quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Wilde bijna zeggen 'tijd voor een biertje', maar dat is toch wat te gortig om half elf in de morgen.
koffie is dan beterquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Wilde bijna zeggen 'tijd voor een biertje', maar dat is toch wat te gortig om half elf in de morgen.
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook prima, maar die heb ik al twee bakken op vandaag.
meer must dan vrijwillig, moet iets doen om wakker te blijvenquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook prima, maar die heb ik al twee bakken op vandaag.
Mag je niet slapen dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:34 schreef Thrust het volgende:
[..]
meer must dan vrijwillig, moet iets doen om wakker te blijven
Heb/had een storing, zit te wachten op een telefoontje van de plaatselijke nachtploegquote:
doe datquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:41 schreef ziggeh het volgende:
ik ga nu lekker slapen hey, welterusten!
De nachtploeg? Hopelijk zijn ze niet in slaap gevallen dan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:41 schreef Thrust het volgende:
[..]
Heb/had een storing, zit te wachten op een telefoontje van de plaatselijke nachtploeg
Ze zijn altijd zo lekker traag, niet erg als je wisseldiensten heb maar ik moet morgen wel gewoon aan de bakquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De nachtploeg? Hopelijk zijn ze niet in slaap gevallen dan.
vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:49 schreef ziggeh het volgende:
[..]
Toch nog één sigaretje, en dan ga ik echt
En wat is 'morgen'? Straks om een uur of negen of echt de 19e december pas weer?quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:55 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ze zijn altijd zo lekker traag, niet erg als je wisseldiensten heb maar ik moet morgen wel gewoon aan de bak
dat is minderquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:34 schreef Thrust het volgende:
[..]
meer must dan vrijwillig, moet iets doen om wakker te blijven
rook zequote:Op vrijdag 18 december 2009 04:49 schreef ziggeh het volgende:
[..]
Toch nog één sigaretje, en dan ga ik echt
quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:55 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ze zijn altijd zo lekker traag, niet erg als je wisseldiensten heb maar ik moet morgen wel gewoon aan de bak
quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En wat is 'morgen'? Straks om een uur of negen of echt de 19e december pas weer?
heb recht op 8uur slaap, dat verkort me normale werkdag..als ik straks naar bed kan hoef ik pas om 12uur te beginnenquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En wat is 'morgen'? Straks om een uur of negen of echt de 19e december pas weer?
hoeveel uur heb je dan al geslapen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:19 schreef Thrust het volgende:
[..]
heb recht op 8uur slaap, dat verkort me normale werkdag..als ik straks naar bed kan hoef ik pas om 12uur te beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |