Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik wilde geen TT maken met sneeuw erinquote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
het OV faalt jaDie 690 km file op de snelwegen zien we voor het gemak maar even door de vingers hmm
Het hele land faalt natuurlijk. 3 vlokken sneeuw en alles staat stil
jij hebt ook gefaaldquote:
Ik gok van wel ja.quote:
dat is balenquote:
Dat is zacht uitgedruktquote:
pics?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef Klonk het volgende:
mijn fiets is heeeeeeeeeeeel mooi geworden met nieuwe spatborden
45min (incl normale files), zonder files nog geen 30min..quote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hoe lang doe je er anders over?
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is zacht uitgedruktIk heb geen badkamer spiegel meer
Ik kwam thuis, boos. Toen ging ik was uit de machine halen waarbij ik keihard met mn kop tegen de wastafel knalde en nouja, toen ramde ik op de spiegel en die ging helaas stukquote:
Je bent er in ieder gevalquote:
hoiquote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef biekske2009 het volgende:
Hallokidoki![]()
Heb het weer lekker in m'n rug dankzij dat witte spul
heeft Pheno gemaaktquote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef Klonk het volgende:
ik zie nu pas dat filmpje in de OP, briljant gedaan
Ja iddquote:
als je morgen er net zolang over doe met de heenwegquote:
Sterkte alvastquote:Op donderdag 17 december 2009 20:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Morgen maar weer een poging wagen
Dan ben ik halverwege omgedraaid en zit ik vanaf de bank thuis gezellig met jullie te SC'enquote:Op donderdag 17 december 2009 20:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je morgen er net zolang over doe met de heenweg
Dankjequote:
en ik geef je groot gelijkquote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan ben ik halverwege omgedraaid en zit ik vanaf de bank thuis gezellig met jullie te SC'en
Jongequote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kwam thuis, boos. Toen ging ik was uit de machine halen waarbij ik keihard met mn kop tegen de wastafel knalde en nouja, toen ramde ik op de spiegel en die ging helaas stukWas niet echt de bedoeling hahaha
Ik ben rustigquote:
Dankquote:
is ie al vertrokkenquote:
Hij slaapt vanavond in een slabedquote:
Hij is professioneel slapwner dus komt goedquote:Op donderdag 17 december 2009 21:09 schreef biekske2009 het volgende:
Ooooooooh, ZO'N slabedMoet hij er natuurlijk wel eentje kunnen vinden nu
Alsof daarvan bekend is wie zijn voorouders precies zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 21:20 schreef Fha het volgende:
Shit man. Zit ik even niet op te letten.. kijk ik ineens Jan Smit
Hahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 17 december 2009 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof daarvan bekend is wie zijn voorouders precies zijn
Maar ook jij bent er gelukkigquote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer thuis. We hadden ene kerstborrel op werk, dus pas rond 19:10 uur van werk weggegaan. Vanaf het station had ik samen met een collega een trein eerder dan we wilden nemen, omdat die 26 minuten vertraagd was. Dus wat nou vetraging? Onze trein vertrok gewoon 4 minuten vroeger!.
Op Leiden was ook de overstap nog te halen, die had maar 3 minuten vertraging, dus dat viel mee. Alleen vanaf Heemstede naar huis was weer een drama op de weg. De strooiploegen zijn duidelijk niet bedacht op deze omstandigheden, want ik had niet de indruk dat er echt veel pekel op de weg lag. Ik heb wel één borstelwagen gezien, die in tegengestelde richting reed. Gevolg: hij borstelde nog meer sneeuw op mijn weghelft.
Ja, er zullen genoeg mensen gestrand zijn vandaag. Op Leiden Centraal sprak ik om kwart over acht iemand die net vanuit Utrecht was aangekomen. Hij was om half vier vertrokkenquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, er zullen genoeg mensen gestrand zijn vandaag. Op Leiden Centraal sprak ik om kwart over acht iemand die net vanuit Utrecht was aangekomen. Hij was om half vier vertrokken.
Ik hoop voor haar zonder kleerscheuren in haar eigen bedje... 6 uur onderweg heen, sjemigquote:Op donderdag 17 december 2009 21:30 schreef Fha het volgende:net bij tentamen, klasgenoot uit rotterdam is bijna 6 uur bezig geweest met hier komen
en toen dus nog weer terug. ben benieuwd waar zij slaapt vanavond.
Ik snap niet dat ze het uberhaupt gedaan heeft.. Ik was 1 waarschijnlijk nooit begonnen aan de reis, en als wel was ik 2 halverwege allang omgekeerd naar huis. Dan maar niet tentamen maken hoor..quote:Op donderdag 17 december 2009 21:41 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar zonder kleerscheuren in haar eigen bedje... 6 uur onderweg heen, sjemig
Er is iemand voor z'n trein gesprongen...quote:
Zachte landing vandaagquote:Op donderdag 17 december 2009 21:44 schreef OA het volgende:
Er is iemand voor z'n trein gesprongen...
Dat bestaat niet bij onsquote:Op donderdag 17 december 2009 21:44 schreef biekske2009 het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn dat ze probeert compensatiepunten te pakken (of hoe werkt dat tegenwoordig... ben al zo lang uit voortgezet onderwijs)
Excusez-moiquote:Op donderdag 17 december 2009 21:48 schreef Fha het volgende:
Dat bestaat niet bij onsen het is geen voortgezet onderwijs maar HBO.
Dat is niet nodigquote:
file?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
het OV faalt jaDie 690 km file op de snelwegen zien we voor het gemak maar even door de vingers hmm
Het hele land faalt natuurlijk. 3 vlokken sneeuw en alles staat stil
Vind ik ook, heb graag een grote vaas vol rode en oranje tinten maar nu met de kerstboom in de kamer is het ff vol zat, wil ook nog mijn voeten kwijt kunnenquote:
Zoquote:Op donderdag 17 december 2009 21:56 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Vind ik ook, heb graag een grote vaas vol rode en oranje tinten maar nu met de kerstboom in de kamer is het ff vol zat, wil ook nog mijn voeten kwijt kunnen
![]()
Veeleisend, hč?
Oranje tintenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:56 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Vind ik ook, heb graag een grote vaas vol rode en oranje tinten maar nu met de kerstboom in de kamer is het ff vol zat, wil ook nog mijn voeten kwijt kunnen
![]()
Veeleisend, hč?
Ik denk dat ik na 6 januari de vensterbanken weer vul met potten krokusjes en blauwe druifjes. Had ik een paar jaar geleden ook gedaan maar de kat groef alle bolletjes uitquote:Op donderdag 17 december 2009 21:57 schreef Fha het volgende:
Zoecht wel
![]()
Daarom heb ik gewoon geen kerstboom maar wel bloemen in de vensterbank
Mjah daarom heb ik ook niet zoveel staanquote:Op donderdag 17 december 2009 22:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na 6 januari de vensterbanken weer vul met potten krokusjes en blauwe druifjes. Had ik een paar jaar geleden ook gedaan maar de kat groef alle bolletjes uit
Kan weleens lastig worden..quote:Op donderdag 17 december 2009 21:41 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar zonder kleerscheuren in haar eigen bedje... 6 uur onderweg heen, sjemig
Knelpunt lag vandaag bij aan- en afritten van snelweg en Ringbaan West. Als je vroeg bent, zal het reuze meevallen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:59 schreef Hugo__Boss het volgende:
tis allemaal wat... hoe zou het morgenochtend op de weg zijn? tussen breda en tilburg moet ik eigenlijk rijden...
moet naar udenhout en daarna naar goirle geloof ik.. nouja, merk het welquote:Op donderdag 17 december 2009 22:04 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Knelpunt lag vandaag bij aan- en afritten van snelweg en Ringbaan West. Als je vroeg bent, zal het reuze meevallen.
Noord-Oost tangent nemen (vanaf Dongen/Kaatsheuvel om Tilburg-Noord heen). De aansluiting met de A58 ligt bij Berkel-Enschot. En van daar af is het een makkie naar Goirlequote:Op donderdag 17 december 2009 22:07 schreef Hugo__Boss het volgende:
werk in udenhout en moet daarna naar een klant in goirle geloof ik.. nouja, merk het wel
Toen jij dat postte, kwam net het eten op tafelquote:
In Spanje?quote:
Mja. Doe je niks aan. Zo gaat het goed met het OV, zo lopen er allemaal wouten met zaklampen om je trein heenquote:
Hoi MPGquote:Op donderdag 17 december 2009 22:21 schreef MPG het volgende:
En morgen een gratis kop koffie van de NS in de trein
Welke koffie? Die uit de bonenmaler van de NS in Venlo is goed te doen hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 22:30 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hoi MPG![]()
Je bent wel gauw tevreden![]()
Die koffie is niet te drinken of te pruimen, die moet je snijden
Fhaquote:
huh?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:39 schreef biekske2009 het volgende:
Schatjes, ik ben er vandoor. Ik wil nu dringend mijn martelwerktuig uittrekken. Het ijzerwerk daarin prikt in m'n oksels
MPGquote:Op donderdag 17 december 2009 22:21 schreef MPG het volgende:
Zo. Thuis.
Vertrok om 16.45 uur naar station Eindhoven, om over een van de weinige spoorlijnen waar wel nog verkeer mogelijk was naar huis te gaan. Stap om 17.02 in de trein, die wonderbaarlijk genoeg nog min of meer op tijd rijdt ook. Totdat "Kablaf! Bonk Bonk Bonk Bonk Bonk..."
Er iemand voor die boemel sprong, ergens tussen helmond en Deurne. Daar stonden we dan, bijna drie uur lang. Uiteindelijk was ik om kwart voor negen eens thuis.
Maargoed, nu heb ik gegeten en koffie op. En morgen een gratis kop koffie van de NS in de trein
![]()
.
Ik gok de beugels van haar bh.quote:
goed planquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:39 schreef biekske2009 het volgende:
Schatjes, ik ben er vandoor. Ik wil nu dringend mijn martelwerktuig uittrekken. Het ijzerwerk daarin prikt in m'n oksels
Ik lees te veel Suske en Wiskequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Morgenavond, demo bij jou in de zaakquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lees te veel Suske en Wiske
Travo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgenavond, demo bij jou in de zaak.
Zo'n ding ja. Daar zit een halfrond ijzeren geval, onder elke tet.quote:
Meeste zijn tegenwoordig gewoon plastic trouwens.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo'n ding ja. Daar zit een halfrond ijzeren geval, onder elke tet.
Ben jij Nicole?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:50 schreef biekske2009 het volgende:
Nee hoor, geen travo of vent. Voor verificatie gelieve u te richten aan GF![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lees te veel Suske en Wiske
in haar profiel staat toch duidelijk vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Zoiets heb ik ooit gehad als slipje. Superzachte elastische kantquote:Op donderdag 17 december 2009 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
het ging me meer om het prikkeldraad, maar okee
Plasticquote:Op donderdag 17 december 2009 22:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Meeste zijn tegenwoordig gewoon plastic trouwens.
En alles wat in je profiel staat is natuurlijk per definitie waar.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in haar profiel staat toch duidelijk vrouw
Ik zei "prikkeldraad". Dacht ik tochquote:Op donderdag 17 december 2009 22:52 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ooit gehad als slipje. Superzachte elastische kant
quote:
Net of ik bij iedereen naar zijn profiel ga kijken. Ben geen stalkerquote:Op donderdag 17 december 2009 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in haar profiel staat toch duidelijk vrouw
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:53 schreef Fha het volgende:
[..]
En alles wat in je profiel staat is natuurlijk per definitie waar.
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:53 schreef biekske2009 het volgende:
Nee, jammer hč? Ben samen met mijn man bij GF in de club geweest
Jij bent toch niet die chick waar de marine doordeweeks de duikboten parkeert he?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Jij bent toch niet die chick waar de marine doordeweeks de duikboten parkeert he?
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij bent toch niet die chick waar de marine doordeweeks de duikboten parkeert he?
gewattesquote:Op donderdag 17 december 2009 22:59 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, we zijn er pas 1 x geweest en hebben niet geswingt/geswongen/geswongt
Ik zal het wel nooit begrijpenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen het huwelijk wat spannender gemaakt![]()
![]()
Met welk doel? Gewoon inspiratie opdoen? Je wil je kind toch wel kunnen uitleggen in welk standje hij verwekt is en zoquote:Op donderdag 17 december 2009 23:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen het huwelijk wat spannender gemaakt![]()
![]()
quote:
gister nietquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon zomaar één van je klanten dus
Misschien hadden ze zich wel gedouchet. Dan hadden ze ook niet vies gedaanquote:
Contaminatie!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:08 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Alsof Fok! niet tot één van de vier windstreken behoort?
Gatver dat wil ik zo niet eens wetenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met welk doel? Gewoon inspiratie opdoen? Je wil je kind toch wel kunnen uitleggen in welk standje hij verwekt is en zoMijn ouders hadden daar geen antwoord op hoor
Dat dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Gatver dat wil ik zo niet eens weten![]()
Kan jij dat niet eens op afstand regelen?quote:
Het voor elkaar op een niet standaard manier leuker, knusser, spannender maken. Sommige stellen hebben zoiets "vreemds" af en toe nodig omdat je met 2 tieners nogal gauw in een sleur raakt.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Met welk doel?
Beetje aan de late kant nu hequote:Op donderdag 17 december 2009 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus.
Mijn ouders doen dat soort dingen niet.
dat is toch geen contamidinges??quote:...:
[..]
Contaminatie!
behoren tot <> één van de [...] zijn
Mijn grootste jeugd trauma mbt seks: Ik zocht tandpasta in mama's kast en vond in plaats daarvan de kamasutraquote:Op donderdag 17 december 2009 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus.
Mijn ouders doen dat soort dingen niet.
Nee. een contamiNATIE.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:15 schreef friemelaar het volgende:
dat is toch geen contamidinges??
Flashke, aub je taalfoutendetector uit... anders moet ik de wijn laten staan en naar bed en daar is het voor mij nog te vroeg voorquote:
Je krijgt er alleen geen witte tanden vanquote:
Ik ben echt een nietsontziende bruterik joh, niet normaalquote:Op donderdag 17 december 2009 23:19 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Flashke, aub je taalfoutendetector uit... anders moet ik de wijn laten staan en naar bed en daar is het voor mij nog te vroeg voor
Alsof jij die ooit nog kunt krijgenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:19 schreef friemelaar het volgende:
(geen wit zieltje ook niet trouwens)
Okay, dan ga ik nu de butsmuts van de oudste zoon halen en zet die ter bescherming op m'n kopquote:Op donderdag 17 december 2009 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben echt een nietsontziende bruterik joh, niet normaalAls ik ergens post, berg je maar. ik BIJT. Zelfs door inbelverbindingen heen
Nee hoor meissie, we gaan verder heel braaf zijn. Heb alleen geen roos meer voor jequote:Op donderdag 17 december 2009 23:24 schreef Fha het volgende:
De club van GF is nu hier heen verhuisd?
Zo'n 5 volle topics terug schreef hij nog "Bier en ...." (van die dingen waar vrouwen mee rondlopen)quote:Op donderdag 17 december 2009 23:24 schreef friemelaar het volgende:
@GF
Trouwens nog leuke presentjes gehad gisteren?
Aah jammer. Kopje thee dan maar?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:25 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Nee hoor meissie, we gaan verder heel braaf zijn. Heb alleen geen roos meer voor je
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:24 schreef friemelaar het volgende:
@GF
Trouwens nog leuke presentjes gehad gisteren?
Ohwja dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2009 23:27 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik zit al aan de rode wijn, maar jij mag thee van mij
ik weet van niksquote:Op donderdag 17 december 2009 23:24 schreef Fha het volgende:
Beiden niet te versmaden...quote:Op donderdag 17 december 2009 23:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
BIER & TIETEN![]()
en nog wat andere dingen
Nog even en ze zitten in die batstent allemaal achter een laptop te FOK!kenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:24 schreef Fha het volgende:
Laat ik nou toch gedacht hebben dat die bovenste voor jou bijna dagelijkse kost en panorama-view zijn?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
BIER & TIETEN![]()
en nog wat andere dingen
Wel kans op plakkende toeeeetsenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog even en ze zitten in die batstent allemaal achter een laptop te FOK!ken
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:31 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Laat ik nou toch gedacht hebben dat die bovenste voor jou bijna dagelijkse kost en panorama-view zijn?
Op last van Nic is FOK!ken verboden.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:31 schreef MPG het volgende:
een lanpartyquote:Op donderdag 17 december 2009 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
en dat voor 70 euroquote:
40 euro per koppel op de zaterdagquote:
BatsLAN v1.0quote:
denk het ook welquote:Op donderdag 17 december 2009 23:36 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dan moet je de DJ van dienst wel vrij geven
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:37 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Inclusief eten en drinken. Laten friemelaar en ik dat eerste toch hebben overgeslagen
geef mij maar weer de schuldquote:Op donderdag 17 december 2009 23:40 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Kunnen wij er wat aan doen dat het zo gezellig was in de bar ??? Jouw schuld, hoor
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:41 schreef Fha het volgende:
Wie laat er nou eten staan?! Dan ben je echt niet goed bij je hoofd.
Eten
Ja, eigenlijk stom van ons, maar we beloven op onze plechtige communiezieltjes de volgende keer wél de kok te gaan keuren.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:41 schreef Fha het volgende:
Wie laat er nou eten staan?! Dan ben je echt niet goed bij je hoofd.
Eten
Er zijn nooit te veel indrukken om aan eten te denkenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:43 schreef friemelaar het volgende:
teveel indrukken om aan eten te denken.......
Ik weet nu wel waar iedereen ineens gebleven was, ik dacht naar bovendus niet.....
die waren allemaal aan het etenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:43 schreef friemelaar het volgende:
teveel indrukken om aan eten te denken.......
Ik weet nu wel waar iedereen ineens gebleven was, ik dacht naar bovendus niet.....
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:44 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk stom van ons, maar we beloven op onze plechtige communiezieltjes de volgende keer wél de kok te gaan keuren.
echt welquote:Oei dat klinkt heel stout![]()
haar kookkunstenquote:Ik bedoel zijn kookkunsten
voor sommige mensen nietquote:Op donderdag 17 december 2009 23:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Er zijn nooit te veel indrukken om aan eten te denken![]()
Dat is gewoon onmogelijk
quote:
Dan hoop ik van harte voor friemlaar dat ZE beter kookt dan ikquote:
KontJE dan toch hé ?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:51 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dan hoop ik van harte voor friemlaar dat ZE beter kookt dan ik![]()
Bij mij brandt water al aan, als ik even m'n kont keer
Dat wil ik zienquote:Op donderdag 17 december 2009 23:51 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Omdat we beloofd hebben het hier netjes te houden: bips / popookequote:
ze is een superkokquote:Op donderdag 17 december 2009 23:51 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Kan geregeld worden, morgen "mag" ik weer koken. Zal de camera in de buurt neerleggen. Er zit helaas nog geen geursensor opquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:54 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
En niet meppen of ik mep terug
I rest my pointquote:Op donderdag 17 december 2009 23:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze is een superkok![]()
je hebt nog met d'r gesproken zaterdag
dat is toch knap![]()
fightquote:Op donderdag 17 december 2009 23:54 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Omdat we beloofd hebben het hier netjes te houden: bips / popooke![]()
En niet meppen of ik mep terug
Wehehe ik ben benieuwdquote:Op donderdag 17 december 2009 23:56 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Kan geregeld worden, morgen "mag" ik weer koken. Zal de camera in de buurt neerleggen. Er zit helaas nog geen geursensor op
Had jouw schatje gekookt? Hopelijk was ze niet beledigd dat we het eten totaal vergeten waren?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
je hebt nog met d'r gesproken zaterdag
en de bestellijst voor de chinees ligt al klaar op de tafelquote:Op donderdag 17 december 2009 23:56 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Kan geregeld worden, morgen "mag" ik weer koken. Zal de camera in de buurt neerleggen. Er zit helaas nog geen geursensor op
Nee, ik heb altijd minstens 2 dozen eieren en 10 broden op voorraadquote:Op donderdag 17 december 2009 23:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
en de bestellijst voor de chinees ligt al klaar op de tafel
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:57 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Had jouw schatje gekookt? Hopelijk was ze niet beledigd dat we het eten totaal vergeten waren?
Neehoor, reserve water en schuursponsje.... LOLquote:Op donderdag 17 december 2009 23:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de bestellijst voor de chinees ligt al klaar op de tafel
en de eieren krijgen ze rauwquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:00 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Nee, ik heb altijd minstens 2 dozen eieren en 10 broden op voorraad
Nouhouououwquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:00 schreef friemelaar het volgende:
Neehoor, reserve water en schuursponsje.... LOL
is goed voor....... waar ook alweer voor?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de eieren krijgen ze rauw
truste Fhaquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:06 schreef friemelaar het volgende:
GF,
Die route via Postel was inderdaad veel minder stressvol.
De drempels zijn toch wel zichtbaar. alleen die brug
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
is goed voor....... waar ook alweer voor?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:03 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ze hebben hier allemaal 2 eigen handjes en kunnen in ieder geval zelf een ei bakken
en die brug is pas geleden nog vernieuwdquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:06 schreef friemelaar het volgende:
GF,
Die route via Postel was inderdaad veel minder stressvol.
De dremples zijn toch wel zichtbaar. alleen die brug
Had je die stoet hormonen gisteren dan niet zien langskomen? Toen ik weer zo pissed was op alles en niks?quote:
Ik had het idee dat de planken omhoog sprongen bij het er overheen rijdenquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die brug is pas geleden nog vernieuwd
'K had het gezien en besloot (wijselijk) te zwijgen.....quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:08 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Had je die stoet hormonen gisteren dan niet zien langskomen?
klopt ze moeten ook iets bewegen anders gaan ze kapot.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik had het idee dat de planken omhoog sprongen bij het er overheen rijden
Wat ben ik toch met een verstandige kerel getrouwdquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:09 schreef friemelaar het volgende:
'K had het gezien en besloot (wijselijk) te zwijgen.....
Vanaf de NL kant staat de abdij heel goed vantevoren al aangegeven... Dat weet ik nog van een fietstocht in mijn jonge jeugdjarenquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:12 schreef friemelaar het volgende:
Hopelijk is de route andersom even eenvoudig te vinden.
er komen nogal wat fietsers over dat brugjequote:Op vrijdag 18 december 2009 00:12 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wat ben ik toch met een verstandige kerel getrouwd![]()
Als we het dan toch over die brug hebben: d'r stond een verkeerslichtje voor dat wel enorm lang op rood bleef staan
die kasseien zijn een rampquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:12 schreef friemelaar het volgende:
Daar en net daarvoor bij het begin van de kaseien was het even rustig aan, voor de rest goed te doen.
Hopelijk is de route andersom even eenvoudig te vinden.
yup staat in reusel al aangevenquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:16 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Vanaf de NL kant staat de abdij heel goed vantevoren al aangegeven... Dat weet ik nog van een fietstocht in mijn jonge jeugdjaren
Ook in het donker??? Oehoe, 1000 punten per fietser die je over de leuning keiltquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
er komen nogal wat fietsers over dat brugje
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:17 schreef friemelaar het volgende:
Is bij het komen wel een goede waarschuwing als je de kukident vergeten bent
nee alleen overdag rijden er fietsersquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:18 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ook in het donker??? Oehoe, 1000 punten per fietser die je over de leuning keilt
Schat, wij hebben geen Kukident nodig want wij hebben onze eigen bijtertjes nogquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:17 schreef friemelaar het volgende:
Is bij het komen wel een goede waarschuwing als je de kukident vergeten bent
Oja, das waar ook, een hele opluchting.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:20 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Schat, wij hebben geen Kukident nodig want wij hebben onze eigen bijtertjes nog
Friemeltje, gaan wij overdag ook eens buitenspelen? Ik vind punten scoren zo'n leuk spelletjequote:Op vrijdag 18 december 2009 00:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
nee alleen overdag rijden er fietsers
Jahoor moppie, zoveel je wiltquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:22 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Friemeltje, gaan wij overdag ook eens buitenspelen? Ik vind punten scoren zo'n leuk spelletje
Goh, dan zie ik je ook nog eens langskomen ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:21 schreef friemelaar het volgende:
Over bijtertjes gesproken, die ga ik eens gebruiken.... 'k heb honger
slaap ze friemelquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:25 schreef friemelaar het volgende:
Yep,
Ik ben er weg van.....
GF wel truste.
Moppie tot zo.
wat?quote:
indahquote:
weet ik nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Is Nederland alweer uitgesneeuwd?
oh ja, vergeten dat je in het verre buitenland zit. Tja, dat heb je als je zelf ook in het buitenland zit he..quote:
hier iig welquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:59 schreef indahnesia.com het volgende:
oh, het is wel koud in NL zo te zien.
waarom heb je hem dan meegenomenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Goftedomme, 7.000 Rupiah betaald voor een RBT die ik niet wil.Kan ik gvd weer naar die winkel toe om mijn bek open te trekken.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oh ja, vergeten dat je in het verre buitenland zit. Tja, dat heb je als je zelf ook in het buitenland zit he..
Heb hem helemaal niet aangenomen, een RBT is een ring-back-tone... en die worden je hier op listige manieren aangesmeerd omdat bellen zo spotgoedkoop is. De lijers.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
waarom heb je hem dan meegenomen
Hier ook niet overigens. Al een hele tijd niet meer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]hier sneeuwt het iig niet meer
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier ook niet overigens. Al een hele tijd niet meer.
daar val ik niet onderquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Even de administratie bijwerken. Bedrijven die ruim voor Kerst betalen.
welke form-fields ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:27 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, goftedomme, is het automatisch invullen van form-fields weer uitgeschakeld.
dan wil ik geen zaken met je doen ook. Laatbetalers ook altijd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
daar val ik niet onder
daarom reken ik ook alles contant afquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan wil ik geen zaken met je doen ook. Laatbetalers ook altijd.
nog steeds geen antwoord op?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in FireFox. Zie eerdere topic waar niemand een antwoord op had.
is voor mij geen optie, op 15.000 km afstand. De meesten betalen echter gewoon hoor. Enkelen te laat met mijn toestemming en voor het overige is dat ik de baas ben en de handel gewoon verwijder als het meer dan te laat is. Ik geen geld, zij geen handel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom reken ik ook alles contant af![]()
[..]
Nope.. maar FF restarten doet het ook natuurlijk.quote:nog steeds geen antwoord op?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Wilde bijna zeggen 'tijd voor een biertje', maar dat is toch wat te gortig om half elf in de morgen.
koffie is dan beterquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Wilde bijna zeggen 'tijd voor een biertje', maar dat is toch wat te gortig om half elf in de morgen.
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook prima, maar die heb ik al twee bakken op vandaag.
meer must dan vrijwillig, moet iets doen om wakker te blijvenquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook prima, maar die heb ik al twee bakken op vandaag.
Mag je niet slapen dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:34 schreef Thrust het volgende:
[..]
meer must dan vrijwillig, moet iets doen om wakker te blijven
Heb/had een storing, zit te wachten op een telefoontje van de plaatselijke nachtploegquote:
doe datquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:41 schreef ziggeh het volgende:
ik ga nu lekker slapen hey, welterusten!
De nachtploeg? Hopelijk zijn ze niet in slaap gevallen dan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:41 schreef Thrust het volgende:
[..]
Heb/had een storing, zit te wachten op een telefoontje van de plaatselijke nachtploeg
Ze zijn altijd zo lekker traag, niet erg als je wisseldiensten heb maar ik moet morgen wel gewoon aan de bakquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De nachtploeg? Hopelijk zijn ze niet in slaap gevallen dan.
vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:49 schreef ziggeh het volgende:
[..]
Toch nog één sigaretje, en dan ga ik echt
En wat is 'morgen'? Straks om een uur of negen of echt de 19e december pas weer?quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:55 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ze zijn altijd zo lekker traag, niet erg als je wisseldiensten heb maar ik moet morgen wel gewoon aan de bak
dat is minderquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:34 schreef Thrust het volgende:
[..]
meer must dan vrijwillig, moet iets doen om wakker te blijven
rook zequote:Op vrijdag 18 december 2009 04:49 schreef ziggeh het volgende:
[..]
Toch nog één sigaretje, en dan ga ik echt
quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:55 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ze zijn altijd zo lekker traag, niet erg als je wisseldiensten heb maar ik moet morgen wel gewoon aan de bak
quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En wat is 'morgen'? Straks om een uur of negen of echt de 19e december pas weer?
heb recht op 8uur slaap, dat verkort me normale werkdag..als ik straks naar bed kan hoef ik pas om 12uur te beginnenquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En wat is 'morgen'? Straks om een uur of negen of echt de 19e december pas weer?
hoeveel uur heb je dan al geslapen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:19 schreef Thrust het volgende:
[..]
heb recht op 8uur slaap, dat verkort me normale werkdag..als ik straks naar bed kan hoef ik pas om 12uur te beginnen
ze trekken er in principe niks vanaf, een mens heb recht op 8uur slaap achterelkaar... niet dat het veel uitmaakt je bioritme raakt zo van slag dat die 8uur nooit gehaald wordenquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoeveel uur heb je dan al geslapen?
ik neem tenminste aan dat ze die uren eraf halen die je al hebt geslapen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:33 schreef Klonk het volgende:
kuuuuuuuuuuuttttttttttttttttttt
Senseo kaput
Pfft.. betaald het goed?quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:19 schreef Thrust het volgende:
[..]
heb recht op 8uur slaap, dat verkort me normale werkdag..als ik straks naar bed kan hoef ik pas om 12uur te beginnen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:32 schreef Thrust het volgende:
[..]
ze trekken er in principe niks vanaf, een mens heb recht op 8uur slaap achterelkaar... niet dat het veel uitmaakt je bioritme raakt zo van slag dat die 8uur nooit gehaald worden![]()
Mogguh Klonk
slaap zequote:Op vrijdag 18 december 2009 05:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens proberen weer wat te slapen![]()
ik zal jullie wel in het nieuwe topic spreken
Haal snel een nieuwe!quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:33 schreef Klonk het volgende:
Senseo kaput
quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:33 schreef Klonk het volgende:
Senseo kaput
Een ouderwets koffiezet-apparaat tevoorschijn toverenquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:40 schreef Thrust het volgende:
[..]
en nu? kan toch niet zonder koffie de dag beginnen?
tja ik heb er ook wel 1staan, maar dat heb ook niet iedereenquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Een ouderwets koffiezet-apparaat tevoorschijn toveren
ga ik nou nog maar eens proberenquote:
en dan geen losse koffie hebbenquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Een ouderwets koffiezet-apparaat tevoorschijn toveren
en als je die niet hebt, gewoon heet water over een filter met koffie gieten natuurlijjk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:50 schreef Thrust het volgende:
[..]
tja ik heb er ook wel 1staan, maar dat heb ook niet iedereen
en je hebt ook losse koffie en filters staanquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:50 schreef Thrust het volgende:
[..]
tja ik heb er ook wel 1staan, maar dat heb ook niet iedereen
daar voor heb men de schaar uitgevonden, al de pads open knippenquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan geen losse koffie hebben
doe dat maar eens ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga ik nou nog maar eens proberen
en heb je geen filter gebruik je keukenrolquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en als je die niet hebt, gewoon heet water over een filter met koffie gieten natuurlijjk.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan geen losse koffie hebben
dat dus.quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:53 schreef Thrust het volgende:
[..]
daar voor heb men de schaar uitgevonden, al de pads open knippen
Senseo is leuk als je alleen bent, met veel visite gaat de normale koffiepot aanquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je hebt ook losse koffie en filters staan
whehehequote:Op vrijdag 18 december 2009 05:53 schreef Thrust het volgende:
[..]
daar voor heb men de schaar uitgevonden, al de pads open knippen
genoeg mogelijkhedenquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en heb je geen filter gebruik je keukenrol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |