Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik wilde geen TT maken met sneeuw erinquote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
het OV faalt jaDie 690 km file op de snelwegen zien we voor het gemak maar even door de vingers hmm
Het hele land faalt natuurlijk. 3 vlokken sneeuw en alles staat stil
jij hebt ook gefaaldquote:
Ik gok van wel ja.quote:
dat is balenquote:
Dat is zacht uitgedruktquote:
pics?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef Klonk het volgende:
mijn fiets is heeeeeeeeeeeel mooi geworden met nieuwe spatborden
45min (incl normale files), zonder files nog geen 30min..quote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hoe lang doe je er anders over?
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is zacht uitgedruktIk heb geen badkamer spiegel meer
Ik kwam thuis, boos. Toen ging ik was uit de machine halen waarbij ik keihard met mn kop tegen de wastafel knalde en nouja, toen ramde ik op de spiegel en die ging helaas stukquote:
Je bent er in ieder gevalquote:
hoiquote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef biekske2009 het volgende:
Hallokidoki![]()
Heb het weer lekker in m'n rug dankzij dat witte spul
heeft Pheno gemaaktquote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef Klonk het volgende:
ik zie nu pas dat filmpje in de OP, briljant gedaan
Ja iddquote:
als je morgen er net zolang over doe met de heenwegquote:
Sterkte alvastquote:Op donderdag 17 december 2009 20:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Morgen maar weer een poging wagen
Dan ben ik halverwege omgedraaid en zit ik vanaf de bank thuis gezellig met jullie te SC'enquote:Op donderdag 17 december 2009 20:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je morgen er net zolang over doe met de heenweg
Dankjequote:
en ik geef je groot gelijkquote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan ben ik halverwege omgedraaid en zit ik vanaf de bank thuis gezellig met jullie te SC'en
Jongequote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kwam thuis, boos. Toen ging ik was uit de machine halen waarbij ik keihard met mn kop tegen de wastafel knalde en nouja, toen ramde ik op de spiegel en die ging helaas stukWas niet echt de bedoeling hahaha
Ik ben rustigquote:
Dankquote:
is ie al vertrokkenquote:
Hij slaapt vanavond in een slabedquote:
Hij is professioneel slapwner dus komt goedquote:Op donderdag 17 december 2009 21:09 schreef biekske2009 het volgende:
Ooooooooh, ZO'N slabedMoet hij er natuurlijk wel eentje kunnen vinden nu
Alsof daarvan bekend is wie zijn voorouders precies zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 21:20 schreef Fha het volgende:
Shit man. Zit ik even niet op te letten.. kijk ik ineens Jan Smit
Hahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 17 december 2009 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof daarvan bekend is wie zijn voorouders precies zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |