Die rechter van de twee met z'n zonnebril en lange harenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat is er mis met die tweede fotoHet is wat bijgewerkt om er wat meer 'emo metal' uit te zien zoals jij dat omschrijft.
modest mousequote:Op vrijdag 17 september 2010 17:58 schreef msnk het volgende:
Zo zien Indie bands eruit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Dat is de derde foto, niet de tweedequote:Op vrijdag 17 september 2010 18:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die rechter van de twee met z'n zonnebril en lange haren![]()
![]()
Had niet veel gescheeld of ik was opgegroeid in Maastricht. Waren we hemsere geweestquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, geboren en getogen Limburger.
Limboturkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, geboren en getogen Limburger.
Hemseri, niet hemsere. Koerd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Had niet veel gescheeld of ik was opgegroeid in Maastricht. Waren we hemsere geweest
En Russisch.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:03 schreef IHVK het volgende:
Deze mensen zijn pas Duits
[ afbeelding ]
Ik denk Limburg hoor minus de mensen dan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Limboturken.
Gelderland is gewoon dé mooiste provincie van Nederland.
Sorry heurquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hemseri, niet hemsere. Koerd.![]()
Limburg.
Fuck you.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Limboturken.
Gelderland is gewoon dé mooiste provincie van Nederland.
Godzijdank kom ik uit het Noorden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Sorry heur
Welk gedeelte van Limburg? Veel fittie daar tussen Maastricht en Sittard enzo
Mannen die eyeliner gebruiken, als dat geen royale zieligheid is...quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:04 schreef msnk het volgende:
Oke Wik. Ik kom je een beetje tegemoet zodat je nog een beetje een goed gevoel overhoudt
[ afbeelding ]
Meest linkse en rechtse zijn de twee gitaristenChick in 't midden speelt bas
Venleeeu?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Godzijdank kom ik uit het Noorden.
Misschien, maar dat laatste maakt wel een groot verschil.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk Limburg hoor minus de mensen dan.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mannen die eyeliner gebruiken, als dat geen royale zieligheid is...
Ok ik ga binnen nu en 2 weken naar Arnhem of Nijmegenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien, maar dat laatste maakt wel een groot verschil.
En ga eens naar Arnhem en Nijmegen. Waar de mensen nog vriendelijk zijn, de steden mooi en de natuur ongerept
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |