Ja slechte keus liedje inderdaadquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
Beetje te lievig liedje.
Ze kan veel meer dan dit.
Hoofdsponsor hequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:20 schreef henkde_j het volgende:
Wat schandalig veel "subtiele" vodafone reclame trouwens
nou, inderdaadquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:20 schreef henkde_j het volgende:
Wat schandalig veel "subtiele" vodafone reclame trouwens
eejjjjjjjj heksquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef Toverheks het volgende:oh ik ben fan van die tatooboy en zijn broer mag wel eens langs komen
en ik las Dtje zit hier ff zwaaien naar Dtje
ja zat ff in verkeerde topic, maar Dtje
Maar ik ben net gebrainwashed en naar haar topic gestuurdquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Puur op dit nummer af vond ik Tattoodude beter
Staat je netjesquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef Toverheks het volgende:
oh ik ben fan van die tatooboy en zijn broer mag wel eens langs komen
en ik las Dtje zit hier ff zwaaien naar Dtje
ja zat ff in verkeerde topic, maar Dtje
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:21 schreef Honeymooner het volgende:
Ja, de beste tot nu toe.Weet de jury dat het het zusje van is?
Daarom ook 'puur op dit nummer'quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik ben net gebrainwashed en naar haar topic gestuurd
Die zit er ook echt gewoon voor spek en bonen bijquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
Geen van die goede kandidaten kiest voor Jeroen
omdat trioquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef Miam het volgende:
Snap eigelijk niet waarom ze voor Nick&Simon kiest.
als ze verstandig zijn wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:20 schreef JaneDoe het volgende:
zal er een kandidaat zijn die voor jeroen kiest?
Kan het ze niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
die zijn verstandigquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
heeft hij uberhaupt kandidaten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
Hey Kally, wat een kwijllebal he die jeroen, kunnen we hem niet in zijn stoeltje laten opvouwen, echt en dan die kutkop die hij steeds trekt, bbrrrr enge ventquote:
waarschijnlijk.quote:
Omdat die 'leuk' zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef Miam het volgende:
Snap eigelijk niet waarom ze voor Nick&Simon kiest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |