Yeniçubuk is groot en inköy is het enige dorp dat ik daar kenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:56 schreef msnk het volgende:
[..]
WTF
Hoe wist je dat het één van die twee moest zijn dan? Genoeg dorpen daar.
Boodschappen doen we dan trouwens in Yenicubuk
Haha ik ben in koy hahah ahh Inkoyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2010 16:00:49 ]
Hoe heten die familieleden? Wanneer getrouwd enzo, misschien ken ik zequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Yeniçubuk is groot en inköy is het enige dorp dat ik daar ken![]()
Toeval dus.
Que? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:25 schreef msnk het volgende:
Wat gebeurde er met die chickies van gister Ayca
Oh dat. Ja ik ben ze niet tegengekomenquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Zouden toch 30 studenten uit Turkije komen?
Ook niets gehoord van school?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh dat. Ja ik ben ze niet tegengekomen..
Volg ik lessen terwijl het niet hoeft is het nog niet goed.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:59 schreef IHVK het volgende:
Lessen moet je sowieso volgen.. Ayça wat doe je
Dan is het goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volg ik lessen terwijl het niet hoeft is het nog niet goed.
Volg jij alle hoorcollege's?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:59 schreef IHVK het volgende:
Lessen moet je sowieso volgen.. Ayça wat doe je
Ja, ik wilde het eerst centimeteren, maar op advies van mijn kapster-in-opleiding heb ik het ietsiepietsie langer gelaten. Lang haar is gewoon irritant!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:16 schreef Ayca het volgende:
Was je trouwens nog naar de kapper gegaan?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het eerst centimeteren, maar op advies van mijn kapster-in-opleiding heb ik het ietsiepietsie langer gelaten. Lang haar is gewoon irritant!
Al helemaal met die rukwind waardoor het nooit een beetje fatsoenlijk blijft zittenquote:
Ja maar lang haar is leukerquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Al helemaal met die rukwind waardoor het nooit een beetje fatsoenlijk blijft zitten.
We hadden het nou wel over mannen, he. Vrouwen moeten sowieso lang haar hebben.quote:
Nee, maar jij hield toch van de zware metalen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef msnk het volgende:
Ja want Adam Brody ziet er natuurlijk Death Metal achtig uit
Mijn babanne is half Koerd. You do the mathquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben allebei toch Koerdisch bloed?
Ja. Je punt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar jij hield toch van de zware metalen?
En Ayca haar grootopa is Koerdisch als ik het mij goed herinner.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Mijn babanne is half Koerd. You do the math
Niks, hoor. Meestal gaat dat alleen gepaard met lang, ongewassen haar en XXXXL bandshirts.quote:
Heb je een Duitse grootouder dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Als jullie zo gaan redeneren dan ben ik ook een Duitser... Ammehoela.
Oh maar bandshirts zijn dan ook dé shitquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niks, hoor. Meestal gaat dat alleen gepaard met lang, ongewassen haar en XXXXL bandshirts.
Mijn oma is half Duits. Volgens mij was een gedeelte van haar familie tijdens/na de Eerste Wereldoorlog naar NL gekomen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb je een Duitse grootouder dan?
Mof!
Kijk nog eens goed naar die tweede foto.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh maar bandshirts zijn dan ook dé shitMaar we hadden het over haar enzo he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet iedereen is zo:
[ afbeelding ]
Dejjmm. Duitser die je bent.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn oma is half Duits. Volgens mij was een gedeelte van haar familie tijdens/na de Eerste Wereldoorlog naar NL gekomen.
Wat is er mis met die tweede fotoquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar die tweede foto.
Ssst.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben allebei toch Koerdisch bloed?
Die rechter van de twee met z'n zonnebril en lange harenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat is er mis met die tweede fotoHet is wat bijgewerkt om er wat meer 'emo metal' uit te zien zoals jij dat omschrijft.
modest mousequote:Op vrijdag 17 september 2010 17:58 schreef msnk het volgende:
Zo zien Indie bands eruit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Dat is de derde foto, niet de tweedequote:Op vrijdag 17 september 2010 18:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die rechter van de twee met z'n zonnebril en lange haren![]()
![]()
Had niet veel gescheeld of ik was opgegroeid in Maastricht. Waren we hemsere geweestquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, geboren en getogen Limburger.
Limboturkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, geboren en getogen Limburger.
Hemseri, niet hemsere. Koerd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Had niet veel gescheeld of ik was opgegroeid in Maastricht. Waren we hemsere geweest
En Russisch.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:03 schreef IHVK het volgende:
Deze mensen zijn pas Duits
[ afbeelding ]
Ik denk Limburg hoor minus de mensen dan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Limboturken.
Gelderland is gewoon dé mooiste provincie van Nederland.
Sorry heurquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hemseri, niet hemsere. Koerd.![]()
Limburg.
Fuck you.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Limboturken.
Gelderland is gewoon dé mooiste provincie van Nederland.
Godzijdank kom ik uit het Noorden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Sorry heur
Welk gedeelte van Limburg? Veel fittie daar tussen Maastricht en Sittard enzo
Mannen die eyeliner gebruiken, als dat geen royale zieligheid is...quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:04 schreef msnk het volgende:
Oke Wik. Ik kom je een beetje tegemoet zodat je nog een beetje een goed gevoel overhoudt
[ afbeelding ]
Meest linkse en rechtse zijn de twee gitaristenChick in 't midden speelt bas
Venleeeu?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Godzijdank kom ik uit het Noorden.
Misschien, maar dat laatste maakt wel een groot verschil.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk Limburg hoor minus de mensen dan.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mannen die eyeliner gebruiken, als dat geen royale zieligheid is...
Ok ik ga binnen nu en 2 weken naar Arnhem of Nijmegenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien, maar dat laatste maakt wel een groot verschil.
En ga eens naar Arnhem en Nijmegen. Waar de mensen nog vriendelijk zijn, de steden mooi en de natuur ongerept
.
Ik weet overigens niet of die aardigheid alleen voor westers-uitziende mensen geldtquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok ik ga binnen nu en 2 weken naar Arnhem of Nijmegen#overtuigd
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet overigens niet of die aardigheid alleen voor westers-uitziende mensen geldt![]()
.
Nee, grapje.
En dat accent daar.
Ja, en het product van al die aardigheid heeft zeker een Partij Voor de Vriendlijkheid opgerichtquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je beter naar Limburg komen. Hier is iedereen aardig tegen iedereen. Zwart of wit.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, en het product van al die aardigheid heeft zeker een Partij Voor de Vriendlijkheid opgericht.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je beter naar Limburg komen. Hier is iedereen aardig tegen iedereen. Zwart of wit.
Een mattie van mij is half negert, en die mocht zelfs zijn eten in de bus opeten, ondanks dat er een groot NIET ETEN IN DE BUS-bord hing.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
![]()
Ja dat is echt vaag. Ik woon mijn hele leven hier en heb mij nog nooit niet-welkom gevoeld of een racistische opmerking naar mijn hoofd gekregen ofzo. Ik snap dan ook niet hoe het kan dat er zoveel mensen op Wilders hebben gestemd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, en het product van al die aardigheid heeft zeker een Partij Voor de Vriendlijkheid opgericht.
Misschien wel achter je rug om, je weet maar nooit met die norse en xenofobe Limbo's.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja dat is echt vaag. Ik woon mijn hele leven hier en heb mij nog nooit niet-welkom gevoeld of een racistische opmerking naar mijn hoofd gekregen ofzo. Ik snap dan ook niet hoe het kan dat er zoveel mensen op Wilders hebben gestemd.Maar goed, misschien is het alleen in mijn woonplaats zo.
Dat is nou hoe PVV-stemmers te werk gaan. Maar een klein deel durft er voor uit te komen. De rest houdt het voor zichzelf en zegt hallo en goedendag.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja dat is echt vaag. Ik woon mijn hele leven hier en heb mij nog nooit niet-welkom gevoeld of een racistische opmerking naar mijn hoofd gekregen ofzo. Ik snap dan ook niet hoe het kan dat er zoveel mensen op Wilders hebben gestemd.Maar goed, misschien is het alleen in mijn woonplaats zo.
Alles wat niet uit het Westen komt is zwart, ook de blanke mensen dus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:23 schreef msnk het volgende:
We moeten tussen de lijnen lezen. Wit of zwart.
Mediterraan telt dus niet mee
Want dan zou de PVV groot zijn in Limburg omdat... De autochtoon erop stemt? Dat zegt toch juist heel veel?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:25 schreef IHVK het volgende:
Ach in Rotterdam kan de PvdA alleen maar groot blijven door de allochtone stem dus veel zegt dat ook niet
Volendam, daar noem je me ook wat, hequote:Op vrijdag 17 september 2010 18:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is nou hoe PVV-stemmers te werk gaan. Maar een klein deel durft er voor uit te komen. De rest houdt het voor zichzelf en zegt hallo en goedendag.
Moet je Volendam 's zien, hoe open die lui zijn
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien wel achter je rug om, je weet maar nooit met die norse en xenofobe Limbo's.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is nou hoe PVV-stemmers te werk gaan. Maar een klein deel durft er voor uit te komen. De rest houdt het voor zichzelf en zegt hallo en goedendag.
Moet je Volendam 's zien, hoe open die lui zijn
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:25 schreef IHVK het volgende:
Ach in Rotterdam kan de PvdA alleen maar groot blijven door de allochtone stem dus veel zegt dat ook niet
Sowieso, de PvdAquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:25 schreef IHVK het volgende:
Er zit wel een groot verschil tussen Zuid- en Noord-Limburg he.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:27 schreef IHVK het volgende:
Maar veel PVV ers zijn ook overtuigd van de goede bedoelingen van Geert. Dus dat ze aardig zijn is niet raar.
In Limburg speelt het 'wij stemmen alleen op Limburgers' effect ook mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |