De hambo was verder prima....quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
was die niet eens de helft wel lekker dan?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:32 schreef -Engel- het volgende:
De hambo was verder prima....rozemarijn is echt lekker in gehakt...
Oh ehmmquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij ! nou hoef je niet meteen zote doen ...... Ik hou nou eenmaal van accenten
Dat is waarquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
Hij had al lang in zijn bed moeten liggen
Nee, ook met NL namen hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ehmm![]()
Ik probeer alleen maar om Duitse namen zo duits mogelijk uit te spreken
Haarlemquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dan raad maar waar ik vandaan kom
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dan raad maar waar ik vandaan kom
Dat zou al begrijpelijker zijn. Ik heb van mn 6e tot mn 26e in een klein dorpje tussen Breda en Tilburg gewoond. Dacht dat ik daar niets meer van meegenomen hadquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen flauw ideemaar ik gok ergens richting het zuiden des lands
Jullie hadden het toch ook over een correcte uitspraak?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Haarlem staat toch juist bekend om dat de mensen dar het meest accentloze Nederlands van allemaal spreken?![]()
Mijn ouders hebben wel een jaar of 2 in Haarlem gewoond ja. Misschien ben ik daar zelfs wel verwekt. Maar daar heb ik niet het accent van iig
Weet ik het, LL vond dat ik en accet hadquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jullie hadden het toch ook over een correcte uitspraak?
Het is vrijdag avond, dan mag ik toch wel wat later op blijven?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij had al lang in zijn bed moeten liggen
Ok en nu woon je weer in Haarlem?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou al begrijpelijker zijn. Ik heb van mn 6e tot mn 26e in een klein dorpje tussen Breda en Tilburg gewoond. Dacht dat ik daar niets meer van meegenomen had
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet ik het, LL vond dat ik en accet had
gorgelenquote:
Het wordt tijd voor groepsgesprekken op skypequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
gorgelen
of ehm... bedoel je chogchelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |