Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
JaIk zei ''Nee'' alleen dan ''NeuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''
![]()
I mean Bim bamquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:45 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik zei ''Nee'' alleen dan ''Neuh''
![]()
Geniet er vanquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady ploft neer op de bank en geniet van haar cappuccino![]()
ik neem een lekkere bak koffiequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady ploft neer op de bank en geniet van haar cappuccino![]()
Hier, hierrrtquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
Waar is iedereen?
Wat is het rustig
Plan voor zondag in elkaar schroevenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
Waar is iedereen?
Wat is het rustig
Wat ben je aan het plannen dan??quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plan voor zondag in elkaar schroeven
Ik was even aan het douchenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
Waar is iedereen?
Wat is het rustig
Graag gedaanquote:
Eenen ritjen met den treinquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben je aan het plannen dan??
2 pc's opnieuw installerenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
Waar is iedereen?
Wat is het rustig
Wat stations waar ik nog even foto's van moet maken. Ben zo langzaamaan de laatste lijntjes van Nordrhein-Westfalen aan het afronden. Nederland, België en Luxemburg zijn al klaar op 2 stations in Brussel na. Komt wel een keer. Maar in NRW is nog wel wat te doen, vandaarquote:
Bedoel je nou te zeggen dat je ALLE stations in de benelux op de foto hebt op 2 na?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat stations waar ik nog even foto's van moet maken. Ben zo langzaamaan de laatste lijntjes van Nordrhein-Westfalen aan het afronden. Nederland, België en Luxemburg zijn al klar op 2 stations in Brussel na. Komt wel een keer. Maar in NRW is nog wel wat te doen, vandaar
2 koffie omgegooid. Hoop klanten die fel van leer trokken. Treinen rond Rotterdam in de vernieling!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
geen idee, heb je vandaag zo veel pech dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |