Kan jij dat niet eens op afstand regelen?quote:
Het voor elkaar op een niet standaard manier leuker, knusser, spannender maken. Sommige stellen hebben zoiets "vreemds" af en toe nodig omdat je met 2 tieners nogal gauw in een sleur raakt.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Met welk doel?
Beetje aan de late kant nu hequote:Op donderdag 17 december 2009 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus.
Mijn ouders doen dat soort dingen niet.
dat is toch geen contamidinges??quote:...:
[..]
Contaminatie!
behoren tot <> één van de [...] zijn
Mijn grootste jeugd trauma mbt seks: Ik zocht tandpasta in mama's kast en vond in plaats daarvan de kamasutraquote:Op donderdag 17 december 2009 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus.
Mijn ouders doen dat soort dingen niet.
Nee. een contamiNATIE.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:15 schreef friemelaar het volgende:
dat is toch geen contamidinges??
Flashke, aub je taalfoutendetector uit... anders moet ik de wijn laten staan en naar bed en daar is het voor mij nog te vroeg voorquote:
Je krijgt er alleen geen witte tanden vanquote:
Ik ben echt een nietsontziende bruterik joh, niet normaalquote:Op donderdag 17 december 2009 23:19 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Flashke, aub je taalfoutendetector uit... anders moet ik de wijn laten staan en naar bed en daar is het voor mij nog te vroeg voor
Alsof jij die ooit nog kunt krijgenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:19 schreef friemelaar het volgende:
(geen wit zieltje ook niet trouwens)
Okay, dan ga ik nu de butsmuts van de oudste zoon halen en zet die ter bescherming op m'n kopquote:Op donderdag 17 december 2009 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben echt een nietsontziende bruterik joh, niet normaalAls ik ergens post, berg je maar. ik BIJT. Zelfs door inbelverbindingen heen
Nee hoor meissie, we gaan verder heel braaf zijn. Heb alleen geen roos meer voor jequote:Op donderdag 17 december 2009 23:24 schreef Fha het volgende:
De club van GF is nu hier heen verhuisd?
Zo'n 5 volle topics terug schreef hij nog "Bier en ...." (van die dingen waar vrouwen mee rondlopen)quote:Op donderdag 17 december 2009 23:24 schreef friemelaar het volgende:
@GF
Trouwens nog leuke presentjes gehad gisteren?
Aah jammer. Kopje thee dan maar?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:25 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Nee hoor meissie, we gaan verder heel braaf zijn. Heb alleen geen roos meer voor je
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:24 schreef friemelaar het volgende:
@GF
Trouwens nog leuke presentjes gehad gisteren?
Ohwja dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2009 23:27 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik zit al aan de rode wijn, maar jij mag thee van mij
ik weet van niksquote:Op donderdag 17 december 2009 23:24 schreef Fha het volgende:
De club van GF is nu hier heen verhuisd?
Beiden niet te versmaden...quote:Op donderdag 17 december 2009 23:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
BIER & TIETEN![]()
en nog wat andere dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |