*meld*quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:12 schreef Stage het volgende:
[..]
Dit was ook met de racefiets![]()
Maar wie komt er hier nou eig allemaal uit zuid-holland?
Misschien eens leuk om samen een rondje te rijden
*meldt*quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:12 schreef Stage het volgende:
[..]
Weet ik niet exact, heb helaas geen drukmeter op mijn pomp zitten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hoeveel druk heb je er op staan dan?
Checkquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:12 schreef Stage het volgende:
[..]
Dat is serieus wel cool!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Zondag m'n laatste 200km brevet van dit seizoen, de Crazy Bikers Tour. Altijd leuk, Brussel is dan autovrij en het parcours loopt dwars door de binnenstad van Brussel.
Knopje hoort ook altijd rechtonder het 'snel reageren' boxje te staan. Daar staat die nu weer welquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:22 schreef Freddeh het volgende:
Klik op reageer en laat een berichtje achter. Of klik op reageer en dan rechtsonder volg topic.
Ok... die knoppen ken ik dus niet. Waar staat dat 'snel reageren' knopje?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Knopje hoort ook altijd rechtonder het 'snel reageren' boxje te staan. Daar staat die nu weer wel
1.) gewoon lekker en veel. Vezels, eiwitten; bruinbrood met gebakken eieren pasta met spek & kaas of rijst met kip/vis en groente. Een hersteltraining doen met een lange broek aan en een sauna of een warm bad.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:09 schreef Freddeh het volgende:
Heb veel te hard na zitten denken vanochtend...
1) Wat moet ik eten voor snel spierherstel? Hebben jullie daar ideeën over?
2) Hebben jullie verschillende spanning op voor- en achterband? Gebruiken jullie voor en achter verschillende bandjes, of identiek?
De snelreageren optie moet je eerst bij je instellingen aanzetten, anders zie je die niet volgens mijquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:19 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ok... die knoppen ken ik dus niet. Waar staat dat 'snel reageren' knopje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |