moe en rugpijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:34 schreef Ferb het volgende:
[..]
Moe, pijn, moe.
Fijn gevoel dat het weekend is, was een lange week![]()
Straks lekker eten en geen echte plannen voor het weekend![]()
Dus, gaat wel lekker![]()
Met u ?
Morgen nog werken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moe en rugpijn![]()
maar verder gaat alles goed
vanavond en morgenavondquote:
komt vanzelf welquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:55 schreef Giertje het volgende:
leuk een nieuwe telefoon weer een hoop waar ik niks van snap
Middag LLquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:53 schreef LovelyLady het volgende:ik ben een beetje afwezig vandaag
vast wel et is wel een leuk dingetje opzichquote:
klinkt lekkerquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vind t ook zielig
Heb aardappelgratin in de oven staan, hoop dat t wat wordt
Dadelijk nog broccoli en bieflapjes maken
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klinkt lekker
wij hebben wortels/doperwtjes, krieltjes en varkensfiletlapjes
Varkensfiletlapjes hebben wij ook vakerquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klinkt lekker
wij hebben wortels/doperwtjes, krieltjes en varkensfiletlapjes
Wij doen meestal boodschappen voor een week en da bedenk ik dus ook vooraf wat we gaan eten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog geen idee wat we morgen eten... het is elke keer: Goh wat zullen we nu weer eens eten
bij mij is het meer wat voor vlees heb ik deze week zin inquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog geen idee wat we morgen eten... het is elke keer: Goh wat zullen we nu weer eens eten
hier ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mij is het meer wat voor vlees heb ik deze week zin in
want groentes eet ik toch vrijwel iedere week hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |