Ja, ik wilde het eerst centimeteren, maar op advies van mijn kapster-in-opleiding heb ik het ietsiepietsie langer gelaten. Lang haar is gewoon irritant!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:16 schreef Ayca het volgende:
Was je trouwens nog naar de kapper gegaan?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het eerst centimeteren, maar op advies van mijn kapster-in-opleiding heb ik het ietsiepietsie langer gelaten. Lang haar is gewoon irritant!
Al helemaal met die rukwind waardoor het nooit een beetje fatsoenlijk blijft zittenquote:
Ja maar lang haar is leukerquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Al helemaal met die rukwind waardoor het nooit een beetje fatsoenlijk blijft zitten.
We hadden het nou wel over mannen, he. Vrouwen moeten sowieso lang haar hebben.quote:
Nee, maar jij hield toch van de zware metalen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef msnk het volgende:
Ja want Adam Brody ziet er natuurlijk Death Metal achtig uit
Mijn babanne is half Koerd. You do the mathquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben allebei toch Koerdisch bloed?
Ja. Je punt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar jij hield toch van de zware metalen?
En Ayca haar grootopa is Koerdisch als ik het mij goed herinner.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Mijn babanne is half Koerd. You do the math
Niks, hoor. Meestal gaat dat alleen gepaard met lang, ongewassen haar en XXXXL bandshirts.quote:
Heb je een Duitse grootouder dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Als jullie zo gaan redeneren dan ben ik ook een Duitser... Ammehoela.
Oh maar bandshirts zijn dan ook dé shitquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niks, hoor. Meestal gaat dat alleen gepaard met lang, ongewassen haar en XXXXL bandshirts.
Mijn oma is half Duits. Volgens mij was een gedeelte van haar familie tijdens/na de Eerste Wereldoorlog naar NL gekomen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb je een Duitse grootouder dan?
Mof!
Kijk nog eens goed naar die tweede foto.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh maar bandshirts zijn dan ook dé shitMaar we hadden het over haar enzo he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet iedereen is zo:
[ afbeelding ]
Dejjmm. Duitser die je bent.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn oma is half Duits. Volgens mij was een gedeelte van haar familie tijdens/na de Eerste Wereldoorlog naar NL gekomen.
Wat is er mis met die tweede fotoquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar die tweede foto.
Ssst.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben allebei toch Koerdisch bloed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |