Look what a beautiful paprikaquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:07 schreef Fha het volgende:
Jeeej meer voor mij!!(ik zeg pas nadat het op is dat tomatenstukjes afpulkbaar zijn
)
bij nadere inspectie blijkt het trouwens om paprika te gaan
Wat voor vliegtuigen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
dit weekend is er hier een dorp verderop een vliegshow en die kut vliegtuigen draaien hier boven ons![]()
en ze vliegen niet echt hoog dus we krijgen hier een hoop herrie
Das niet fijn, rust is savonds altijd wel lekkerquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig wel![]()
dit jaar is het voor het eerst dat ze op de vrijdagavond al een vliegshow geven
straaljagers en dat soort shitquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:58 schreef MaleDuck het volgende:
was het maar weekend... ik doe mee met wok en gf... ik mag gewoon werken dit weekend
Ja, ik bedoel wat voor. Luchtmacht, of oude vliegtuigen, of wat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
straaljagers en dat soort shit![]()
[..]
![]()
![]()
ow... ik ben meer in dequote:Op vrijdag 17 september 2010 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
straaljagers en dat soort shit![]()
[..]
![]()
![]()
alle twee ook van die stuntteams doen er aan meequote:Op vrijdag 17 september 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel wat voor. Luchtmacht, of oude vliegtuigen, of wat?
owquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow... ik ben meer in destemming...
daar zag ik afgelopen weekend een aankondiging van geloof ik. In bilzenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dit weekend is er hier een dorp verderop een vliegshow en die kut vliegtuigen draaien hier boven ons![]()
en ze vliegen niet echt hoog dus we krijgen hier een hoop herrie
ideetje?quote:Ook is er bijvoorbeeld wat luchtafweer te koop, zoals de 7,5cm Vickers van Giebers (resin ,1/76). Ik heb ook wel eens een model gevonden van een Bofors stuk veldgeschut (10cm geloof ik) in wit-metaal of resin, 1/72.
waarom?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:06 schreef MaleDuck het volgende:
ow... ik ben meer in destemming...
dat is vet tof manquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alle twee ook van die stuntteams doen er aan mee![]()
[..]
ow![]()
![]()
Meneer Taart is vandaag en morgen tussen Ede en Arnhem begrijp ik?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is vet tof man![]()
meneer Taart zou er alles voor over hebben daar 'onder' te mogen wonen een weekend per jaar
Of ik naast station Deventerquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:16 schreef TJDoornbos het volgende:
ik ook hoor ST. Net zo als ik best NAAST Circuitpark Zandvoort of TT circuit wil wonen
Vandaag is hij centjes aan het verdienen en morgen moet hij helpen opruimen en inpakkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Meneer Taart is vandaag en morgen tussen Ede en Arnhem begrijp ik?
gun die man eens rustquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vandaag is hij centjes aan het verdienen en morgen moet hij helpen opruimen en inpakken
doe ik ook.quote:
Spuit je hem dan plat of zo?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe ik ook.
als we eenmaal op Texel zitten![]()
Misschien wel eerder, als ik rijd
Klinkt als een dag om niet naar uit te zien idd..quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
kan niet wachten op dinsdag. Eerst uitgebreid hakken en zagen bij de tandarts, dan afscheid nemen van oma, en smiddags nog een martelsessie bij de fysio. Joepie de poepie.
Geloof ik niet. Volgens mij put je m helemaal uit, zodra minimeneer slaaptquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe ik ook.
Daar hoef ik helemaal niets aan te doenquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:25 schreef MPG het volgende:
Geloof ik niet. Volgens mij put je m helemaal uit, zodra minimeneer slaapt
blijf jij thuis danquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe ik ook.
Ach, het is iig geconcentreerd op 1 dag. En misschien helpt het zorgen makenom oma bij het doorkomen van de tandarts-sessie, en de fysio-marteling bij de afleiding van oma en zo. Some days are better than others.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klinkt als een dag om niet naar uit te zien idd..
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar hoef ik helemaal niets aan te doen
jij maakt wel vrienden deze weekquote:
Dat is wel heel heftig ja, hopelijk doen de tandarts en fysio een beetje zachtjes met je dan...quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, het is iig geconcentreerd op 1 dag. En misschien helpt het zorgen makenom oma bij het doorkomen van de tandarts-sessie, en de fysio-marteling bij de afleiding van oma en zo. Some days are better than others.
hij is wel al 34 hoor.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij is wel al 34 hoor.
die is sowieso doodmoe tegen de tijd dat het vakantie is
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij is wel al 34 hoor.
die is sowieso doodmoe tegen de tijd dat het vakantie is
nee joh, we gaan overdag allemaal leuke dingen doen en lekker vroeg naar bedquote:
Vergeleken met MPG is dat best...wat ouderquote:
goed héquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij maakt wel vrienden deze week
omdat het sip zou zijn als het hier en op je werk stil wasquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
waarom is het altijd zo stil hier op vrijdagmiddag... en heb ik het altijd stervensdruk
als iemand uit dit huis op vakantie gaat, dan ga ik echt wel mee hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:49 schreef TJDoornbos het volgende:
goed hé
Maar als je alleen thuis bent kom ik je wel gezelschap houden hoor
kon zijn dat je ook ff rust wouquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als iemand uit dit huis op vakantie gaat, dan ga ik echt wel mee hoor
precies.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vergeleken met MPG is dat best...wat ouder
Mot jij muck niet gezelschap houden dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
goed hé
Maar als je alleen thuis bent kom ik je wel gezelschap houden hoor
breekbaar speelgoed dan toch welquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
precies.
Maar hey, daarom ben ik ook toyboy
die slaaptquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Mot jij muck niet gezelschap houden dan?
Maar we functioneel zonder batterijen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
breekbaar speelgoed dan toch wel
ja, daarom gaan we ook op vakantiequote:Op vrijdag 17 september 2010 14:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kon zijn dat je ook ff rust wou
Ik éénquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
En weer twee sollicitaties gedaan
Ik moet er nog een paar afhandelen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wou dat ik er weer eentje kan doen, m,aar niks in de buurtquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
Wij zijn goed bezigquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet er nog een paar afhandelen.
Eentje heb ik wel al afgewerkt.
Zoekgebied vergroten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er weer eentje kan doen, m,aar niks in de buurt
Zonder koffie heb je aan jou ook niks hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar we functioneel zonder batterijen.
Heel goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
Het is meer het punt dat er in de webwereld nouwelijks werk isquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoekgebied vergroten.
breder scala aan functies zoeken.
dat zegtie toch? Breder scala aan functies zoeken. In het onderwijs en de zorg zitten ze te schreeuwen om personeelquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is meer het punt dat er in de webwereld nouwelijks werk is
Je ziet het verkeerd. Het moet zo: Stage dicht bij huisquote:
Doei popkequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd. Het moet zo: Stage dicht bij huis![]()
![]()
Doeiii!
jaaaa nog meer php-proggers opleidenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zegtie toch? Breder scala aan functies zoeken. In het onderwijs en de zorg zitten ze te schreeuwen om personeel
waar is hier?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel goedIk ging de secretaresse maar even helpen net dus ik heb zojuist iemand aan een sollicitatie gesprek geholpen
dus als je hier solliciteert dan kies ik jou hoor!!
En nu ben ik vrij, natuurlijk net de trein gemist dus ik ga nog lekker een half uur doelloos rondlopen in zutphen. Tot later!![]()
![]()
java en ruby-ontwikkelen, kan je dat ook?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is meer het punt dat er in de webwereld nouwelijks werk is
Ik ben alleen niet iemand die het geduld heeft om het andere te lerenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zegtie toch? Breder scala aan functies zoeken. In het onderwijs en de zorg zitten ze te schreeuwen om personeel
oh is dat het.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar we functioneel zonder batterijen.
of ict servicedeskmedewerker?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet iemand die het geduld heeft om het andere te leren
Hoi van alle anderenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:09 schreef friemelaar het volgende:
Fhaaatje![]()
![]()
Wokje![]()
Mpeg![]()
Indah
alle anderen
![]()
Did you try turning it off and on?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of ict servicedeskmedewerker?
ICT = nice.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of ict servicedeskmedewerker?
Nope, ben wel bezig met jquary aan het lerenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
java en ruby-ontwikkelen, kan je dat ook?
ik zie jou ook niet in de zorgquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet iemand die het geduld heeft om het andere te leren
Je dient kennis te hebben van databases en relationele database, daarnaast dien je uitgebreide kennis te hebben van Delphi en van C# en het .NET platform. Kun jij zonder case-tool werken heb je ervaring in werken aan administratieve applicaties en ben je flexibel en zelfstandig?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, ben wel bezig met jquary aan het leren
Zoz dus weer auto loosquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben thuis en de Lada is opgehaald door de sleper![]()
![]()
![]()
Het doet toch wel een beetje pijn, maar ik ben voornamelijk opgelucht... Als het goed is wordt ie dan maandag gevrijwaard
hou op anders krijg ik trek.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:21 schreef Panda72 het volgende:
Het water loopt mij nu al in de mond als ik aan de heerllijke lasagna van mijn lieve mamma denk
Ik heb kennis van PHP, flash, css, html en ben nu dus bezig met jquary, met databases wewrken is ook geen probleem, dus van die is een neequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je dient kennis te hebben van databases en relationele database, daarnaast dien je uitgebreide kennis te hebben van Delphi en van C# en het .NET platform. Kun jij zonder case-tool werken heb je ervaring in werken aan administratieve applicaties en ben je flexibel en zelfstandig?
dat dan?
Zeg al niks meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hou op anders krijg ik trek.
en de ict servicedesk?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb kennis van PHP, flash, css, html en ben nu dus bezig met jquary, met databases wewrken is ook geen probleem, dus van die is een nee
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hoi van alle anderen
[..]
Did you try turning it off and on?
Welthuisquote:
Jupquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:21 schreef Panda72 het volgende:
Het water loopt mij nu al in de mond als ik aan de heerllijke lasagna van mijn lieve mamma denk
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
LekkerIk denk dat ik vanavond curry ga maken
Hé wat zei ik nou.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
LekkerIk denk dat ik vanavond curry ga maken
Dan liever met kids werkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zie jou ook niet in de zorg
mensen wassen en aankleden etc
Sorry, zei je iets?quote:
quote:
begin jij nou ook al?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
De roti van gister was trouwens![]()
Vandaag maar eens pasta denk ik
En, is het resultaat bevredigend?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet er nog een paar afhandelen.
Eentje heb ik wel al afgewerkt.
Hier vanavond gewoon brood... heb tussen de middag al lekker Durum Kebab op!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
De roti van gister was trouwens![]()
Vandaag maar eens pasta denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |