ICT = nice.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of ict servicedeskmedewerker?
Nope, ben wel bezig met jquary aan het lerenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
java en ruby-ontwikkelen, kan je dat ook?
ik zie jou ook niet in de zorgquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet iemand die het geduld heeft om het andere te leren
Je dient kennis te hebben van databases en relationele database, daarnaast dien je uitgebreide kennis te hebben van Delphi en van C# en het .NET platform. Kun jij zonder case-tool werken heb je ervaring in werken aan administratieve applicaties en ben je flexibel en zelfstandig?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, ben wel bezig met jquary aan het leren
Zoz dus weer auto loosquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben thuis en de Lada is opgehaald door de sleper![]()
![]()
![]()
Het doet toch wel een beetje pijn, maar ik ben voornamelijk opgelucht... Als het goed is wordt ie dan maandag gevrijwaard
hou op anders krijg ik trek.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:21 schreef Panda72 het volgende:
Het water loopt mij nu al in de mond als ik aan de heerllijke lasagna van mijn lieve mamma denk
Ik heb kennis van PHP, flash, css, html en ben nu dus bezig met jquary, met databases wewrken is ook geen probleem, dus van die is een neequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je dient kennis te hebben van databases en relationele database, daarnaast dien je uitgebreide kennis te hebben van Delphi en van C# en het .NET platform. Kun jij zonder case-tool werken heb je ervaring in werken aan administratieve applicaties en ben je flexibel en zelfstandig?
dat dan?
Zeg al niks meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hou op anders krijg ik trek.
en de ict servicedesk?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb kennis van PHP, flash, css, html en ben nu dus bezig met jquary, met databases wewrken is ook geen probleem, dus van die is een nee
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hoi van alle anderen
[..]
Did you try turning it off and on?
Welthuisquote:
Jupquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:21 schreef Panda72 het volgende:
Het water loopt mij nu al in de mond als ik aan de heerllijke lasagna van mijn lieve mamma denk
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
LekkerIk denk dat ik vanavond curry ga maken
Hé wat zei ik nou.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
LekkerIk denk dat ik vanavond curry ga maken
Dan liever met kids werkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zie jou ook niet in de zorg
mensen wassen en aankleden etc
Sorry, zei je iets?quote:
quote:
begin jij nou ook al?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
De roti van gister was trouwens![]()
Vandaag maar eens pasta denk ik
En, is het resultaat bevredigend?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet er nog een paar afhandelen.
Eentje heb ik wel al afgewerkt.
Hier vanavond gewoon brood... heb tussen de middag al lekker Durum Kebab op!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
De roti van gister was trouwens![]()
Vandaag maar eens pasta denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |