleen maar te accepteren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:45 schreef roos85 het volgende:
ik denk dat hij bang is dat hij degene die hij moet coachen beter zingen dan hijzelf

Die heb ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat ie je zus doet.

Ik denk het niet, want dat had ie van tevoren wel kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik denk dat hij bang is dat hij degene die hij moet coachen beter zingen dan hijzelf

quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar hoeft-ie helemaal niet bang voor te zijn, hoeft-ie alleen maar te accepteren.

quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
In het begin van de show had ik nog wel een beetje mijn twijfels, maar hoe langer ik keek hoe leuker het werd. En idd boven verwachting

quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bedankt voor je vraag! Ik vond het ook toffer dan ik verwacht had, tof dat je eindelijk eens niet al die kneuzen ziet
!

Ja, dat was ze idd. Is me toentertijd nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Was Esther dat meisje met dat oog? , zoja die was ook heel goed.

ik denk van nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:52 schreef D. het volgende:
Rare vraag wellicht, maar is er ook iemand positief over Jv/dB?

Toch vreemdquote:

ik ook niet, je zeggen van welquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Toch vreemd
Ik heb er nooit iets aan gevonden, maar hij schijnt toch ooit best populair geweest te zijn
 maar toen was hij denk ik nog niet veel op tv...
  maar toen was hij denk ik nog niet veel op tv...

Ik heb er niks tegen, als enigequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:52 schreef D. het volgende:
Rare vraag wellicht, maar is er ook iemand positief over Jv/dB?

ooit jaren geleden blijkbaar ... Nu is ie een pain in the ass in alle programma's waar ie in verschintquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Toch vreemd
Ik heb er nooit iets aan gevonden, maar hij schijnt toch ooit best populair geweest te zijn

Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er niks tegen, als enige

zou zijn hitje naar zijn hoofd gestegen zijn?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
ooit jaren geleden blijkbaar ... Nu is ie een pain in the ass in alle programma's waar ie in verschint

Ik roep met alles zwart waar iedereen wit roept vanavond, dus dan klopt het weerquote:

Dat heb ik vanavond ook gedaan, maar over Jeroen kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om positief te zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik roep met alles zwart waar iedereen wit roept vanavond, dus dan klopt het weer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |