Toen jij dat postte, kwam net het eten op tafelquote:
In Spanje?quote:
Mja. Doe je niks aan. Zo gaat het goed met het OV, zo lopen er allemaal wouten met zaklampen om je trein heenquote:
Hoi MPGquote:Op donderdag 17 december 2009 22:21 schreef MPG het volgende:
En morgen een gratis kop koffie van de NS in de trein
Welke koffie? Die uit de bonenmaler van de NS in Venlo is goed te doen hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 22:30 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hoi MPG![]()
Je bent wel gauw tevreden![]()
Die koffie is niet te drinken of te pruimen, die moet je snijden
Fhaquote:
huh?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:39 schreef biekske2009 het volgende:
Schatjes, ik ben er vandoor. Ik wil nu dringend mijn martelwerktuig uittrekken. Het ijzerwerk daarin prikt in m'n oksels
MPGquote:Op donderdag 17 december 2009 22:21 schreef MPG het volgende:
Zo. Thuis.
Vertrok om 16.45 uur naar station Eindhoven, om over een van de weinige spoorlijnen waar wel nog verkeer mogelijk was naar huis te gaan. Stap om 17.02 in de trein, die wonderbaarlijk genoeg nog min of meer op tijd rijdt ook. Totdat "Kablaf! Bonk Bonk Bonk Bonk Bonk..."
Er iemand voor die boemel sprong, ergens tussen helmond en Deurne. Daar stonden we dan, bijna drie uur lang. Uiteindelijk was ik om kwart voor negen eens thuis.
Maargoed, nu heb ik gegeten en koffie op. En morgen een gratis kop koffie van de NS in de trein
![]()
.
Ik gok de beugels van haar bh.quote:
goed planquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:39 schreef biekske2009 het volgende:
Schatjes, ik ben er vandoor. Ik wil nu dringend mijn martelwerktuig uittrekken. Het ijzerwerk daarin prikt in m'n oksels
Ik lees te veel Suske en Wiskequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Morgenavond, demo bij jou in de zaakquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lees te veel Suske en Wiske
Travo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgenavond, demo bij jou in de zaak.
Zo'n ding ja. Daar zit een halfrond ijzeren geval, onder elke tet.quote:
Meeste zijn tegenwoordig gewoon plastic trouwens.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo'n ding ja. Daar zit een halfrond ijzeren geval, onder elke tet.
Ben jij Nicole?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:50 schreef biekske2009 het volgende:
Nee hoor, geen travo of vent. Voor verificatie gelieve u te richten aan GF![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lees te veel Suske en Wiske
in haar profiel staat toch duidelijk vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Zoiets heb ik ooit gehad als slipje. Superzachte elastische kantquote:Op donderdag 17 december 2009 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
het ging me meer om het prikkeldraad, maar okee
Plasticquote:Op donderdag 17 december 2009 22:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Meeste zijn tegenwoordig gewoon plastic trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |