Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
DaMuckquote:
Dat dacht ik nou ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:33 schreef DaMart het volgende:
In 1959 waren er nog niet eens ICT'ers.
Tuurlijk wel! Het typelint moest ook vervangen wordenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:33 schreef DaMart het volgende:
wel. Terug naar school jij.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:33 schreef DaMart het volgende:
een DIG topic, wat zou jij als baan hebben in 1930? als ICT geen optie was?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:33 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig dat het de nummering van de SC is en geen jaartalquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:33 schreef DaMart het volgende:
Ja dus nananana TJquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met jou, beetje last van PMS? Lighten up will ya
Bovendien zei je dat niet tegen mij maar tegen Panda, dus jammer dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ST zegt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
In 1959 waren wij er ook allemaal nog niet (hoewel..gf....) dus mogen wij hier dan ook niet posten?
Oh. En waar was FOK! in 1959? NOU DAN
Daar gaat het niet om, boterbloempjequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
In 1959 waren wij er ook allemaal nog niet (hoewel..gf....) dus mogen wij hier dan ook niet posten?
Maar die geschiedenis is dus niet verweven in de TT, want het is een nummer wat enkel een telling aangeeftquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, boterbloempje.
Het gaat om de geschiedenis die verweven zit in de TT.
Hoiquote:
toch wel iets beter dan hier hoop ik?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb kennis van PHP, flash, css, html en ben nu dus bezig met jquary, met databases wewrken is ook geen probleem, dus van die is een nee
Maar... maar... MPG en ik hebben er een 20e-eeuw-nostalgienieuwsreeks van gemaaktquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar die geschiedenis is dus niet verweven in de TT, want het is een nummer wat enkel een telling aangeeft
hey hier kun je binnen hacken met sql injectiequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toch wel iets beter dan hier hoop ik?
http://binnenbinnenkant.minobet.nl/
vul dit in als username:
'union SELECT id, username, level FROM users limit 4,1
Leuk voor jullie, zorg voor veel lapo's zou ik zo zeggenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:42 schreef DaMart het volgende:
Maar... maar... MPG en ik hebben er een 20e-eeuw-nostalgienieuwsreeks van gemaakt.
Dat had ik dan even gemistquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar... maar... MPG en ik hebben er een 20e-eeuw-nostalgienieuwsreeks van gemaakt.
Ik heb al een paar nummers geclaimdquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuk voor jullie, zorg voor veel lapo's zou ik zo zeggen![]()
automonteurquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
een DIG topic, wat zou jij als baan hebben in 1930? als ICT geen optie was?
En dat vond ik ook heel leukquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey hier kun je binnen hacken met sql injectie
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HoiAlles goed daar? Las iets over vliegtuigen in het vorige topic
heb je mijn vorige post niet gezien dan? doe er wat aanquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zijn op het moment al aan het oefenen met die klote jets
Trouwen? Dan weet ik zeker dat het met een volgende auto goedkomtquote:
Da's wel kut... Hopelijk valt het mee en is het snel afgelopenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze zijn op het moment al aan het oefenen met die klote jets
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:36 schreef DaMart het volgende:
Nog 4 topics trouwens en dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
whehehequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je mijn vorige post niet gezien dan? doe er wat aan
[KSC #1958] Geen koffie en thee met stoom meer...
ik heb nu een nissanquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trouwen? Dan weet ik zeker dat het met een volgende auto goedkomt
[..]
Da's wel kut... Hopelijk valt het mee en is het snel afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
tot en met zondag hebben we er nog last vanquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wel kut... Hopelijk valt het mee en is het snel afgelopen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nu een nissan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
je had mijn holtenbroek tt gemistquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat had ik dan even gemistIk zei niets hoor
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tot en met zondag hebben we er nog last van
Nee, die had ik gezien, maar ik snapte niet zo goed waar die TT vandaan kwam dus dat had ik dan wel gemistquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]en en en en ik dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De slamiljonair met centem voor nieuwe auto met garantie enzo?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
jaartal en eerste paal. Had ik er nog uitgelegd enzo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die had ik gezien, maar ik snapte niet zo goed waar die TT vandaan kwam dus dat had ik dan wel gemistVertel, waar kwam die TT vandaan?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]kopen we een lada voor de hobbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een niva
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik trouw gewoon met jullie allemaal!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
en en en en ik dan?
De slamiljonair met centem voor nieuwe auto met garantie enzo?
Oh, gemistquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
jaartal en eerste paal. Had ik er nog uitgelegd enzo.
Ja en zo'n ouderwetse vierkante, zo een:quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kopen we een lada voor de hobbyeen niva
daar heb ik er 2 van gehad, de 2107quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en zo'n ouderwetse vierkante, zo een:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en zo'n ouderwetse vierkante, zo een:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |