quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:27 schreef Ayca het volgende:
Als ik een buitenlandse overboeking doe, hoelang duurt het dan tot diegene het geld heeft?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:29 schreef Disko.Krali het volgende:
Zo, net een presentatie gedaan. Ging lekker vlot, overtuigend etc.![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan naar welk land je het stuurt, hè.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:46 schreef msnk het volgende:
Ik maak wel 's geld over naar Amerika en dat duurt 3-4 (werk)dagen. Denk dat Duitsland dan iets sneller is
Turkum, 23 jaar.quote:
Oke! Kom je oorspronkelijk ook uit Karaman?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:32 schreef MenVeer het volgende:
[..]
Turkum, 23 jaar.
Woont in Karaman (net geemigreerd).
Heb MBO gedaan groothandel/internationale handel.
bu kadar
Moet nog militaire dienst. Maar moet wel toevoegen dat familie al hier was. Alleen mijn jongere broer blijft nog in NL, mijn vader komt ook binnenkort.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oke! Kom je oorspronkelijk ook uit Karaman?
Wat voor werk doe je nu in Turkije?
Bevalt het?
Ah oke.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:40 schreef MenVeer het volgende:
[..]
Moet nog militaire dienst. Maar moet wel toevoegen dat familie al hier was. Alleen mijn jongere broer blijft nog in NL, mijn vader komt ook binnenkort.
Weten jullie wat 45+ regeling is? Heeft met dat te maken.
Iets tussen 500-600 euro.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:47 schreef Ayca het volgende:
Hoeveel krijg je dan?
Lekker weer hier! Gisteren wat minder
nee, 500 - 600 euro per maand.quote:
En dat is voor een periode van hoelang?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:53 schreef MenVeer het volgende:
[..]
nee, 500 - 600 euro per maand.
Dat is dus ongeveer 1000 lira per maand hier. En als je ook een eigen huis hebt, kun je prima leven.
Per persoon?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:53 schreef MenVeer het volgende:
[..]
nee, 500 - 600 euro per maand.
Dat is dus ongeveer 1000 lira per maand hier. En als je ook een eigen huis hebt, kun je prima leven.
Alleen degene die zich voor aanmeldt. Bij ons is dat mijn vader. Ik lever niks in. Mijn broertjes en moeder ook niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:51 schreef msnk het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met minderjarigen. Moeten die ook hun paspoort inleveren?
En mensen die geboren zijn in Nederland?
En ga je Nederland niet missen denk je als je niet zomaar terug mag?
voor altijd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:53 schreef msnk het volgende:
[..]
En dat is voor een periode van hoelang?
Dus als jullie zouden besluiten terug te keren moet dat zonder je vader? Nou ja, wellicht een optie nadat je trouwt / relatie begint ofzo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:56 schreef MenVeer het volgende:
[..]
Alleen degene die zich voor aanmeldt. Bij ons is dat mijn vader. Ik lever niks in. Mijn broertjes en moeder ook niet.
Maar deze regeling zal niet meer zo lang duren, denk ik.
Er zijn natuurlijk dingen die ik mis van Nederland: Vrienden, gewoontes, pindakaas.
Maar als ik opweeg tegen dingen hier, ben ik blij dat ik hier ben.
Mijn vader zal dit geld ontvangen. Zonder te werken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:53 schreef Ayca het volgende:
Als het 500-600 euro is vind ik het niet zo raar dat er weinig gebruik van wordt gemaakt.Niet echt een bedrag wat je over de streep zou trekken.
Meer lekker als je toch al zeker weet dat je weg wilt.
Tuurlijk maakt dat wel uit, verschillende landen hebben verschillende regelingen wat betreft bankieren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
@IHVK beterschap
@msnk Dat zou toch niet uit moeten maken? Gewoon via internetbankieren..
Nee sorry dacht dat het eenmalig was.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:00 schreef MenVeer het volgende:
[..]
Mijn vader zal dit geld ontvangen. Zonder te werken.
Dus als je wilt kan je nog altijd werken.
Ik ga sowieso werken.
Sorry hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat wel uit, verschillende landen hebben verschillende regelingen wat betreft bankieren.
Ben je 45+ ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar da's fucking veel gek. Ik ga meteen naar Kayseri, kan ik lekker rentenieren
Natuurlijk moeten ze het wel verwerken etc. maar waarom moet dat dagen duren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:01 schreef msnk het volgende:
Ayca denkt dat geld automatisch ergens heen kan zonder dat er iets mee gebeurt.
Emigreren vind ik een super-belangrijk keuze. Dus dat moet je goed doordenken. En niet half.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus als jullie zouden besluiten terug te keren moet dat zonder je vader? Nou ja, wellicht een optie nadat je trouwt / relatie begint ofzo.
yapamassin. Hadi bi dene.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar da's fucking veel gek. Ik ga meteen naar Kayseri, kan ik lekker rentenieren
Zij kunnen geld ontvangen, AOW mi oyle bisey. Dat is iets anders.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Mijn oma wel. We kunnen vast iets regelen.
Verbaast me niks, het is flink wat geld - al helemaal als er nu miljarden bezuinigd moeten gaan worden. 7000 euro per jaar is bijna even veel als het GDP/capita van turkije - meer dan genoeg dus om het er even lekker te van nemen...quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:11 schreef MenVeer het volgende:
[..]
Zij kunnen geld ontvangen, AOW mi oyle bisey. Dat is iets anders.
En 45+ regeling gaat stoppen waarschijnlijk.
Of je nou geld ontvangt of niet. Turkije vind ik beter dan NL.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verbaast me niks, het is flink wat geld - al helemaal als er nu miljarden bezuinigd moeten gaan worden. 7000 euro per jaar is bijna even veel als het GDP/capita van turkije - meer dan genoeg dus om het er even lekker te van nemen...
Dan heb je een goede keuze gemaakt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:16 schreef MenVeer het volgende:
[..]
Of je nou geld ontvangt of niet. Turkije vind ik beter dan NL.
Als je al dertig jaar voor een Nederlands salaris hebt gewerkt, heb je als het goed is op zijn minst aardig wat kunnen sparen en anders een huis dat in die tijd flink in waarde is gestegen. Daar koop je in TR een mooi appartement of huis voor en je kan lekker met vervroegd pensioen. Maar niet iedereen zal er zo makkelijk aan kunnen wennen, denk ik. Is toch weer een cultuurschok, alhoewel dat voor de eerste/tweede generatie nederturken wel wat minder zal zijn.quote:
We hebben al een mooi huis in Turkijequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je al dertig jaar voor een Nederlands salaris hebt gewerkt, heb je als het goed is op zijn minst aardig wat kunnen sparen en anders een huis dat in die tijd flink in waarde is gestegen. Daar koop je in TR een mooi appartement of huis voor en je kan lekker met vervroegd pensioen. Maar niet iedereen zal er zo makkelijk aan kunnen wennen, denk ik. Is toch weer een cultuurschok, alhoewel dat voor de eerste/tweede generatie nederturken wel wat minder zal zijn.
Mwah... Ik kan wel íets bedenken maar het is niet realistisch. Thans, niet nu. In Kayseri bijvoorbeeld is ook geen moer te doen de hele dagquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je kan je geen situatie bedenken waarin je liever in Turkije dan in Nederland zou wonen?
YouTube gaat primaquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:20 schreef IHVK het volgende:
Je kunt altijd nog fokken in Kayseri. YouTube gaat al wat lastiger
23, binnenkort.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:17 schreef IHVK het volgende:
Hoe oud ben je trouwens en wanneer ga je op dienstplicht?
Nee daarom vroeg ik het niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:22 schreef MenVeer het volgende:
[..]
23, binnenkort.
Ama vallaha niet discussieren waarom ik wel of niet naar dienstplicht ga, ben ik onderhand wel beu.
Ja dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
YouTube gaat primaWel wat omslachtig.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Wel grappig dat Erdogan zelf ook zegt op YT te surfen ondanks het verbod
ja, maar sommige zeggen ga terug doe 21 dagen en kom weer terug. Maar zo makkelijk is het dus niet zoals iedereen denkt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee daarom vroeg ik het niet.
Je moet sowieso wel toch...
Okadar degil. Maar, ja je moet wel een bedrag betalen om in 3 weken te doen.quote:
5000 á 6000.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:32 schreef MenVeer het volgende:
[..]
Okadar degil. Maar, ja je moet wel een bedrag betalen om in 3 weken te doen.
En ik heb gelezen en gehoord dat het 9 maanden wordt. Voor iedereen, of je nu in het buitenland bent gestudeerd hebt maakt niet uit.
Zoek op google: 9 ay askerlik
quote:Yurtdışında yaşayanlar ise 28 günlük paralı eğitimle askerliklerini tamamlayabiliyor. Gündemdeki bedelli askerlikte ise parayı yatıranlar 28 günlük eğitim alıyor.
21quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:33 schreef MenVeer het volgende:
Hoe oud zijn jullie trouwens?
Om een beeld van jullie te scheppen.
Daar staat ook 28 dagen voor buitenlanders hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:35 schreef IHVK het volgende:
Het is nog serieus ook
http://www.ntvmsnbc.com/id/25126607/
Koerdistan aan de grens met Kayseri dus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:45 schreef Ayca het volgende:
Ik ga lekker moeilijk doen met GoogleMaps: 39.96454,44.031283![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:49 schreef msnk het volgende:
Fucking hell. Ayca kom je echt daarvandaan
Ik krijg ook altijd een sms dat in Armenie zit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:52 schreef msnk het volgende:
Kan het nóg meer in een gedouwd hoekje? Ik zie dat er nog een klein beetje ruimte is tegen de grens met Armenië aan.
Zozoquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:54 schreef msnk het volgende:
Echte bazen wonen hier
36.968314, 44.304399
WTFquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:56 schreef IHVK het volgende:
Ohh , ik heb aangetrouwde familie uit inköy/inkissla
Yeniçubuk is groot en inköy is het enige dorp dat ik daar kenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:56 schreef msnk het volgende:
[..]
WTF
Hoe wist je dat het één van die twee moest zijn dan? Genoeg dorpen daar.
Boodschappen doen we dan trouwens in Yenicubuk
Haha ik ben in koy hahah ahh Inkoyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2010 16:00:49 ]
Hoe heten die familieleden? Wanneer getrouwd enzo, misschien ken ik zequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Yeniçubuk is groot en inköy is het enige dorp dat ik daar ken![]()
Toeval dus.
Que? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:25 schreef msnk het volgende:
Wat gebeurde er met die chickies van gister Ayca
Oh dat. Ja ik ben ze niet tegengekomenquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Zouden toch 30 studenten uit Turkije komen?
Ook niets gehoord van school?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh dat. Ja ik ben ze niet tegengekomen..
Volg ik lessen terwijl het niet hoeft is het nog niet goed.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:59 schreef IHVK het volgende:
Lessen moet je sowieso volgen.. Ayça wat doe je
Dan is het goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volg ik lessen terwijl het niet hoeft is het nog niet goed.
Volg jij alle hoorcollege's?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:59 schreef IHVK het volgende:
Lessen moet je sowieso volgen.. Ayça wat doe je
Ja, ik wilde het eerst centimeteren, maar op advies van mijn kapster-in-opleiding heb ik het ietsiepietsie langer gelaten. Lang haar is gewoon irritant!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:16 schreef Ayca het volgende:
Was je trouwens nog naar de kapper gegaan?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het eerst centimeteren, maar op advies van mijn kapster-in-opleiding heb ik het ietsiepietsie langer gelaten. Lang haar is gewoon irritant!
Al helemaal met die rukwind waardoor het nooit een beetje fatsoenlijk blijft zittenquote:
Ja maar lang haar is leukerquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Al helemaal met die rukwind waardoor het nooit een beetje fatsoenlijk blijft zitten.
We hadden het nou wel over mannen, he. Vrouwen moeten sowieso lang haar hebben.quote:
Nee, maar jij hield toch van de zware metalen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef msnk het volgende:
Ja want Adam Brody ziet er natuurlijk Death Metal achtig uit
Mijn babanne is half Koerd. You do the mathquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben allebei toch Koerdisch bloed?
Ja. Je punt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar jij hield toch van de zware metalen?
En Ayca haar grootopa is Koerdisch als ik het mij goed herinner.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Mijn babanne is half Koerd. You do the math
Niks, hoor. Meestal gaat dat alleen gepaard met lang, ongewassen haar en XXXXL bandshirts.quote:
Heb je een Duitse grootouder dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Als jullie zo gaan redeneren dan ben ik ook een Duitser... Ammehoela.
Oh maar bandshirts zijn dan ook dé shitquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niks, hoor. Meestal gaat dat alleen gepaard met lang, ongewassen haar en XXXXL bandshirts.
Mijn oma is half Duits. Volgens mij was een gedeelte van haar familie tijdens/na de Eerste Wereldoorlog naar NL gekomen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb je een Duitse grootouder dan?
Mof!
Kijk nog eens goed naar die tweede foto.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh maar bandshirts zijn dan ook dé shitMaar we hadden het over haar enzo he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet iedereen is zo:
[ afbeelding ]
Dejjmm. Duitser die je bent.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn oma is half Duits. Volgens mij was een gedeelte van haar familie tijdens/na de Eerste Wereldoorlog naar NL gekomen.
Wat is er mis met die tweede fotoquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar die tweede foto.
Ssst.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben allebei toch Koerdisch bloed?
Die rechter van de twee met z'n zonnebril en lange harenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat is er mis met die tweede fotoHet is wat bijgewerkt om er wat meer 'emo metal' uit te zien zoals jij dat omschrijft.
modest mousequote:Op vrijdag 17 september 2010 17:58 schreef msnk het volgende:
Zo zien Indie bands eruit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Dat is de derde foto, niet de tweedequote:Op vrijdag 17 september 2010 18:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die rechter van de twee met z'n zonnebril en lange haren![]()
![]()
Had niet veel gescheeld of ik was opgegroeid in Maastricht. Waren we hemsere geweestquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, geboren en getogen Limburger.
Limboturkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, geboren en getogen Limburger.
Hemseri, niet hemsere. Koerd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Had niet veel gescheeld of ik was opgegroeid in Maastricht. Waren we hemsere geweest
En Russisch.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:03 schreef IHVK het volgende:
Deze mensen zijn pas Duits
[ afbeelding ]
Ik denk Limburg hoor minus de mensen dan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Limboturken.
Gelderland is gewoon dé mooiste provincie van Nederland.
Sorry heurquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hemseri, niet hemsere. Koerd.![]()
Limburg.
Fuck you.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Limboturken.
Gelderland is gewoon dé mooiste provincie van Nederland.
Godzijdank kom ik uit het Noorden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Sorry heur
Welk gedeelte van Limburg? Veel fittie daar tussen Maastricht en Sittard enzo
Mannen die eyeliner gebruiken, als dat geen royale zieligheid is...quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:04 schreef msnk het volgende:
Oke Wik. Ik kom je een beetje tegemoet zodat je nog een beetje een goed gevoel overhoudt
[ afbeelding ]
Meest linkse en rechtse zijn de twee gitaristenChick in 't midden speelt bas
Venleeeu?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Godzijdank kom ik uit het Noorden.
Misschien, maar dat laatste maakt wel een groot verschil.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk Limburg hoor minus de mensen dan.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mannen die eyeliner gebruiken, als dat geen royale zieligheid is...
Ok ik ga binnen nu en 2 weken naar Arnhem of Nijmegenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien, maar dat laatste maakt wel een groot verschil.
En ga eens naar Arnhem en Nijmegen. Waar de mensen nog vriendelijk zijn, de steden mooi en de natuur ongerept
.
Ik weet overigens niet of die aardigheid alleen voor westers-uitziende mensen geldtquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok ik ga binnen nu en 2 weken naar Arnhem of Nijmegen#overtuigd
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet overigens niet of die aardigheid alleen voor westers-uitziende mensen geldt![]()
.
Nee, grapje.
En dat accent daar.
Ja, en het product van al die aardigheid heeft zeker een Partij Voor de Vriendlijkheid opgerichtquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je beter naar Limburg komen. Hier is iedereen aardig tegen iedereen. Zwart of wit.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, en het product van al die aardigheid heeft zeker een Partij Voor de Vriendlijkheid opgericht.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je beter naar Limburg komen. Hier is iedereen aardig tegen iedereen. Zwart of wit.
Een mattie van mij is half negert, en die mocht zelfs zijn eten in de bus opeten, ondanks dat er een groot NIET ETEN IN DE BUS-bord hing.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
![]()
Ja dat is echt vaag. Ik woon mijn hele leven hier en heb mij nog nooit niet-welkom gevoeld of een racistische opmerking naar mijn hoofd gekregen ofzo. Ik snap dan ook niet hoe het kan dat er zoveel mensen op Wilders hebben gestemd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, en het product van al die aardigheid heeft zeker een Partij Voor de Vriendlijkheid opgericht.
Misschien wel achter je rug om, je weet maar nooit met die norse en xenofobe Limbo's.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja dat is echt vaag. Ik woon mijn hele leven hier en heb mij nog nooit niet-welkom gevoeld of een racistische opmerking naar mijn hoofd gekregen ofzo. Ik snap dan ook niet hoe het kan dat er zoveel mensen op Wilders hebben gestemd.Maar goed, misschien is het alleen in mijn woonplaats zo.
Dat is nou hoe PVV-stemmers te werk gaan. Maar een klein deel durft er voor uit te komen. De rest houdt het voor zichzelf en zegt hallo en goedendag.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja dat is echt vaag. Ik woon mijn hele leven hier en heb mij nog nooit niet-welkom gevoeld of een racistische opmerking naar mijn hoofd gekregen ofzo. Ik snap dan ook niet hoe het kan dat er zoveel mensen op Wilders hebben gestemd.Maar goed, misschien is het alleen in mijn woonplaats zo.
Alles wat niet uit het Westen komt is zwart, ook de blanke mensen dus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:23 schreef msnk het volgende:
We moeten tussen de lijnen lezen. Wit of zwart.
Mediterraan telt dus niet mee
Want dan zou de PVV groot zijn in Limburg omdat... De autochtoon erop stemt? Dat zegt toch juist heel veel?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:25 schreef IHVK het volgende:
Ach in Rotterdam kan de PvdA alleen maar groot blijven door de allochtone stem dus veel zegt dat ook niet
Volendam, daar noem je me ook wat, hequote:Op vrijdag 17 september 2010 18:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is nou hoe PVV-stemmers te werk gaan. Maar een klein deel durft er voor uit te komen. De rest houdt het voor zichzelf en zegt hallo en goedendag.
Moet je Volendam 's zien, hoe open die lui zijn
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien wel achter je rug om, je weet maar nooit met die norse en xenofobe Limbo's.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is nou hoe PVV-stemmers te werk gaan. Maar een klein deel durft er voor uit te komen. De rest houdt het voor zichzelf en zegt hallo en goedendag.
Moet je Volendam 's zien, hoe open die lui zijn
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:25 schreef IHVK het volgende:
Ach in Rotterdam kan de PvdA alleen maar groot blijven door de allochtone stem dus veel zegt dat ook niet
Sowieso, de PvdAquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:25 schreef IHVK het volgende:
Er zit wel een groot verschil tussen Zuid- en Noord-Limburg he.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:27 schreef IHVK het volgende:
Maar veel PVV ers zijn ook overtuigd van de goede bedoelingen van Geert. Dus dat ze aardig zijn is niet raar.
In Limburg speelt het 'wij stemmen alleen op Limburgers' effect ook mee.
Duurde wel een tijdje voordat deze opmerking kwamquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Er zit wel een groot verschil tussen Zuid- en Noord-Limburg he.
Volendam is een dorp vol cokesnuivers en speedgebruikers. Schijnt het hoogste drugsgebruik onder jongeren te hebben! Geen wonder dat ze niet helemaal 100% zijn (en dan laat ik het feit dat ze allemaal familie van elkaar zijn even achterwege).quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zie je, in mijn woonplaats heeft de CDA gewonnen!
Dat is het ook. Volendam (quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Het kan ook zijn dat Limburgers nu nog geen problemen met de Islam dan wel allochtonen hebben, maar dat ze bang zijn voor doemscenario's uit de westerse vogelaarswijken.
Ze worden actief weggepest, ik zag laatst een docu over zo'n 'moderne' Turkse vrouw die probeerde te integreren in Volendam. Maar ik denk dat ze Randstedelingen enzo ook wegpesten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is het ook. Volendam () idem dito. Er wonen godverdomme 10 allochtonen daar man
Waar in Limburg? En hoezo nare herinneringen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb vroeger trouwens in Limburg gewoond, man wat een nare herinneringen heb ik daaraan.
Op Urk woont geeneens een Turk.quote:
Heijen (of Heyen).quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waar in Limburg? En hoezo nare herinneringen?
Dat ligt bijna in Gelderland man, die mensen daar hebben helemaal geen Limburgers mentaliteit zoals de mensen in het Zuiden. En volgens het plaatje heeft de SP of de VVD (weet even niet precies waar Heijen ligt) daar gewonnen.quote:
Zelfs mijn ouders durfden het niet aan om dieper in Limboland te gaan wonen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat ligt bijna in Gelderland man, die mensen daar hebben helemaal geen Limburgers mentaliteit zoals de mensen in het Zuiden. En volgens het plaatje heeft de SP of de VVD (weet even niet precies waar Heijen ligt) daar gewonnen.
Tja, de mensen in mijn woonplaats zijn tenminste niet zo achterlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Het kan ook zijn dat Limburgers nu nog geen problemen met de Islam dan wel allochtonen hebben, maar dat ze bang zijn voor doemscenario's uit de westerse vogelaarswijken.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zelfs mijn ouders durfden het niet aan om dieper in Limboland te gaan wonen.
Geweldige moeder.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:41 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder zegt net dat als ze Nederlands was geweest, ze dan op de PVV had gestemd.
Nou... Bijval van A'damquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:41 schreef Ayca het volgende:
Alkmaar is daar wel een beetje eenzaam op die kaart![]()
Van je familie moet je het hebben.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:41 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder zegt net dat als ze Nederlands was geweest, ze dan op de PVV had gestemd.
De allochtonen of de autochtonen? Je krijgt sowieso veel meer probleemgevallen als bevolkingsgroepen al dan niet vrijwillig hele wijken betrekken. Als de Nederlandse overheid in de jaren 70 had gezegd: Maximaal 2 allochtonen per vierkante kilometer, dan waren er misschien minder integratieproblemen geweest.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Tja, de mensen in mijn woonplaats zijn tenminste niet zo achterlijk.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Wilde D66 stemmen maar had verkeerd papiertje bij me
Beide.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De allochtonen of de autochtonen? Je krijgt sowieso veel meer probleemgevallen als bevolkingsgroepen al dan niet vrijwillig hele wijken betrekken. Als de Nederlandse overheid in de jaren 70 had gezegd: Maximaal 2 allochtonen per vierkante kilometer, dan waren er misschien minder integratieproblemen geweest.
Ik denk dat een probleemwijk van 200 man in het platteland niet valt te vergelijken met een probleemwijk met 20,000 man in galerijflats bij elkaar gepropt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Beide.![]()
Hier hebben wij ook een soort van probleemwijk hoor, maar toch zie je niet mensen massaal PVV stemmen zoals in Rotterdam.
mijn onvoorspelbare kant wil je niet kennen..quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef Ayca het volgende:
Je wordt wel een beetje voorspelbaar nu.
Sinan zit er ook!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:33 schreef turnazz het volgende:
Aanmeldtopic KPD editie #4/2010
iedereen mag in KPD behalve ik.. een hele rijen daarna ik
wat is zijn usernamequote:
Echt hèquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:30 schreef Landysh het volgende:
Turnazzz is de Turkse versie van Montelly, maar dan erger.
Slaap lekkerquote:
Turnazz is gewoon een kloon van een of andere kneus die hier een tijd geleden ook postte, maar een ban kreeg.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:30 schreef Landysh het volgende:
Turnazzz is de Turkse versie van Montelly, maar dan erger.
Duh.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turnazz is gewoon een kloon van een of andere kneus die hier een tijd geleden ook postte, maar een ban kreeg.
Waar gaat het over (behalve koken, duhquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:36 schreef Landysh het volgende:
Zal ik mij opgeven voor 'Over de kook'?
Ja doen! Dat is toch zoiets als Yemekteyizquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:36 schreef Landysh het volgende:
Zal ik mij opgeven voor 'Over de kook'?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar gaat het over (behalve koken, duh)?
Nee, dit is iets heel anders. Bij over de kook kook je elke dag in een restaurant voor ongeveer 25 gasten en die beoordelen dan je gerecht.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja doen! Dat is toch zoiets als Yemekteyiz?
Oh datquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, dit is iets heel anders. Bij over de kook kook je elke dag in een restaurant voor ongeveer 25 gasten en die beoordelen dan je gerecht.Als ik zie wat voor debielen er mee doen aan dat programma dan kan ik het vast ook wel.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:47 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder is echt een trut. Soms wil ik echt haar nek omdraaien OMG.
Ik voorspel een nieuwe hitserie: Zeliha's Kitchen, waar je met een pollepel onwetende koks-in-opleiding in het gareel houdt!quote:
Die sadistisch lachende posticon erbij jaagt mij angst aan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:47 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder is echt een trut. Soms wil ik echt haar nek omdraaien OMG.
GODVERDOMMEquote:
Ja, daar stond me toch een agressief bericht vol met bedreigingen en beledigingen, poeh, ik ben er nog ondersteboven van.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef msnk het volgende:
[..]
GODVERDOMME! Wordt ze 's een keer boos op iemand anders, edit ze het
!
Nu wil ik 't weten ook!
Hahaquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jaja
Ja dat merk ik morgen wel, ik denk van wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |