Yeniçubuk is groot en inköy is het enige dorp dat ik daar kenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:56 schreef msnk het volgende:
[..]
WTF
Hoe wist je dat het één van die twee moest zijn dan? Genoeg dorpen daar.
Boodschappen doen we dan trouwens in Yenicubuk
Haha ik ben in koy hahah ahh Inkoyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2010 16:00:49 ]
Hoe heten die familieleden? Wanneer getrouwd enzo, misschien ken ik zequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Yeniçubuk is groot en inköy is het enige dorp dat ik daar ken![]()
Toeval dus.
Que? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:25 schreef msnk het volgende:
Wat gebeurde er met die chickies van gister Ayca
Oh dat. Ja ik ben ze niet tegengekomenquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Zouden toch 30 studenten uit Turkije komen?
Ook niets gehoord van school?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh dat. Ja ik ben ze niet tegengekomen..
Volg ik lessen terwijl het niet hoeft is het nog niet goed.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:59 schreef IHVK het volgende:
Lessen moet je sowieso volgen.. Ayça wat doe je
Dan is het goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volg ik lessen terwijl het niet hoeft is het nog niet goed.
Volg jij alle hoorcollege's?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:59 schreef IHVK het volgende:
Lessen moet je sowieso volgen.. Ayça wat doe je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |