mwah ik kook toch voor mij alleen dus maakt het mij niet zoveel uitquote:
Sla staat hier ook vaak op het menuquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben heel blij dat ze hier niet zo moeilijk zijn,koken is leuk
En maak best verschillende dingen, vind ik ook leuk en lekker, niet steeds hetzelfde. Laatst kaassoufflé gemaakt en dan met groenten erbij. + eten regelmatig sla, en dan steeds andere soorten en dressing enzo.
ik niet kook veel hetzelfde en als ik geen zin heb sla ik het eten gewoon overquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben heel blij dat ze hier niet zo moeilijk zijn,koken is leuk
En maak best verschillende dingen, vind ik ook leuk en lekker, niet steeds hetzelfde. Laatst kaassoufflé gemaakt en dan met groenten erbij. + eten regelmatig sla, en dan steeds andere soorten en dressing enzo.
Personeelskortingquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Sla staat hier ook vaak op het menu.
Betaling in naturaquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:42 schreef Solique het volgende:
Avond
Zo maar eens eten, begin al honger te krijgen.
Lekker hoor, groene blaadjesquote:
Jazekerquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker hoor, groene blaadjes
Sappig milfje is het he, die STquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Al mogen de wat rijpere blaadjes er ook best wezen![]()
heb je de lucht ballonnen lek geschoten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:11 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
99 Luftballons, nou ja 99, 12 heb ik er net gezien
Nope, had niks bij me om mee te schietenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb je de lucht ballonnen lek geschoten?
ik bedoel dat er nog 99 = 12 - X en dat heb je aangevallenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, had niks bij me om mee te schieten
Nee dat niet, ik bedoel dat ik er net 12 gezien hebquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik bedoel dat er nog 99 = 12 - X en dat heb je aangevallen
Hey GFquote:
Waarover, welk liedje?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
EN dat een Duitse punkband er een leuk liedje over maakte ooit
geen idee, heb je vandaag zo veel pech dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Waarom is het niet mijn dag vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |