Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Loc 3737 rijdt op 8 januari 1958 de laatste rit als stoomlocomotief in dienst van de Nederlandse Spoorwegen. Dit betekent het einde van het stoomtijdperk in Nederland.
Nee, dan laten we de nieuws-TT's weer losquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
En hoe moet dat nou als we bij 2011 zijn? Zelf nieuws verzinnen?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dan laten we de nieuws-TT's weer los.
2012 wordt trouwens: [KSC #2.012] Het einde: ten onder met een bak in de hand.
Daar hebben we nog anderhalve week de tijd voor om te verzinnen wat we dan gaan doenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
En hoe moet dat nou als we bij 2011 zijn? Zelf nieuws verzinnen?
Ik zeg: zelf nieuwsberichten schrijven en later kijken wat ervan uitkomtquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar hebben we nog anderhalve week de tijd voor om te verzinnen wat we dan gaan doen
Dat is wel leuk, zullen we vast gaan oefenen... ik noem een jaartal in de toekomst en jij verzint het nieuws?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg: zelf nieuwsberichten schrijven en later kijken wat ervan uitkomt
Is goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, zullen we vast gaan oefenen... ik noem een jaartal in de toekomst en jij verzint het nieuws?
Wat wordt de topic titel van KSC #2024?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is goed\
Misschien worden we wel Nostradamus
Waar de Maya's het alweer fout hebben?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat wordt de topic titel van KSC #2024?
[KSC #2024] Laatste vaste telefoon tentoongesteld in museum (En iets met koffiequote:Op vrijdag 17 september 2010 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat wordt de topic titel van KSC #2024?
Dan pas, heb nu al alles opgepakt en opgelost wat er voor vandaag stond.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:34 schreef Fha het volgende:
Stage fok![]()
Als ik niet op pas heb ik om 12 uur al niks meer te doen
Herkenbaar (vorige baan) en das heel vervelend, je kan ook maar zoveel tijd rekken...quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:34 schreef Fha het volgende:
Stage fok![]()
quote:
Ik ben net 20 minuten binnen. Dus ja. Dan pas.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:36 schreef Solique het volgende:
Dan pas, heb nu al alles opgepakt en opgelost wat er voor vandaag stond.
Nou precies.. Op vrijdag is er hier eigenlijk niemand, dus dan kan ik me gewoon concentreren en dan heb ik dus te weinig te doen. De bedoeling is dat ik tot kwart voor 5 blijf, maar tot nu toe ben ik elke keer om kwart voor drie al weg omdat ik dan gewoon niet meer weet hoe ik nog verder tijd moet rekken (meestal zit ik dan al ruim een uur een beetje nieuws te lezen enzo)quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Herkenbaar (vorige baan) en das heel vervelend, je kan ook maar zoveel tijd rekken...
Komt omdat ik zo lekker zoet benquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
suikertje
zonder jou is de koffie toch minder lekker
Fhaquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:34 schreef Fha het volgende:
Stage fok![]()
Dat schiet idd ook niet op, voor niemand.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben net 20 minuten binnen. Dus ja. Dan pas.
[..]
Nou precies.. Op vrijdag is er hier eigenlijk niemand, dus dan kan ik me gewoon concentreren en dan heb ik dus te weinig te doen. De bedoeling is dat ik tot kwart voor 5 blijf, maar tot nu toe ben ik elke keer om kwart voor drie al weg omdat ik dan gewoon niet meer weet hoe ik nog verder tijd moet rekken (meestal zit ik dan al ruim een uur een beetje nieuws te lezen enzo)
Suikerbeebquote:
Nope en dan is het dus nadeel dat ik stage loop.. het is ook niet zo dat ik helemaal zelf mag gaan bedenken wat ik dan nu kan doen om de tijd te vullen want dan krijg ik gewoon keihard op mn flikkerquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat schiet idd ook niet op, voor niemand.
veel plezier snoetjesquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:49 schreef suikertaartje het volgende:
En doeg ook weer liefjes, Thijs en ik hebben een speeldate![]()
Die is wel leuk ja, of:quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[KSC #2024] Laatste vaste telefoon tentoongesteld in museum (En iets met koffie)
Hey Fhaquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Nope en dan is het dus nadeel dat ik stage loop.. het is ook niet zo dat ik helemaal zelf mag gaan bedenken wat ik dan nu kan doen om de tijd te vullen want dan krijg ik gewoon keihard op mn flikker
Suiker![]()
![]()
MPG![]()
Wokkie![]()
![]()
iedereen die ik nu vergeten ben![]()
![]()
![]()
dat mag je nu toch ook al?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ooit:
GC / [KgSC #986857] Waar KG de lakens uit mag delen
Werken nu
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die is wel leuk ja, of:
[KSC #2024] Lekker koffiedrinken achter het stuur door automatische besturing
Maar dat mag je toch al?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ooit:
GC / [KgSC #986857] Waar KG de lakens uit mag delen
Werken nu
GMTAquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat mag je nu toch ook al?
aan de kamermeisjes, om de bedden op te maken
ik ben zelf van het type recht voor zn raap dus tja ik zou het zeggen ...quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zat te denken he...
Meeste mensen hebben nog wel dingen die ze anderen willen zeggen, mensen die uit je leven zijn, maar veel voor je betekend hebben, of mensen die nog in je leven zijn, maar je weet niet hoe je dingen moet brengen ofzo. Goede of slechte dingen.
Denken jullie dat het goed is die dingen te zeggen? Of kun je sommige dingen beter voor je houden (negatief dan vnl)
Das vaak een lastig iets, ik vind dat vaak moeilijk zeker als ik weet dat het diegene zal kwetsen, maar dan is het afwegen of het verzwijgen niet (nog) meer leed zal veroorzaken...quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zat te denken he...
Meeste mensen hebben nog wel dingen die ze anderen willen zeggen, mensen die uit je leven zijn, maar veel voor je betekend hebben, of mensen die nog in je leven zijn, maar je weet niet hoe je dingen moet brengen ofzo. Goede of slechte dingen.
Denken jullie dat het goed is die dingen te zeggen? Of kun je sommige dingen beter voor je houden (negatief dan vnl)
Zeg ik meestal ook, maar je hebt natuurlijk ook dingen die je zelf gewoon heel erg dwars zitten, moet je dan maar je mond houden en ermee rond blijven lopen om een ander (of een relatie) niet te kwetsen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:01 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat je sommige dingen beter voor je kunt houden (als je een die betreffende relatie niet kapot wilt maken en de persoon niet onnodig wil kwetsen tenminste). Ik geloof niet dat het altijd goed is om maar gewoon te zeggen wat je op je hart hebt
papier, altijd goed als eerste stapquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zat te denken he...
Dat heb ik dus ook...quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das vaak een lastig iets, ik vind dat vaak moeilijk zeker als ik weet dat het diegene zal kwetsen, maar dan is het afwegen of het verzwijgen niet (nog) meer leed zal veroorzaken...
Dat kan dan ws ook bij mensen om je heen? Bij ons is het redelijk normaal om dingen voor je te houden en je kop in t zand te steken, ben er alleen niet zo goed inquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik ben zelf van het type recht voor zn raap dus tja ik zou het zeggen ...
hoe een ieder ander daar me omgaat ?
Mah, dat werkt niet zo goed vaak...quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
papier, altijd goed als eerste stap
>.< ik wel dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:01 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat je sommige dingen beter voor je kunt houden (als je een die betreffende relatie niet kapot wilt maken en de persoon niet onnodig wil kwetsen tenminste). Ik geloof niet dat het altijd goed is om maar gewoon te zeggen wat je op je hart hebt
het botst bij een aantal echter kan 90% het wel waarderen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook...
[..]
Dat kan dan ws ook bij mensen om je heen? Bij ons is het redelijk normaal om dingen voor je te houden en je kop in t zand te steken, ben er alleen niet zo goed in
Ik probeer soms wel eens dingen voor me te houden, maar dat gaat op een gegeven moment me zo irriteren dat ik open kaart moet spelen, het voelt dan alsof ik de ander dan niet meer recht in de ogen kan aankijken...quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook...
[..]
Dat kan dan ws ook bij mensen om je heen? Bij ons is het redelijk normaal om dingen voor je te houden en je kop in t zand te steken, ben er alleen niet zo goed in
Ik denk niet dat je er mee rond moet blijven lopen, maar er zijn een hoop andere manieren om er mee om te (leren) gaan dan het terug te gooien naar die persoon. Mijn moeder heeft mij erg gekwetst en hier heb ik eerst lang mee rondgelopen, daarna heb ik mijn hart gelucht bij vrienden waarna wij samen konden bekijken hoe ik dit op een normale manier met mijn moeder kon bespreken zonder haar te gaan beschuldigen enzo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg ik meestal ook, maar je hebt natuurlijk ook dingen die je zelf gewoon heel erg dwars zitten, moet je dan maar je mond houden en ermee rond blijven lopen om een ander (of een relatie) niet te kwetsen?
Wel goed hoor, hoest nog wel erg veel, maar niet zo erg als gisteravond. Pseudokroep niet bevestigd maar het hing er een beetje omquote:
of op deze manierquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mah, dat werkt niet zo goed vaak...
als het een gevoelig/moeilijk onderwerp is even de tijd nemen om helder te krijgen wat en hoe je het wilt zeggen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er mee rond moet blijven lopen, maar er zijn een hoop andere manieren om er mee om te (leren) gaan dan het terug te gooien naar die persoon. Mijn moeder heeft mij erg gekwetst en hier heb ik eerst lang mee rondgelopen, daarna heb ik mijn hart gelucht bij vrienden waarna wij samen konden bekijken hoe ik dit op een normale manier met mijn moeder kon bespreken zonder haar te gaan beschuldigen enzo.
Ik denk dat daar het verschil ligt, of je iemand gaat beschuldigen van iets of dat je op een normale rustige manier kunt zeggen dat je iets niet prettig hebt gevonden.
Uiteindelijk is het toch al gebeurt en kan daar niks meer aan veranderd worden.. denk dat dat ook een overweging moet zijn, of er een kans is dat als je niks zegt het opnieuw gebeurt of niet.
Beschuldigen is sowieso niets voor mijquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er mee rond moet blijven lopen, maar er zijn een hoop andere manieren om er mee om te (leren) gaan dan het terug te gooien naar die persoon. Mijn moeder heeft mij erg gekwetst en hier heb ik eerst lang mee rondgelopen, daarna heb ik mijn hart gelucht bij vrienden waarna wij samen konden bekijken hoe ik dit op een normale manier met mijn moeder kon bespreken zonder haar te gaan beschuldigen enzo.
Ik denk dat daar het verschil ligt, of je iemand gaat beschuldigen van iets of dat je op een normale rustige manier kunt zeggen dat je iets niet prettig hebt gevonden.
Uiteindelijk is het toch al gebeurt en kan daar niks meer aan veranderd worden.. denk dat dat ook een overweging moet zijn, of er een kans is dat als je niks zegt het opnieuw gebeurt of niet.
Gelukkig dat het nu beter gaatquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Wel goed hoor, hoest nog wel erg veel, maar niet zo erg als gisteravond. Pseudokroep niet bevestigd maar het hing er een beetje om
Dat scheelt, zat mensen die in hun emotie de ergste dingen naar iemand's kop smijten zonder even na te denken hoe dit overkomtquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Beschuldigen is sowieso niets voor mij
Vertellen hoe ik me voel bij bepaalde dingen zou ik wel graag willen, omdat ik het gevoel heb dat ik vaak niet serieus genomen word. Of dat ik niet zo belangrijk ben.
Zat net een topic van me (onder een kloon) terug te lezen waar MarijkeZwolle ook in gepost had en daar kwam dat ook heel duidelijk in naar voren, ook dat het zeggen vaak problemen oplevert
Gelukkig is dat nu minder, maar het is iets waar ik af en toe nog steeds moeite mee heb (Ook met mn moeder) en aan de ene kant zou ik het er graag eens met haar over hebben, aan de andere kant durf ik dat niet goed. Hoewel het nu duidelijk beter gaat dan toen...
Dus niet roepen dat iets aan iemand ligt, maar gewoon, zeggen hoe ik me voel en wat het met me gedaan heeft, excuses hoeven ook niet ofzo, maar begrip graag wel
Zo en nu nog een beker koffie
Das fijn om te horenquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het gaat wel steeds beter met mn moeder en mij, we kunnen meer raten en ik kan meer mn gevoel kwijt bij haar. Dat is heel erg fijn, ook al omdat ik nooit goed durfde.
Mijn 'kant' zal ze nooit voor 100% kiezen en daar moet ik me bij neerleggen, maar dat vind ik wel moeilijk en ik twijfel of ik daar iets over zou moeten zeggen. Ben wel blij dat het beter gaat btw'Zit zelf lekkerder in mn vel (al ben ik nu weer teveel met vanalles bezig) en ik denk dat dta ook scheelt
Dat is wel fijn dat je er zelf een beter gevoel over hebt, dat zorgt er ook voor dat je wel lekkerder in je vel zit! Positiviteit helpt echt tegen veel dingen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het gaat wel steeds beter met mn moeder en mij, we kunnen meer raten en ik kan meer mn gevoel kwijt bij haar. Dat is heel erg fijn, ook al omdat ik nooit goed durfde.
Mijn 'kant' zal ze nooit voor 100% kiezen en daar moet ik me bij neerleggen, maar dat vind ik wel moeilijk en ik twijfel of ik daar iets over zou moeten zeggen. Ben wel blij dat het beter gaat btw'Zit zelf lekkerder in mn vel (al ben ik nu weer teveel met vanalles bezig) en ik denk dat dta ook scheelt
Ik lach héél veelquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dat je er zelf een beter gevoel over hebt, dat zorgt er ook voor dat je wel lekkerder in je vel zit! Positiviteit helpt echt tegen veel dingen!
Dus om Bassie maar te quoten: 'Altijd blijven lachen, allemamachies'
Ja, idd. Gaat vast goed komenquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
Wij gaan even naar de PSZ*spannend*
Veel plezier, succes met achterlaten van die kleinequote:Op vrijdag 17 september 2010 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
Wij gaan even naar de PSZ*spannend*
Sowieso niet zelf mee blijven lopen. Of je het nou zegt, of in een brief zet die je vervolgens verbrandt, of weet ik veel, dat maakt voor jezelf imho weinig uit, maar niet zelf mee blijven zittenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zat te denken he...
Indahquote:
Dan heb je meteen een flinke omweg te pakken jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
MPG
Ja, dat duurde even, verkeerde afslag genomen geloof ik
redelijk onder controle inmiddels.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je meteen een flinke omweg te pakken ja.
Alles goed?
Badschuim!quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:57 schreef Fha het volgende:
Indah!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@Lekker chocolade dingetje: Fijn om te horen dat je beter in je vel zit![]()
Friemquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:09 schreef friemelaar het volgende:
Fhaaatje![]()
![]()
Wokje![]()
Mpeg![]()
Indah
alle anderen
![]()
MDquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
indah
Kan ik niet achterblijven natuurlijk
Gelukkig... ik was even bang dat je het niet zou waarderenquote:
Ik ben blij dat je niet naar me zwaait maar vrolijk van me wordtquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:09 schreef friemelaar het volgende:
Fhaaatje![]()
![]()
Wokje![]()
Mpeg![]()
Indah
alle anderen
![]()
Nou gelukkig maar!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
Ik ben blij dat je niet naar me zwaait maar vrolijk van me wordt
Altijd overal proberen het positieve uit te halenquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Friem![]()
en Indah
Even een snelle werkpost
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:42 schreef Panda72 het volgende:
Fijn het is vandaag weer laten eens met zijn allen onaardig tegen de secretaresse doendag
Een collega van mij werkt vandaag niet toen ik dat aan de klant vertelde kreeg ik het volgende antwoord.quote:
Gewoon doorverbinden met Center Parksquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een collega van mij werkt vandaag niet toen ik dat aan de klant vertelde kreeg ik het volgende antwoord.
Je lult maar uit je nek domme doos. Ik wil hem spreken EN WEL NU.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon doorverbinden met Center Parks.
verbind die klant maar door aan mij. Handelen we wel af op de 010-manier.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een collega van mij werkt vandaag niet toen ik dat aan de klant vertelde kreeg ik het volgende antwoord.
Je lult maar uit je nek domme doos. Ik wil hem spreken EN WEL NU.
Ik zou direct de verbinding verbreekenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |