niksquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
Wat zeiden ze bij het CB trouwens, LL?
Dat is mijn vriendquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie is trouwens die nagelbijter die die hand omhoog houdt?Vraag eens een huisarts naar zinktekort
liefquote:
Ik ben geen medicus, maar die witte vlekjes op de nagels betekenen wel ietsquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is mijn vrienden nagel bijten is zijn hobby
jeuj!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
niksdat hij het goed deed. Verder weinig op aan te merken verder. Hij is nu 90 cm en weegt 13,5 kilo
Jup die grote ook maar die ligt al lang en breed in dromenlandquote:
Boeiend, heb ik ook wel eensquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben geen medicus, maar die witte vlekjes op de nagels betekenen wel iets
nou onder de gemiddelde lijn hoor, met zijn gewicht zat hij er precies opquote:
Jahaa, maar mijne is zo mini, dus is jouwe grootquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
nou onder de gemiddelde lijn hoor, met zijn gewicht zat hij er precies op
fubarquote:
Okequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
Boeiend, heb ik ook wel eensvolgens mij heb je dan juist kalk te kort
Misschien is jouwes wel iets jonger ook?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jahaa, maar mijne is zo mini, dus is jouwe groot
Welnee jij heb ook een grote manquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jahaa, maar mijne is zo mini, dus is jouwe groot
mij maak je niet zo snel bang hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
OkeIk wou je niet bang maken of zo hoor
Hmhm, een hele maandquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien is jouwes wel iets jonger ook?
87,5 cm en 12 kilo, een maandje terugquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Welnee jij heb ook een grote man![]()
en met krullen
ik ben geen cb meis, ieder volgt zijn eigen lijntje en Thijs doet het hastikke goed!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
87,5 cm en 12 kilo, een maandje terug
GFquote:
als jij een cb was dan vond ik je niet zo lief neequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben geen cb meis, ieder volgt zijn eigen lijntje en Thijs doet het hastikke goed!!
ellowquote:
prima tochquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
als jij een cb was dan vond ik je niet zo lief nee![]()
hihi!
hij doet een prachtig in-verhouding-lijntje, lekker een stukje onder het gemiddelde lijntje
confrontatiebureauquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |