Helemaal primaquote:
quote:confrontatiebureau
quote:
weinig ik zit op de bank, mijn vriendje zit op de DS en we kijken de voice of hollandquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nog spannende dingen op de vrijdag avond ?
Ik denk dat er beter een godin op mij kan zittenquote:
Je hebt geen vriendin?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat er beter een godin op mij kan zitten
ah juist gewoon avondje relaxen dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weinig ik zit op de bank, mijn vriendje zit op de DS en we kijken de voice of holland
ik las bowlen, en nu weet ik ineens niet welke ik erger vindquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ah juist gewoon avondje relaxen dus
moet kunnen
zit zelf chris rock te kijken
en mn ega is aan het wowen
lolquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik las bowlen, en nu weet ik ineens niet welke ik erger vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
ja relaxed, niks gepland voor morgen behalve dat de oudste naar zijn vader gaat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ah juist gewoon avondje relaxen dus
moet kunnen
zit zelf chris rock te kijken
en mn ega is aan het wowen
aaawwwquote:
Zo'n drama is het ook niet hoorquote:
Hoi!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:50 schreef -Engel- het volgende:
Zo en weer thuis![]()
Hoi koffie/thee mensen
Engelquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:50 schreef -Engel- het volgende:
Zo en weer thuis![]()
Hoi koffie/thee mensen
Niet beter weet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo'n drama is het ook niet hoorLaten we het er op houden dat ik niet beter weet
Take a wild guessquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet beter weet?Ohhh noes!!!!!!! Hoe oud ben je?
HIquote:
quote:
Hello therequote:
Hoi Lovelyladyquote:
oeh, lekker!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:00 schreef -Engel- het volgende:
![]()
![]()
ben uiteten geweest.....
heb alleen bijna niks gegeten, want nog steeds geen trek- zeldzaam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |