truste Fhaquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:06 schreef friemelaar het volgende:
GF,
Die route via Postel was inderdaad veel minder stressvol.
De drempels zijn toch wel zichtbaar. alleen die brug
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
is goed voor....... waar ook alweer voor?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:03 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ze hebben hier allemaal 2 eigen handjes en kunnen in ieder geval zelf een ei bakken
en die brug is pas geleden nog vernieuwdquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:06 schreef friemelaar het volgende:
GF,
Die route via Postel was inderdaad veel minder stressvol.
De dremples zijn toch wel zichtbaar. alleen die brug
Had je die stoet hormonen gisteren dan niet zien langskomen? Toen ik weer zo pissed was op alles en niks?quote:
Ik had het idee dat de planken omhoog sprongen bij het er overheen rijdenquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die brug is pas geleden nog vernieuwd
'K had het gezien en besloot (wijselijk) te zwijgen.....quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:08 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Had je die stoet hormonen gisteren dan niet zien langskomen?
klopt ze moeten ook iets bewegen anders gaan ze kapot.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik had het idee dat de planken omhoog sprongen bij het er overheen rijden
Wat ben ik toch met een verstandige kerel getrouwdquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:09 schreef friemelaar het volgende:
'K had het gezien en besloot (wijselijk) te zwijgen.....
Vanaf de NL kant staat de abdij heel goed vantevoren al aangegeven... Dat weet ik nog van een fietstocht in mijn jonge jeugdjarenquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:12 schreef friemelaar het volgende:
Hopelijk is de route andersom even eenvoudig te vinden.
er komen nogal wat fietsers over dat brugjequote:Op vrijdag 18 december 2009 00:12 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wat ben ik toch met een verstandige kerel getrouwd![]()
Als we het dan toch over die brug hebben: d'r stond een verkeerslichtje voor dat wel enorm lang op rood bleef staan
die kasseien zijn een rampquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:12 schreef friemelaar het volgende:
Daar en net daarvoor bij het begin van de kaseien was het even rustig aan, voor de rest goed te doen.
Hopelijk is de route andersom even eenvoudig te vinden.
yup staat in reusel al aangevenquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:16 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Vanaf de NL kant staat de abdij heel goed vantevoren al aangegeven... Dat weet ik nog van een fietstocht in mijn jonge jeugdjaren
Ook in het donker??? Oehoe, 1000 punten per fietser die je over de leuning keiltquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
er komen nogal wat fietsers over dat brugje
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:17 schreef friemelaar het volgende:
Is bij het komen wel een goede waarschuwing als je de kukident vergeten bent
nee alleen overdag rijden er fietsersquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:18 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ook in het donker??? Oehoe, 1000 punten per fietser die je over de leuning keilt
Schat, wij hebben geen Kukident nodig want wij hebben onze eigen bijtertjes nogquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:17 schreef friemelaar het volgende:
Is bij het komen wel een goede waarschuwing als je de kukident vergeten bent
Oja, das waar ook, een hele opluchting.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:20 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Schat, wij hebben geen Kukident nodig want wij hebben onze eigen bijtertjes nog
Friemeltje, gaan wij overdag ook eens buitenspelen? Ik vind punten scoren zo'n leuk spelletjequote:Op vrijdag 18 december 2009 00:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
nee alleen overdag rijden er fietsers
Jahoor moppie, zoveel je wiltquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:22 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Friemeltje, gaan wij overdag ook eens buitenspelen? Ik vind punten scoren zo'n leuk spelletje
Goh, dan zie ik je ook nog eens langskomen ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:21 schreef friemelaar het volgende:
Over bijtertjes gesproken, die ga ik eens gebruiken.... 'k heb honger
slaap ze friemelquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:25 schreef friemelaar het volgende:
Yep,
Ik ben er weg van.....
GF wel truste.
Moppie tot zo.
wat?quote:
indahquote:
weet ik nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Is Nederland alweer uitgesneeuwd?
oh ja, vergeten dat je in het verre buitenland zit. Tja, dat heb je als je zelf ook in het buitenland zit he..quote:
hier iig welquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:59 schreef indahnesia.com het volgende:
oh, het is wel koud in NL zo te zien.
waarom heb je hem dan meegenomenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Goftedomme, 7.000 Rupiah betaald voor een RBT die ik niet wil.Kan ik gvd weer naar die winkel toe om mijn bek open te trekken.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oh ja, vergeten dat je in het verre buitenland zit. Tja, dat heb je als je zelf ook in het buitenland zit he..
Heb hem helemaal niet aangenomen, een RBT is een ring-back-tone... en die worden je hier op listige manieren aangesmeerd omdat bellen zo spotgoedkoop is. De lijers.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
waarom heb je hem dan meegenomen
Hier ook niet overigens. Al een hele tijd niet meer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]hier sneeuwt het iig niet meer
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier ook niet overigens. Al een hele tijd niet meer.
daar val ik niet onderquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Even de administratie bijwerken. Bedrijven die ruim voor Kerst betalen.
welke form-fields ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:27 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, goftedomme, is het automatisch invullen van form-fields weer uitgeschakeld.
dan wil ik geen zaken met je doen ook. Laatbetalers ook altijd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
daar val ik niet onder
daarom reken ik ook alles contant afquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan wil ik geen zaken met je doen ook. Laatbetalers ook altijd.
nog steeds geen antwoord op?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in FireFox. Zie eerdere topic waar niemand een antwoord op had.
is voor mij geen optie, op 15.000 km afstand. De meesten betalen echter gewoon hoor. Enkelen te laat met mijn toestemming en voor het overige is dat ik de baas ben en de handel gewoon verwijder als het meer dan te laat is. Ik geen geld, zij geen handel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom reken ik ook alles contant af![]()
[..]
Nope.. maar FF restarten doet het ook natuurlijk.quote:nog steeds geen antwoord op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |