Ik heb ook niks tegen hemquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er niks tegen, als enige

ik vind hem zwaar uit de toon vallenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik vanavond ook gedaan, maar over Jeroen kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om positief te zijn

In welk opzicht?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind hem zwaar uit de toon vallen

ik weet niet, het is meer een gevoel.quote:

Hij heeft zichzelf populair gemaakt... das wat anders dan het zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Toch vreemd
Ik heb er nooit iets aan gevonden, maar hij schijnt toch ooit best populair geweest te zijn

een hoog Dries Roelvink gehalte wel...quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf populair gemaakt... das wat anders dan het zijn

Daar waar je de andere drie wel erbij had genoemd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
En als je mij vraagt: noem 10 artiesten met verstand van muziek zit hij er zeker niet bij

quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:10 schreef chufi het volgende:
Jeroen is duidelijk geen goed panellid.... laat hem lekker zingen voor die mensen die er wel van houden... Maar stop aub met overdreven interresant doen op TV, alsof je er verstand van hebt

Jeroen is een slechte coach om te beslissen wat ie wil of wat ie niet wildequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Jeroen is wel de faal van deze show. Wat een stakker zeg

Zoals ik het begreep zijn er maar 5 auditie ronden. 17 is vrij normaal voor zo'n showquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Het is een aardige programma ..alleen wel lang 17 weken hoor!!

Klopt, met een stuk of 8 liveshows zit je er zo aan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep zijn er maar 5 auditie ronden. 17 is vrij normaal voor zo'n show

Ja. Heb ik ook intussen begrepen.quote:

Ons kent onsquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef golfer het volgende:
door de programmamakers gevraagd om mee te doen omdat ze al in het circuit zit als achtergrondzangeres van vrij bekende zangers en zangeressen.

Dan heeft ze geluk dat ze door de programmamakers is gevraagd om mee te doen.. Kennen wij haar ook als achtergrond zangeres?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:42 schreef golfer het volgende:
Ja. Heb ik ook intussen begrepen.
Overigens had die a.s. vrouw van mijn collega zichzelf niet opgegeven, maar is ze door de programmamakers gevraagd om mee te doen omdat ze al in het circuit zit als achtergrondzangeres van vrij bekende zangers en zangeressen.

Jeroen v/d Boom is jaren zangcoach geweest dus weet echt wel waar hij het over heeft.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:10 schreef chufi het volgende:
Jeroen is duidelijk geen goed panellid.... laat hem lekker zingen voor die mensen die er wel van houden... Maar stop aub met overdreven interresant doen op TV, alsof je er verstand van hebt

Zó grappig dat jij dingen post alsof het een feit isquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef marky het volgende:
[..]
Jeroen v/d Boom is jaren zangcoach geweest dus weet echt wel waar hij het over heeft.
Verder vond ik het programma te traag. Over het talent is ons van te voren duidelijk gemaakt dat ze beter zijn dan mensen van X factor of Idols maar dat is niet zo. Omdat ze nu auditie doen met live band wil nog niet zeggen dat je kwalitatief een betere zanger bent. Het maakt het in veel opzichte makkelijker omdat je er niet alleen staat en je jezelf op kan trekken aan de band. Het draaien van die stoelen is leuk maar lijd ook af je zit op sommige momenten echt meer op de stoelen te letten dan op de artiest.
 (maar daar heb je wel vaker een handje van
 (maar daar heb je wel vaker een handje van  )
 ) 

Kerel, laat hem lekker z'n mening hebben, niet iedereen hoeft VOH te aanbidden toch?quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:06 schreef Ratso het volgende:
[..]
Zó grappig dat jij dingen post alsof het een feit is(maar daar heb je wel vaker een handje van
)
Ik heb vanavond zeker 3 of 4 acts gezien die in Xfactor of welke andere talentshow de laatste 10 zouden halen. Dus ga gewoon lekker popstars kijken ofzo... en laat ons genieten van het talent in The voice!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |