Nog even en ze zitten in die batstent allemaal achter een laptop te FOK!kenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:24 schreef Fha het volgende:
De club van GF is nu hier heen verhuisd?
Laat ik nou toch gedacht hebben dat die bovenste voor jou bijna dagelijkse kost en panorama-view zijn?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
BIER & TIETEN![]()
en nog wat andere dingen
Wel kans op plakkende toeeeetsenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog even en ze zitten in die batstent allemaal achter een laptop te FOK!ken
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:31 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Laat ik nou toch gedacht hebben dat die bovenste voor jou bijna dagelijkse kost en panorama-view zijn?
Op last van Nic is FOK!ken verboden.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:31 schreef MPG het volgende:
een lanpartyquote:Op donderdag 17 december 2009 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
en dat voor 70 euroquote:
40 euro per koppel op de zaterdagquote:
BatsLAN v1.0quote:
denk het ook welquote:Op donderdag 17 december 2009 23:36 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dan moet je de DJ van dienst wel vrij geven
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:37 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Inclusief eten en drinken. Laten friemelaar en ik dat eerste toch hebben overgeslagen
geef mij maar weer de schuldquote:Op donderdag 17 december 2009 23:40 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Kunnen wij er wat aan doen dat het zo gezellig was in de bar ??? Jouw schuld, hoor
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:41 schreef Fha het volgende:
Wie laat er nou eten staan?! Dan ben je echt niet goed bij je hoofd.
Eten
Ja, eigenlijk stom van ons, maar we beloven op onze plechtige communiezieltjes de volgende keer wél de kok te gaan keuren.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:41 schreef Fha het volgende:
Wie laat er nou eten staan?! Dan ben je echt niet goed bij je hoofd.
Eten
Er zijn nooit te veel indrukken om aan eten te denkenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:43 schreef friemelaar het volgende:
teveel indrukken om aan eten te denken.......
Ik weet nu wel waar iedereen ineens gebleven was, ik dacht naar bovendus niet.....
die waren allemaal aan het etenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:43 schreef friemelaar het volgende:
teveel indrukken om aan eten te denken.......
Ik weet nu wel waar iedereen ineens gebleven was, ik dacht naar bovendus niet.....
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:44 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk stom van ons, maar we beloven op onze plechtige communiezieltjes de volgende keer wél de kok te gaan keuren.
echt welquote:Oei dat klinkt heel stout![]()
haar kookkunstenquote:Ik bedoel zijn kookkunsten
voor sommige mensen nietquote:Op donderdag 17 december 2009 23:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Er zijn nooit te veel indrukken om aan eten te denken![]()
Dat is gewoon onmogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |