Yeniçubuk is groot en inköy is het enige dorp dat ik daar kenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:56 schreef msnk het volgende:
[..]
WTF
Hoe wist je dat het één van die twee moest zijn dan? Genoeg dorpen daar.
Boodschappen doen we dan trouwens in Yenicubuk
Haha ik ben in koy hahah ahh Inkoyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2010 16:00:49 ]
Hoe heten die familieleden? Wanneer getrouwd enzo, misschien ken ik zequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Yeniçubuk is groot en inköy is het enige dorp dat ik daar ken![]()
Toeval dus.
Que? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:25 schreef msnk het volgende:
Wat gebeurde er met die chickies van gister Ayca
Oh dat. Ja ik ben ze niet tegengekomenquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Zouden toch 30 studenten uit Turkije komen?
Ook niets gehoord van school?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh dat. Ja ik ben ze niet tegengekomen..
Volg ik lessen terwijl het niet hoeft is het nog niet goed.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:59 schreef IHVK het volgende:
Lessen moet je sowieso volgen.. Ayça wat doe je
Dan is het goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volg ik lessen terwijl het niet hoeft is het nog niet goed.
Volg jij alle hoorcollege's?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:59 schreef IHVK het volgende:
Lessen moet je sowieso volgen.. Ayça wat doe je
Ja, ik wilde het eerst centimeteren, maar op advies van mijn kapster-in-opleiding heb ik het ietsiepietsie langer gelaten. Lang haar is gewoon irritant!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:16 schreef Ayca het volgende:
Was je trouwens nog naar de kapper gegaan?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het eerst centimeteren, maar op advies van mijn kapster-in-opleiding heb ik het ietsiepietsie langer gelaten. Lang haar is gewoon irritant!
Al helemaal met die rukwind waardoor het nooit een beetje fatsoenlijk blijft zittenquote:
Ja maar lang haar is leukerquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Al helemaal met die rukwind waardoor het nooit een beetje fatsoenlijk blijft zitten.
We hadden het nou wel over mannen, he. Vrouwen moeten sowieso lang haar hebben.quote:
Nee, maar jij hield toch van de zware metalen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef msnk het volgende:
Ja want Adam Brody ziet er natuurlijk Death Metal achtig uit
Mijn babanne is half Koerd. You do the mathquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben allebei toch Koerdisch bloed?
Ja. Je punt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar jij hield toch van de zware metalen?
En Ayca haar grootopa is Koerdisch als ik het mij goed herinner.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Mijn babanne is half Koerd. You do the math
Niks, hoor. Meestal gaat dat alleen gepaard met lang, ongewassen haar en XXXXL bandshirts.quote:
Heb je een Duitse grootouder dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Als jullie zo gaan redeneren dan ben ik ook een Duitser... Ammehoela.
Oh maar bandshirts zijn dan ook dé shitquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niks, hoor. Meestal gaat dat alleen gepaard met lang, ongewassen haar en XXXXL bandshirts.
Mijn oma is half Duits. Volgens mij was een gedeelte van haar familie tijdens/na de Eerste Wereldoorlog naar NL gekomen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb je een Duitse grootouder dan?
Mof!
Kijk nog eens goed naar die tweede foto.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh maar bandshirts zijn dan ook dé shitMaar we hadden het over haar enzo he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet iedereen is zo:
[ afbeelding ]
Dejjmm. Duitser die je bent.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn oma is half Duits. Volgens mij was een gedeelte van haar familie tijdens/na de Eerste Wereldoorlog naar NL gekomen.
Wat is er mis met die tweede fotoquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar die tweede foto.
Ssst.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben allebei toch Koerdisch bloed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |