Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Loc 3737 rijdt op 8 januari 1958 de laatste rit als stoomlocomotief in dienst van de Nederlandse Spoorwegen. Dit betekent het einde van het stoomtijdperk in Nederland.
Nee, dan laten we de nieuws-TT's weer losquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
En hoe moet dat nou als we bij 2011 zijn? Zelf nieuws verzinnen?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dan laten we de nieuws-TT's weer los.
2012 wordt trouwens: [KSC #2.012] Het einde: ten onder met een bak in de hand.
Daar hebben we nog anderhalve week de tijd voor om te verzinnen wat we dan gaan doenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
En hoe moet dat nou als we bij 2011 zijn? Zelf nieuws verzinnen?
Ik zeg: zelf nieuwsberichten schrijven en later kijken wat ervan uitkomtquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar hebben we nog anderhalve week de tijd voor om te verzinnen wat we dan gaan doen
Dat is wel leuk, zullen we vast gaan oefenen... ik noem een jaartal in de toekomst en jij verzint het nieuws?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg: zelf nieuwsberichten schrijven en later kijken wat ervan uitkomt
Is goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, zullen we vast gaan oefenen... ik noem een jaartal in de toekomst en jij verzint het nieuws?
Wat wordt de topic titel van KSC #2024?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is goed\
Misschien worden we wel Nostradamus
Waar de Maya's het alweer fout hebben?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat wordt de topic titel van KSC #2024?
[KSC #2024] Laatste vaste telefoon tentoongesteld in museum (En iets met koffiequote:Op vrijdag 17 september 2010 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat wordt de topic titel van KSC #2024?
Dan pas, heb nu al alles opgepakt en opgelost wat er voor vandaag stond.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:34 schreef Fha het volgende:
Stage fok![]()
Als ik niet op pas heb ik om 12 uur al niks meer te doen
Herkenbaar (vorige baan) en das heel vervelend, je kan ook maar zoveel tijd rekken...quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:34 schreef Fha het volgende:
Stage fok![]()
quote:
Ik ben net 20 minuten binnen. Dus ja. Dan pas.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:36 schreef Solique het volgende:
Dan pas, heb nu al alles opgepakt en opgelost wat er voor vandaag stond.
Nou precies.. Op vrijdag is er hier eigenlijk niemand, dus dan kan ik me gewoon concentreren en dan heb ik dus te weinig te doen. De bedoeling is dat ik tot kwart voor 5 blijf, maar tot nu toe ben ik elke keer om kwart voor drie al weg omdat ik dan gewoon niet meer weet hoe ik nog verder tijd moet rekken (meestal zit ik dan al ruim een uur een beetje nieuws te lezen enzo)quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Herkenbaar (vorige baan) en das heel vervelend, je kan ook maar zoveel tijd rekken...
Komt omdat ik zo lekker zoet benquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
suikertje
zonder jou is de koffie toch minder lekker
Fhaquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:34 schreef Fha het volgende:
Stage fok![]()
Dat schiet idd ook niet op, voor niemand.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben net 20 minuten binnen. Dus ja. Dan pas.
[..]
Nou precies.. Op vrijdag is er hier eigenlijk niemand, dus dan kan ik me gewoon concentreren en dan heb ik dus te weinig te doen. De bedoeling is dat ik tot kwart voor 5 blijf, maar tot nu toe ben ik elke keer om kwart voor drie al weg omdat ik dan gewoon niet meer weet hoe ik nog verder tijd moet rekken (meestal zit ik dan al ruim een uur een beetje nieuws te lezen enzo)
Suikerbeebquote:
Nope en dan is het dus nadeel dat ik stage loop.. het is ook niet zo dat ik helemaal zelf mag gaan bedenken wat ik dan nu kan doen om de tijd te vullen want dan krijg ik gewoon keihard op mn flikkerquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat schiet idd ook niet op, voor niemand.
veel plezier snoetjesquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:49 schreef suikertaartje het volgende:
En doeg ook weer liefjes, Thijs en ik hebben een speeldate![]()
Die is wel leuk ja, of:quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[KSC #2024] Laatste vaste telefoon tentoongesteld in museum (En iets met koffie)
Hey Fhaquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Nope en dan is het dus nadeel dat ik stage loop.. het is ook niet zo dat ik helemaal zelf mag gaan bedenken wat ik dan nu kan doen om de tijd te vullen want dan krijg ik gewoon keihard op mn flikker
Suiker![]()
![]()
MPG![]()
Wokkie![]()
![]()
iedereen die ik nu vergeten ben![]()
![]()
![]()
dat mag je nu toch ook al?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ooit:
GC / [KgSC #986857] Waar KG de lakens uit mag delen
Werken nu
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die is wel leuk ja, of:
[KSC #2024] Lekker koffiedrinken achter het stuur door automatische besturing
Maar dat mag je toch al?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ooit:
GC / [KgSC #986857] Waar KG de lakens uit mag delen
Werken nu
GMTAquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat mag je nu toch ook al?
aan de kamermeisjes, om de bedden op te maken
ik ben zelf van het type recht voor zn raap dus tja ik zou het zeggen ...quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zat te denken he...
Meeste mensen hebben nog wel dingen die ze anderen willen zeggen, mensen die uit je leven zijn, maar veel voor je betekend hebben, of mensen die nog in je leven zijn, maar je weet niet hoe je dingen moet brengen ofzo. Goede of slechte dingen.
Denken jullie dat het goed is die dingen te zeggen? Of kun je sommige dingen beter voor je houden (negatief dan vnl)
Das vaak een lastig iets, ik vind dat vaak moeilijk zeker als ik weet dat het diegene zal kwetsen, maar dan is het afwegen of het verzwijgen niet (nog) meer leed zal veroorzaken...quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zat te denken he...
Meeste mensen hebben nog wel dingen die ze anderen willen zeggen, mensen die uit je leven zijn, maar veel voor je betekend hebben, of mensen die nog in je leven zijn, maar je weet niet hoe je dingen moet brengen ofzo. Goede of slechte dingen.
Denken jullie dat het goed is die dingen te zeggen? Of kun je sommige dingen beter voor je houden (negatief dan vnl)
Zeg ik meestal ook, maar je hebt natuurlijk ook dingen die je zelf gewoon heel erg dwars zitten, moet je dan maar je mond houden en ermee rond blijven lopen om een ander (of een relatie) niet te kwetsen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:01 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat je sommige dingen beter voor je kunt houden (als je een die betreffende relatie niet kapot wilt maken en de persoon niet onnodig wil kwetsen tenminste). Ik geloof niet dat het altijd goed is om maar gewoon te zeggen wat je op je hart hebt
papier, altijd goed als eerste stapquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zat te denken he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |