*meld*quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:12 schreef Stage het volgende:
[..]
Dit was ook met de racefiets![]()
Maar wie komt er hier nou eig allemaal uit zuid-holland?
Misschien eens leuk om samen een rondje te rijden
*meldt*quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:12 schreef Stage het volgende:
[..]
Weet ik niet exact, heb helaas geen drukmeter op mijn pomp zitten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hoeveel druk heb je er op staan dan?
Checkquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:12 schreef Stage het volgende:
[..]
Dat is serieus wel cool!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Zondag m'n laatste 200km brevet van dit seizoen, de Crazy Bikers Tour. Altijd leuk, Brussel is dan autovrij en het parcours loopt dwars door de binnenstad van Brussel.
Knopje hoort ook altijd rechtonder het 'snel reageren' boxje te staan. Daar staat die nu weer welquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:22 schreef Freddeh het volgende:
Klik op reageer en laat een berichtje achter. Of klik op reageer en dan rechtsonder volg topic.
Ok... die knoppen ken ik dus niet. Waar staat dat 'snel reageren' knopje?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Knopje hoort ook altijd rechtonder het 'snel reageren' boxje te staan. Daar staat die nu weer wel
1.) gewoon lekker en veel. Vezels, eiwitten; bruinbrood met gebakken eieren pasta met spek & kaas of rijst met kip/vis en groente. Een hersteltraining doen met een lange broek aan en een sauna of een warm bad.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:09 schreef Freddeh het volgende:
Heb veel te hard na zitten denken vanochtend...
1) Wat moet ik eten voor snel spierherstel? Hebben jullie daar ideeën over?
2) Hebben jullie verschillende spanning op voor- en achterband? Gebruiken jullie voor en achter verschillende bandjes, of identiek?
De snelreageren optie moet je eerst bij je instellingen aanzetten, anders zie je die niet volgens mijquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:19 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ok... die knoppen ken ik dus niet. Waar staat dat 'snel reageren' knopje?
Moet je echt eens doen, Bedoin is ook een mooi plaatsje om een bivak op te slaan. Gemeentecamping with nize prize. Mooie uitvalsbasis voor heroïsche wieleravonturenquote:
Afgelopen zomer stonden de Alpen op het programma. Eens kijken hoever ik vriendinlief krijgquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Moet je echt eens doen, Bedoin is ook een mooi plaatsje om een bivak op te slaan. Gemeentecamping with nize prize. Mooie uitvalsbasis voor heroïsche wieleravonturen
Ik heb altijd dezelfde spanning voor en achter, beide 8 bar, mijn fietsmaat rijdt zelfs met 9 bar rond...quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:09 schreef Freddeh het volgende:
Heb veel te hard na zitten denken vanochtend...
1) Wat moet ik eten voor snel spierherstel? Hebben jullie daar ideeën over?
2) Hebben jullie verschillende spanning op voor- en achterband? Gebruiken jullie voor en achter verschillende bandjes, of identiek?
Leuk parcours bij Bergschenhoek. Ongemerkt toch redelijk intensief zonder dat t int extreme explosief wordt. Aanrader!quote:
Jij ook?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Alles klaargelegd voor Dam tot Dam...
Vanochtend bij een bevooradingspost gestaan van de Dam to Dam wandeltocht...best grappig.
vrijwilliger, voor opbouw startgebied moet ik me om 6 uur al melden en heb 'dienst' tot 17.30quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als vrijwilliger of fiets je? Start is pas om 8:00 toch
Dan hebben we elkaar al gezienquote:
En ik heb weer een slachtoffer om voorbij te knallen op mijn racefiets op het klimmetjequote:Op zaterdag 18 september 2010 19:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Leuk parcours bij Bergschenhoek. Ongemerkt toch redelijk intensief zonder dat t int extreme explosief wordt. Aanrader!
Als je zo moet winnen...quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:25 schreef Littlecreep het volgende:
En ik heb weer een slachtoffer om voorbij te knallen op mijn racefiets op het klimmetje
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Fok lijkt wel een soort vrijmetselaars te worden...niemand die in het openbaar toegeeft er op te zitten, maar je komt ze overal tegen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Fok lijkt wel een soort vrijmetselaars te worden...niemand die in het openbaar toegeeft er op te zitten, maar je komt ze overal tegen
Ja, dan worden ze nog kleinerquote:Op zondag 19 september 2010 09:02 schreef Freddeh het volgende:
Kun je eigenlijk de binnenzooltjes van je Shimano schoenen wassen in de wasmachine? Dingen zitten namelijk gewoon los in die schoenen, en na bijna 2 jaar zijn ze niet even fruitig geurend meer...
Checklist doorlopen? Steentjes of andere scherpe dingen achtergebleven, velglint goed en over alle spaakgaten, zand, etc. Dan houd je nog pech over en de iets grotere kans om lek te rijden met gloednieuwe banden (met name op natte wegen). Op natte wegen met nieuwe banden heb je trouwens ook meer kans op om je bek te gaan, zit een of ander nieuwigheids/conserveringstofje op dat na enkele tientallen kilometers weggesleten is. Vóór een eerste rit (in de regen danwel uitgevoerd door fanatici tout court) met nieuwe banden worden ze wel eens even afgenomen met keukenazijn.quote:Op zondag 19 september 2010 16:56 schreef Blik het volgende:
Het zit ons wel mee, een paar weken geleden n.a.v. een aantal lekke banden nieuwe buitenbanden gekocht. Continental GP4000s. Gisteren 45 kilometer gereden, en wederom een lekke band gekregen...
Je hebt vast last van keelrot, vroeg naar je mandje en goed eten en drinkenquote:Op zondag 19 september 2010 19:57 schreef Narcotical het volgende:
Ik heb sinds het fietsen gister wat last van de luchtpijp en borststreek, beetje pijnlijk bij het rekken en soms ook bij hoesten of niezen of whatever...
Iemand een idee wat het kan zijn en wat ik tegen zoiets kan doen?
Heb al wel ingesmeerd met van die Voltaren spierenbalsem, maar dat lijkt niet heel erg te helpen..
quote:Op zondag 19 september 2010 19:57 schreef Narcotical het volgende:
Ik heb sinds het fietsen gister wat last van de luchtpijp en borststreek, beetje pijnlijk bij het rekken en soms ook bij hoesten of niezen of whatever...
Iemand een idee wat het kan zijn en wat ik tegen zoiets kan doen?
Heb al wel ingesmeerd met van die Voltaren spierenbalsem, maar dat lijkt niet heel erg te helpen..
Mooiquote:Op maandag 20 september 2010 10:40 schreef Oksel het volgende:
Regen trekt al weg. Morgen beter weer.
Of cousrse...maar zal deze winter vooral me blijven concentreren op trainen in de sportschool...wil volgend jaar wel eens niet de zwaarste deelnemer in koers zijnquote:Op maandag 20 september 2010 10:31 schreef Oksel het volgende:
Mooi verhaal.
Meer trainen dus Captain!
Pijn is fijnquote:Op maandag 20 september 2010 11:07 schreef Tommeke het volgende:
Bedenk wel, dit is waarom je wielrenner bent, afzien
Chapeau hoorquote:Op maandag 20 september 2010 10:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Of cousrse...maar zal deze winter vooral me blijven concentreren op trainen in de sportschool...wil volgend jaar wel eens niet de zwaarste deelnemer in koers zijn![]()
Denk dat op de korte termijn ik meer afval van twee drie keer per week spinnen + gewichten dan een uur fietsen. In elk geval vanavond uitfietsen op de hometrainer en de sauna in. M'n verkoudheid is wel praktisch genezen gisteren...zoveel slijm en prut in de berm gehoest onderweg, daar kan een simpel virus niet tegenop
Pff ik ben ook gaar maar ik denk dat ik woesdag wel op de fiets naar het werk ga.quote:Op maandag 20 september 2010 10:40 schreef Freddeh het volgende:
Inderdaad een grote grauwe streep die over het noorden van het land trekt. Wij zitten hier nog best prettig in het westen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |