Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
DaMuckquote:
Dat dacht ik nou ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:33 schreef DaMart het volgende:
In 1959 waren er nog niet eens ICT'ers.
Tuurlijk wel! Het typelint moest ook vervangen wordenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:33 schreef DaMart het volgende:
wel. Terug naar school jij.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:33 schreef DaMart het volgende:
een DIG topic, wat zou jij als baan hebben in 1930? als ICT geen optie was?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:33 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig dat het de nummering van de SC is en geen jaartalquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:33 schreef DaMart het volgende:
Ja dus nananana TJquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met jou, beetje last van PMS? Lighten up will ya
Bovendien zei je dat niet tegen mij maar tegen Panda, dus jammer dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ST zegt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
In 1959 waren wij er ook allemaal nog niet (hoewel..gf....) dus mogen wij hier dan ook niet posten?
Oh. En waar was FOK! in 1959? NOU DAN
Daar gaat het niet om, boterbloempjequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
In 1959 waren wij er ook allemaal nog niet (hoewel..gf....) dus mogen wij hier dan ook niet posten?
Maar die geschiedenis is dus niet verweven in de TT, want het is een nummer wat enkel een telling aangeeftquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, boterbloempje.
Het gaat om de geschiedenis die verweven zit in de TT.
Hoiquote:
toch wel iets beter dan hier hoop ik?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb kennis van PHP, flash, css, html en ben nu dus bezig met jquary, met databases wewrken is ook geen probleem, dus van die is een nee
Maar... maar... MPG en ik hebben er een 20e-eeuw-nostalgienieuwsreeks van gemaaktquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar die geschiedenis is dus niet verweven in de TT, want het is een nummer wat enkel een telling aangeeft
hey hier kun je binnen hacken met sql injectiequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toch wel iets beter dan hier hoop ik?
http://binnenbinnenkant.minobet.nl/
vul dit in als username:
'union SELECT id, username, level FROM users limit 4,1
Leuk voor jullie, zorg voor veel lapo's zou ik zo zeggenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:42 schreef DaMart het volgende:
Maar... maar... MPG en ik hebben er een 20e-eeuw-nostalgienieuwsreeks van gemaakt.
Dat had ik dan even gemistquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar... maar... MPG en ik hebben er een 20e-eeuw-nostalgienieuwsreeks van gemaakt.
Ik heb al een paar nummers geclaimdquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuk voor jullie, zorg voor veel lapo's zou ik zo zeggen![]()
automonteurquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
een DIG topic, wat zou jij als baan hebben in 1930? als ICT geen optie was?
En dat vond ik ook heel leukquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey hier kun je binnen hacken met sql injectie
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HoiAlles goed daar? Las iets over vliegtuigen in het vorige topic
heb je mijn vorige post niet gezien dan? doe er wat aanquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zijn op het moment al aan het oefenen met die klote jets
Trouwen? Dan weet ik zeker dat het met een volgende auto goedkomtquote:
Da's wel kut... Hopelijk valt het mee en is het snel afgelopenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zijn op het moment al aan het oefenen met die klote jets
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:36 schreef DaMart het volgende:
Nog 4 topics trouwens en dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
whehehequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je mijn vorige post niet gezien dan? doe er wat aan
[KSC #1958] Geen koffie en thee met stoom meer...
ik heb nu een nissanquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trouwen? Dan weet ik zeker dat het met een volgende auto goedkomt
[..]
Da's wel kut... Hopelijk valt het mee en is het snel afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
tot en met zondag hebben we er nog last vanquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wel kut... Hopelijk valt het mee en is het snel afgelopen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nu een nissan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
je had mijn holtenbroek tt gemistquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat had ik dan even gemistIk zei niets hoor
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tot en met zondag hebben we er nog last van
Nee, die had ik gezien, maar ik snapte niet zo goed waar die TT vandaan kwam dus dat had ik dan wel gemistquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]en en en en ik dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De slamiljonair met centem voor nieuwe auto met garantie enzo?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
jaartal en eerste paal. Had ik er nog uitgelegd enzo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die had ik gezien, maar ik snapte niet zo goed waar die TT vandaan kwam dus dat had ik dan wel gemistVertel, waar kwam die TT vandaan?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]kopen we een lada voor de hobbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een niva
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik trouw gewoon met jullie allemaal!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
en en en en ik dan?
De slamiljonair met centem voor nieuwe auto met garantie enzo?
Oh, gemistquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
jaartal en eerste paal. Had ik er nog uitgelegd enzo.
Ja en zo'n ouderwetse vierkante, zo een:quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kopen we een lada voor de hobbyeen niva
daar heb ik er 2 van gehad, de 2107quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en zo'n ouderwetse vierkante, zo een:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en zo'n ouderwetse vierkante, zo een:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Die zijn volgens mij nog zo gemaakt dat zelfs ik eraan kan klussen.
Russische kwaliteit die je met een hamer moet afstellenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Cool!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar heb ik er 2 van gehad, de 2107
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Je kunt het ook overdrijven he.quote:
Maar dat had mijn bijna ex-Lada ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Russische kwaliteit die je met een hamer moet afstellen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Russische kwaliteit die je met een hamer moet afstellen
Dit zijn grapjes, je weet het wel toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven he.
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool!Zo eentje heeft een oom van me gehad
Een beige/heel licht bruine versie
[..]Tof!
Gaan we samen een sleutelcursus nemen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dit zijn grapjes, je weet het wel toch?![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Klinkt als Land Rover.
Die dingen bakenen zelfs hun territorium af. Als ze geen olie lekken, moet je je zorgen maken
... DAn is je olie op
.
Jeweettoch, ihvj!quote:
sorry popjequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven he.
wel.o.k is aan het overwerkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry popje![]()
* wel.o.k geeft bosje bloemen en doosje bonbons
* wel.o.k kroelt Suikertaartje in haar nek
wel.o.k. kan heel goed bij jou komen overwerkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel.o.k is aan het overwerken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
daar gaat wokkie...
[ afbeelding ]Welthuis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
dat zal wel vaker gebeuren dit weekendquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel.o.k is aan het overwerken
Batslan 1.0quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wel.o.k. kan heel goed bij jou komen overwerken
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's wel een goed systeem
Net als dat mijn auto niets liet zien qua oververhitting op z'n metertje, want zonder koelvloeistof mat die niets
wat wil je wensen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zal wel vaker gebeuren dit weekend![]()
wil jij nog even wensen voor mij?
asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft asjeblieft
Een batslanpartyquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een batslanpartyIk zie een nieuw thema-avond GF!
ik niet, GF.quote:
waar had ik die t-shirts ook al weer?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Dat idee had ik geloof ik al eens eerder in KSC gezien / gepost.
WAUW! GMTA gewoonquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Dat idee had ik geloof ik al eens eerder in KSC gezien / gepost.
[KSC #1597] Waar het OV faalt !!
Middag Ferb!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:07 schreef Ferb het volgende:
Middag iedereen![]()
![]()
Weekend voor mij![]()
Voor diegenen die nog geen weekend hebben, nog 1 dagje
JAquote:
mja die andere van mij doet stom valt veel uit is traag enzoquote:
quote:
Jeujquote:
een nokiaquote:
Ja, maar het went vast snel genoegquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
een nokia
word wel wennen want hiervoor had ik samsung
Veel plezierquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
Aapje uit bed plukken en lekker spelen in de zon![]()
Enjoyquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het went vast snel genoeg
Ik ga even lekker op de bank hangenSpreek jullie laten
Bankhnag zequote:Op vrijdag 17 september 2010 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was tijdelijk en is nu klaar dus...quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet blij met je huidige baan, of wil je iets anders?
ferbquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:07 schreef Ferb het volgende:
Middag iedereen![]()
![]()
Weekend voor mij![]()
Voor diegenen die nog geen weekend hebben, nog 1 dagje
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik niet, GF.
laatste keer wenste hij dat ik ´s nachts gebeld zou worden en dat gebeurde
laters MPGquote:
speel ze STquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
laters marijkequote:Op vrijdag 17 september 2010 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hoe is het met ferb?quote:
Moe, pijn, moe.quote:
moe en rugpijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:34 schreef Ferb het volgende:
[..]
Moe, pijn, moe.
Fijn gevoel dat het weekend is, was een lange week![]()
Straks lekker eten en geen echte plannen voor het weekend![]()
Dus, gaat wel lekker![]()
Met u ?
Morgen nog werken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moe en rugpijn![]()
maar verder gaat alles goed
vanavond en morgenavondquote:
komt vanzelf welquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:55 schreef Giertje het volgende:
leuk een nieuwe telefoon weer een hoop waar ik niks van snap
Middag LLquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:ik ben een beetje afwezig vandaag
vast wel et is wel een leuk dingetje opzichquote:
klinkt lekkerquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vind t ook zielig
Heb aardappelgratin in de oven staan, hoop dat t wat wordt
Dadelijk nog broccoli en bieflapjes maken
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klinkt lekker
wij hebben wortels/doperwtjes, krieltjes en varkensfiletlapjes
Varkensfiletlapjes hebben wij ook vakerquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klinkt lekker
wij hebben wortels/doperwtjes, krieltjes en varkensfiletlapjes
Wij doen meestal boodschappen voor een week en da bedenk ik dus ook vooraf wat we gaan eten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog geen idee wat we morgen eten... het is elke keer: Goh wat zullen we nu weer eens eten
bij mij is het meer wat voor vlees heb ik deze week zin inquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog geen idee wat we morgen eten... het is elke keer: Goh wat zullen we nu weer eens eten
hier ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mij is het meer wat voor vlees heb ik deze week zin in
want groentes eet ik toch vrijwel iedere week hetzelfde
mwah ik kook toch voor mij alleen dus maakt het mij niet zoveel uitquote:
Sla staat hier ook vaak op het menuquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben heel blij dat ze hier niet zo moeilijk zijn,koken is leuk
En maak best verschillende dingen, vind ik ook leuk en lekker, niet steeds hetzelfde. Laatst kaassoufflé gemaakt en dan met groenten erbij. + eten regelmatig sla, en dan steeds andere soorten en dressing enzo.
ik niet kook veel hetzelfde en als ik geen zin heb sla ik het eten gewoon overquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben heel blij dat ze hier niet zo moeilijk zijn,koken is leuk
En maak best verschillende dingen, vind ik ook leuk en lekker, niet steeds hetzelfde. Laatst kaassoufflé gemaakt en dan met groenten erbij. + eten regelmatig sla, en dan steeds andere soorten en dressing enzo.
Personeelskortingquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Sla staat hier ook vaak op het menu.
Betaling in naturaquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:42 schreef Solique het volgende:
Avond
Zo maar eens eten, begin al honger te krijgen.
Lekker hoor, groene blaadjesquote:
Jazekerquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker hoor, groene blaadjes
Sappig milfje is het he, die STquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Al mogen de wat rijpere blaadjes er ook best wezen![]()
heb je de lucht ballonnen lek geschoten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:11 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
99 Luftballons, nou ja 99, 12 heb ik er net gezien
Nope, had niks bij me om mee te schietenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb je de lucht ballonnen lek geschoten?
ik bedoel dat er nog 99 = 12 - X en dat heb je aangevallenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, had niks bij me om mee te schieten
Nee dat niet, ik bedoel dat ik er net 12 gezien hebquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik bedoel dat er nog 99 = 12 - X en dat heb je aangevallen
Hey GFquote:
Waarover, welk liedje?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
EN dat een Duitse punkband er een leuk liedje over maakte ooit
geen idee, heb je vandaag zo veel pech dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Waarom is het niet mijn dag vandaag?
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
JaIk zei ''Nee'' alleen dan ''NeuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''
![]()
I mean Bim bamquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:45 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik zei ''Nee'' alleen dan ''Neuh''
![]()
Geniet er vanquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady ploft neer op de bank en geniet van haar cappuccino![]()
ik neem een lekkere bak koffiequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady ploft neer op de bank en geniet van haar cappuccino![]()
Hier, hierrrtquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
Waar is iedereen?
Wat is het rustig
Plan voor zondag in elkaar schroevenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
Waar is iedereen?
Wat is het rustig
Wat ben je aan het plannen dan??quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plan voor zondag in elkaar schroeven
Ik was even aan het douchenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
Waar is iedereen?
Wat is het rustig
Graag gedaanquote:
Eenen ritjen met den treinquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben je aan het plannen dan??
2 pc's opnieuw installerenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
Waar is iedereen?
Wat is het rustig
Wat stations waar ik nog even foto's van moet maken. Ben zo langzaamaan de laatste lijntjes van Nordrhein-Westfalen aan het afronden. Nederland, België en Luxemburg zijn al klaar op 2 stations in Brussel na. Komt wel een keer. Maar in NRW is nog wel wat te doen, vandaarquote:
Bedoel je nou te zeggen dat je ALLE stations in de benelux op de foto hebt op 2 na?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat stations waar ik nog even foto's van moet maken. Ben zo langzaamaan de laatste lijntjes van Nordrhein-Westfalen aan het afronden. Nederland, België en Luxemburg zijn al klar op 2 stations in Brussel na. Komt wel een keer. Maar in NRW is nog wel wat te doen, vandaar
2 koffie omgegooid. Hoop klanten die fel van leer trokken. Treinen rond Rotterdam in de vernieling!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
geen idee, heb je vandaag zo veel pech dan?
Zo te horen ging mijn dag een stuk beterquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
2 koffie omgegooid. Hoop klanten die fel van leer trokken. Treinen rond Rotterdam in de vernieling!
De stationsnaambordjes toch minstens, jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bedoel je nou te zeggen dat je ALLE stations in de benelux op de foto hebt op 2 na?
aan het werkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
Waar is iedereen?
Wat is het rustig
Dat bedoelde ik ook, grapjurk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
De stationsnaambordjes toch minstens, ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Zelfs die hier in de buurt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep, alles zelfquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zelfs die hier in de buurt?en dan ook zelf op foto gezet?
Welke mis je dan nog?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De achterhoek, vertragings heavenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep, alles zelf![]()
waar is "Hier in de buurt"?
Er komen ook wel eens mensen in de Achterhoek die er niet wonen, hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:37 schreef Trevland het volgende:
Zelfs die hier in de buurt?en dan ook zelf op foto gezet?
Brussel-West en Simonis. En in Luxemburg Dudelange-Centre en Dudelange-Burange, maar wat er niet staat kan je niet schieten, dus dat is niet mijn schuldquote:
Allemaal. Inclusief bijvoorbeeld 3 verschillende van Winterswijk, en 2 van Lochem en Deldenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
De achterhoek, vertragings heaven![]()
Waarvoor?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
De achterhoek, vertragings heaven![]()
Ik ben pleiten
Tofquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
Er loopt hier een snotterig klein mannetje rond... hij kan bijna zijn eigen neus snuiten, en als ie het doet dan steekt hij zijn duim op
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
Er loopt hier een snotterig klein mannetje rond... hij kan bijna zijn eigen neus snuiten, en als ie het doet dan steekt hij zijn duim op
De vraag stellen is hem beantwoorden hequote:
Ja nou voor het zelfde geldt zitten jullie daar toch helemaal niet op te wachtenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden he
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden he
Ja hij hield zijn hand niet goed omhoogquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Whaaah dat is doorgestoken kaartHij wordt duidelijk geholpen
En er hangt nog een stuk briebel![]()
niksquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
Wat zeiden ze bij het CB trouwens, LL?
Dat is mijn vriendquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie is trouwens die nagelbijter die die hand omhoog houdt?Vraag eens een huisarts naar zinktekort
liefquote:
Ik ben geen medicus, maar die witte vlekjes op de nagels betekenen wel ietsquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is mijn vrienden nagel bijten is zijn hobby
jeuj!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
niksdat hij het goed deed. Verder weinig op aan te merken verder. Hij is nu 90 cm en weegt 13,5 kilo
Jup die grote ook maar die ligt al lang en breed in dromenlandquote:
Boeiend, heb ik ook wel eensquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben geen medicus, maar die witte vlekjes op de nagels betekenen wel iets
nou onder de gemiddelde lijn hoor, met zijn gewicht zat hij er precies opquote:
Jahaa, maar mijne is zo mini, dus is jouwe grootquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
nou onder de gemiddelde lijn hoor, met zijn gewicht zat hij er precies op
fubarquote:
Okequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
Boeiend, heb ik ook wel eensvolgens mij heb je dan juist kalk te kort
Misschien is jouwes wel iets jonger ook?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jahaa, maar mijne is zo mini, dus is jouwe groot
Welnee jij heb ook een grote manquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jahaa, maar mijne is zo mini, dus is jouwe groot
mij maak je niet zo snel bang hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
OkeIk wou je niet bang maken of zo hoor
Hmhm, een hele maandquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien is jouwes wel iets jonger ook?
87,5 cm en 12 kilo, een maandje terugquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Welnee jij heb ook een grote man![]()
en met krullen
ik ben geen cb meis, ieder volgt zijn eigen lijntje en Thijs doet het hastikke goed!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
87,5 cm en 12 kilo, een maandje terug
GFquote:
als jij een cb was dan vond ik je niet zo lief neequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben geen cb meis, ieder volgt zijn eigen lijntje en Thijs doet het hastikke goed!!
ellowquote:
prima tochquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
als jij een cb was dan vond ik je niet zo lief nee![]()
hihi!
hij doet een prachtig in-verhouding-lijntje, lekker een stukje onder het gemiddelde lijntje
confrontatiebureauquote:
Helemaal primaquote:
quote:confrontatiebureau
quote:
weinig ik zit op de bank, mijn vriendje zit op de DS en we kijken de voice of hollandquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nog spannende dingen op de vrijdag avond ?
Ik denk dat er beter een godin op mij kan zittenquote:
Je hebt geen vriendin?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat er beter een godin op mij kan zitten
ah juist gewoon avondje relaxen dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weinig ik zit op de bank, mijn vriendje zit op de DS en we kijken de voice of holland
ik las bowlen, en nu weet ik ineens niet welke ik erger vindquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ah juist gewoon avondje relaxen dus
moet kunnen
zit zelf chris rock te kijken
en mn ega is aan het wowen
lolquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik las bowlen, en nu weet ik ineens niet welke ik erger vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
ja relaxed, niks gepland voor morgen behalve dat de oudste naar zijn vader gaat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ah juist gewoon avondje relaxen dus
moet kunnen
zit zelf chris rock te kijken
en mn ega is aan het wowen
aaawwwquote:
Zo'n drama is het ook niet hoorquote:
Hoi!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:50 schreef -Engel- het volgende:
Zo en weer thuis![]()
Hoi koffie/thee mensen
Engelquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:50 schreef -Engel- het volgende:
Zo en weer thuis![]()
Hoi koffie/thee mensen
Niet beter weet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo'n drama is het ook niet hoorLaten we het er op houden dat ik niet beter weet
Take a wild guessquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet beter weet?Ohhh noes!!!!!!! Hoe oud ben je?
HIquote:
quote:
Hello therequote:
Hoi Lovelyladyquote:
oeh, lekker!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:00 schreef -Engel- het volgende:
![]()
![]()
ben uiteten geweest.....
heb alleen bijna niks gegeten, want nog steeds geen trek- zeldzaam![]()
Gedeeltelijk war, het is inderdaad een priemgetalquote:
37quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik veel ? Ik kan niet op oordelen op basis van posts op een forum
quote:
engeltjequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:50 schreef -Engel- het volgende:
Zo en weer thuis![]()
Hoi koffie/thee mensen
Geloof me, ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar nu wil ik ook weten waarom...![]()
Waar gaat dat boek over?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgend jaar komt het helemaal goed![]()
[ afbeelding ]
Ik zie er vrij normaal uit, daar zou het niet aanmoeten liggenquote:
.... mijn inbox staat openquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie er vrij normaal uit, daar zou het niet aanmoeten liggen
De zevenjarige Alice moet van haar vader elke dag tegen haar zin naar skiles. Op een mistige ochtend zondert zij zich af van haar skiklasje en besluit ze de afdaling alleen te maken, maar ze komt ten val en raakt voor de rest van haar leven verlamd aan een been. Mattia is de helft van een tweeling. Hij is hyperintelligent, zijn zusje Michela is zwakbegaafd. Als de tweeling wordt uitgenodigd voor een verjaardagspartijtje schaamt Mattia zich bij voorbaat voor het gedrag van Michela en hij besluit om haar op een bank in het park achter te laten met de opdracht dat ze daar op hem moet wachten. Als hij terugkomt is zijn zusje verdwenen en zij wordt nooit meer gevonden. Op de middelbare school kruisen de levens van Alice en Mattia elkaar en er ontstaat een merkwaardige vriendschap. Ze voelen zich vanaf de dag van hun ontmoeting verbonden, maar merken al snel hoe moeilijk het is om wezenlijk contact met elkaar te krijgen. De eenzaamheid van de priemgetallen is het aangrijpende verhaal van een bijzondere vriendschap dat de lezer vanaf de eerste pagina in zijn greep houdt, en een grandioos debuut waarmee Paolo Giordano blijk geeft van een scherp inzicht in de complexe menselijke psyche.quote:
Pfffff. Geen lichte kost dus. En ik ben al zo'n cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De zevenjarige Alice moet van haar vader elke dag tegen haar zin naar skiles. Op een mistige ochtend zondert zij zich af van haar skiklasje en besluit ze de afdaling alleen te maken, maar ze komt ten val en raakt voor de rest van haar leven verlamd aan een been. Mattia is de helft van een tweeling. Hij is hyperintelligent, zijn zusje Michela is zwakbegaafd. Als de tweeling wordt uitgenodigd voor een verjaardagspartijtje schaamt Mattia zich bij voorbaat voor het gedrag van Michela en hij besluit om haar op een bank in het park achter te laten met de opdracht dat ze daar op hem moet wachten. Als hij terugkomt is zijn zusje verdwenen en zij wordt nooit meer gevonden. Op de middelbare school kruisen de levens van Alice en Mattia elkaar en er ontstaat een merkwaardige vriendschap. Ze voelen zich vanaf de dag van hun ontmoeting verbonden, maar merken al snel hoe moeilijk het is om wezenlijk contact met elkaar te krijgen. De eenzaamheid van de priemgetallen is het aangrijpende verhaal van een bijzondere vriendschap dat de lezer vanaf de eerste pagina in zijn greep houdt, en een grandioos debuut waarmee Paolo Giordano blijk geeft van een scherp inzicht in de complexe menselijke psyche.
Lenen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfffff. Geen lichte kost dus. En ik ben al zo'n cultuurbarbaarToch wel nieuwsgierig nu
Geniaal zegquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Beantwoordt een hoop vragen tegelijk denk ik. Hoewll niet de belangrijkste inderdaad
Ermm gewoon, ik merk dat ik daar blij van wordquote:
Ik vind het tof!!!!!! Heb je alles al gehad in Nederland? Of stel ik nu stomme vragenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ermm gewoon, ik merk dat ik daar blij van wordEen mens moet ERGENS in uitblinken aniewaar
Bent u dat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Beantwoordt een hoop vragen tegelijk denk ik. Hoewll niet de belangrijkste inderdaad
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh, lekker!
wat heb je dan gegeten?
van dat weinige dat je wel hebt gehad dan
Ja, en in Belgie en Luxemburg en NRW bijna dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het tof!!!!!! Heb je alles al gehad in Nederland? Of stel ik nu stomme vragen
Welzeker, jonge vriendquote:
was die niet eens de helft wel lekker dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:26 schreef -Engel- het volgende:
Het was 'n reuzenhamburger.......
What was I thinking....
dus
geen frietjes
geen groenten
geen brood gegeten
en niet eens de helft van de hamburger.....zonde... had beter een toetje kunnen nemen (denk ik)
Wat gaaf zeg, en ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en in Belgie en Luxemburg en NRW bijna dus![]()
[..]
Welzeker, jonge vriend
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat gaaf zeg, en ikje accent
De hambo was verder prima....quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
was die niet eens de helft wel lekker dan?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:32 schreef -Engel- het volgende:
De hambo was verder prima....rozemarijn is echt lekker in gehakt...
Oh ehmmquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij ! nou hoef je niet meteen zote doen ...... Ik hou nou eenmaal van accenten
Dat is waarquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
Hij had al lang in zijn bed moeten liggen
Nee, ook met NL namen hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ehmm![]()
Ik probeer alleen maar om Duitse namen zo duits mogelijk uit te spreken
Haarlemquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dan raad maar waar ik vandaan kom
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dan raad maar waar ik vandaan kom
Dat zou al begrijpelijker zijn. Ik heb van mn 6e tot mn 26e in een klein dorpje tussen Breda en Tilburg gewoond. Dacht dat ik daar niets meer van meegenomen hadquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen flauw ideemaar ik gok ergens richting het zuiden des lands
Jullie hadden het toch ook over een correcte uitspraak?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Haarlem staat toch juist bekend om dat de mensen dar het meest accentloze Nederlands van allemaal spreken?![]()
Mijn ouders hebben wel een jaar of 2 in Haarlem gewoond ja. Misschien ben ik daar zelfs wel verwekt. Maar daar heb ik niet het accent van iig
Weet ik het, LL vond dat ik en accet hadquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jullie hadden het toch ook over een correcte uitspraak?
Het is vrijdag avond, dan mag ik toch wel wat later op blijven?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij had al lang in zijn bed moeten liggen
Ok en nu woon je weer in Haarlem?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou al begrijpelijker zijn. Ik heb van mn 6e tot mn 26e in een klein dorpje tussen Breda en Tilburg gewoond. Dacht dat ik daar niets meer van meegenomen had
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet ik het, LL vond dat ik en accet had
gorgelenquote:
Het wordt tijd voor groepsgesprekken op skypequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
gorgelen
of ehm... bedoel je chogchelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |