Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik wilde geen TT maken met sneeuw erinquote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
het OV faalt jaDie 690 km file op de snelwegen zien we voor het gemak maar even door de vingers hmm
Het hele land faalt natuurlijk. 3 vlokken sneeuw en alles staat stil
jij hebt ook gefaaldquote:
Ik gok van wel ja.quote:
dat is balenquote:
Dat is zacht uitgedruktquote:
pics?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef Klonk het volgende:
mijn fiets is heeeeeeeeeeeel mooi geworden met nieuwe spatborden
45min (incl normale files), zonder files nog geen 30min..quote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hoe lang doe je er anders over?
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is zacht uitgedruktIk heb geen badkamer spiegel meer
Ik kwam thuis, boos. Toen ging ik was uit de machine halen waarbij ik keihard met mn kop tegen de wastafel knalde en nouja, toen ramde ik op de spiegel en die ging helaas stukquote:
Je bent er in ieder gevalquote:
hoiquote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef biekske2009 het volgende:
Hallokidoki![]()
Heb het weer lekker in m'n rug dankzij dat witte spul
heeft Pheno gemaaktquote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef Klonk het volgende:
ik zie nu pas dat filmpje in de OP, briljant gedaan
Ja iddquote:
als je morgen er net zolang over doe met de heenwegquote:
Sterkte alvastquote:Op donderdag 17 december 2009 20:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Morgen maar weer een poging wagen
Dan ben ik halverwege omgedraaid en zit ik vanaf de bank thuis gezellig met jullie te SC'enquote:Op donderdag 17 december 2009 20:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je morgen er net zolang over doe met de heenweg
Dankjequote:
en ik geef je groot gelijkquote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan ben ik halverwege omgedraaid en zit ik vanaf de bank thuis gezellig met jullie te SC'en
Jongequote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kwam thuis, boos. Toen ging ik was uit de machine halen waarbij ik keihard met mn kop tegen de wastafel knalde en nouja, toen ramde ik op de spiegel en die ging helaas stukWas niet echt de bedoeling hahaha
Ik ben rustigquote:
Dankquote:
is ie al vertrokkenquote:
Hij slaapt vanavond in een slabedquote:
Hij is professioneel slapwner dus komt goedquote:Op donderdag 17 december 2009 21:09 schreef biekske2009 het volgende:
Ooooooooh, ZO'N slabedMoet hij er natuurlijk wel eentje kunnen vinden nu
Alsof daarvan bekend is wie zijn voorouders precies zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 21:20 schreef Fha het volgende:
Shit man. Zit ik even niet op te letten.. kijk ik ineens Jan Smit
Hahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 17 december 2009 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof daarvan bekend is wie zijn voorouders precies zijn
Maar ook jij bent er gelukkigquote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer thuis. We hadden ene kerstborrel op werk, dus pas rond 19:10 uur van werk weggegaan. Vanaf het station had ik samen met een collega een trein eerder dan we wilden nemen, omdat die 26 minuten vertraagd was. Dus wat nou vetraging? Onze trein vertrok gewoon 4 minuten vroeger!.
Op Leiden was ook de overstap nog te halen, die had maar 3 minuten vertraging, dus dat viel mee. Alleen vanaf Heemstede naar huis was weer een drama op de weg. De strooiploegen zijn duidelijk niet bedacht op deze omstandigheden, want ik had niet de indruk dat er echt veel pekel op de weg lag. Ik heb wel één borstelwagen gezien, die in tegengestelde richting reed. Gevolg: hij borstelde nog meer sneeuw op mijn weghelft.
Ja, er zullen genoeg mensen gestrand zijn vandaag. Op Leiden Centraal sprak ik om kwart over acht iemand die net vanuit Utrecht was aangekomen. Hij was om half vier vertrokkenquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, er zullen genoeg mensen gestrand zijn vandaag. Op Leiden Centraal sprak ik om kwart over acht iemand die net vanuit Utrecht was aangekomen. Hij was om half vier vertrokken.
Ik hoop voor haar zonder kleerscheuren in haar eigen bedje... 6 uur onderweg heen, sjemigquote:Op donderdag 17 december 2009 21:30 schreef Fha het volgende:net bij tentamen, klasgenoot uit rotterdam is bijna 6 uur bezig geweest met hier komen
en toen dus nog weer terug. ben benieuwd waar zij slaapt vanavond.
Ik snap niet dat ze het uberhaupt gedaan heeft.. Ik was 1 waarschijnlijk nooit begonnen aan de reis, en als wel was ik 2 halverwege allang omgekeerd naar huis. Dan maar niet tentamen maken hoor..quote:Op donderdag 17 december 2009 21:41 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar zonder kleerscheuren in haar eigen bedje... 6 uur onderweg heen, sjemig
Er is iemand voor z'n trein gesprongen...quote:
Zachte landing vandaagquote:Op donderdag 17 december 2009 21:44 schreef OA het volgende:
Er is iemand voor z'n trein gesprongen...
Dat bestaat niet bij onsquote:Op donderdag 17 december 2009 21:44 schreef biekske2009 het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn dat ze probeert compensatiepunten te pakken (of hoe werkt dat tegenwoordig... ben al zo lang uit voortgezet onderwijs)
Excusez-moiquote:Op donderdag 17 december 2009 21:48 schreef Fha het volgende:
Dat bestaat niet bij onsen het is geen voortgezet onderwijs maar HBO.
Dat is niet nodigquote:
file?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
het OV faalt jaDie 690 km file op de snelwegen zien we voor het gemak maar even door de vingers hmm
Het hele land faalt natuurlijk. 3 vlokken sneeuw en alles staat stil
Vind ik ook, heb graag een grote vaas vol rode en oranje tinten maar nu met de kerstboom in de kamer is het ff vol zat, wil ook nog mijn voeten kwijt kunnenquote:
Zoquote:Op donderdag 17 december 2009 21:56 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Vind ik ook, heb graag een grote vaas vol rode en oranje tinten maar nu met de kerstboom in de kamer is het ff vol zat, wil ook nog mijn voeten kwijt kunnen
![]()
Veeleisend, hč?
Oranje tintenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:56 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Vind ik ook, heb graag een grote vaas vol rode en oranje tinten maar nu met de kerstboom in de kamer is het ff vol zat, wil ook nog mijn voeten kwijt kunnen
![]()
Veeleisend, hč?
Ik denk dat ik na 6 januari de vensterbanken weer vul met potten krokusjes en blauwe druifjes. Had ik een paar jaar geleden ook gedaan maar de kat groef alle bolletjes uitquote:Op donderdag 17 december 2009 21:57 schreef Fha het volgende:
Zoecht wel
![]()
Daarom heb ik gewoon geen kerstboom maar wel bloemen in de vensterbank
Mjah daarom heb ik ook niet zoveel staanquote:Op donderdag 17 december 2009 22:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na 6 januari de vensterbanken weer vul met potten krokusjes en blauwe druifjes. Had ik een paar jaar geleden ook gedaan maar de kat groef alle bolletjes uit
Kan weleens lastig worden..quote:Op donderdag 17 december 2009 21:41 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar zonder kleerscheuren in haar eigen bedje... 6 uur onderweg heen, sjemig
Knelpunt lag vandaag bij aan- en afritten van snelweg en Ringbaan West. Als je vroeg bent, zal het reuze meevallen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:59 schreef Hugo__Boss het volgende:
tis allemaal wat... hoe zou het morgenochtend op de weg zijn? tussen breda en tilburg moet ik eigenlijk rijden...
moet naar udenhout en daarna naar goirle geloof ik.. nouja, merk het welquote:Op donderdag 17 december 2009 22:04 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Knelpunt lag vandaag bij aan- en afritten van snelweg en Ringbaan West. Als je vroeg bent, zal het reuze meevallen.
Noord-Oost tangent nemen (vanaf Dongen/Kaatsheuvel om Tilburg-Noord heen). De aansluiting met de A58 ligt bij Berkel-Enschot. En van daar af is het een makkie naar Goirlequote:Op donderdag 17 december 2009 22:07 schreef Hugo__Boss het volgende:
werk in udenhout en moet daarna naar een klant in goirle geloof ik.. nouja, merk het wel
Toen jij dat postte, kwam net het eten op tafelquote:
In Spanje?quote:
Mja. Doe je niks aan. Zo gaat het goed met het OV, zo lopen er allemaal wouten met zaklampen om je trein heenquote:
Hoi MPGquote:Op donderdag 17 december 2009 22:21 schreef MPG het volgende:
En morgen een gratis kop koffie van de NS in de trein
Welke koffie? Die uit de bonenmaler van de NS in Venlo is goed te doen hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 22:30 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hoi MPG![]()
Je bent wel gauw tevreden![]()
Die koffie is niet te drinken of te pruimen, die moet je snijden
Fhaquote:
huh?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:39 schreef biekske2009 het volgende:
Schatjes, ik ben er vandoor. Ik wil nu dringend mijn martelwerktuig uittrekken. Het ijzerwerk daarin prikt in m'n oksels
MPGquote:Op donderdag 17 december 2009 22:21 schreef MPG het volgende:
Zo. Thuis.
Vertrok om 16.45 uur naar station Eindhoven, om over een van de weinige spoorlijnen waar wel nog verkeer mogelijk was naar huis te gaan. Stap om 17.02 in de trein, die wonderbaarlijk genoeg nog min of meer op tijd rijdt ook. Totdat "Kablaf! Bonk Bonk Bonk Bonk Bonk..."
Er iemand voor die boemel sprong, ergens tussen helmond en Deurne. Daar stonden we dan, bijna drie uur lang. Uiteindelijk was ik om kwart voor negen eens thuis.
Maargoed, nu heb ik gegeten en koffie op. En morgen een gratis kop koffie van de NS in de trein
![]()
.
Ik gok de beugels van haar bh.quote:
goed planquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:39 schreef biekske2009 het volgende:
Schatjes, ik ben er vandoor. Ik wil nu dringend mijn martelwerktuig uittrekken. Het ijzerwerk daarin prikt in m'n oksels
Ik lees te veel Suske en Wiskequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Morgenavond, demo bij jou in de zaakquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lees te veel Suske en Wiske
Travo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgenavond, demo bij jou in de zaak.
Zo'n ding ja. Daar zit een halfrond ijzeren geval, onder elke tet.quote:
Meeste zijn tegenwoordig gewoon plastic trouwens.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo'n ding ja. Daar zit een halfrond ijzeren geval, onder elke tet.
Ben jij Nicole?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:50 schreef biekske2009 het volgende:
Nee hoor, geen travo of vent. Voor verificatie gelieve u te richten aan GF![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lees te veel Suske en Wiske
in haar profiel staat toch duidelijk vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Zoiets heb ik ooit gehad als slipje. Superzachte elastische kantquote:Op donderdag 17 december 2009 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
het ging me meer om het prikkeldraad, maar okee
Plasticquote:Op donderdag 17 december 2009 22:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Meeste zijn tegenwoordig gewoon plastic trouwens.
En alles wat in je profiel staat is natuurlijk per definitie waar.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in haar profiel staat toch duidelijk vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |