Ja doen! Dat is toch zoiets als Yemekteyizquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:36 schreef Landysh het volgende:
Zal ik mij opgeven voor 'Over de kook'?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar gaat het over (behalve koken, duh)?
Nee, dit is iets heel anders. Bij over de kook kook je elke dag in een restaurant voor ongeveer 25 gasten en die beoordelen dan je gerecht.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja doen! Dat is toch zoiets als Yemekteyiz?
Oh datquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, dit is iets heel anders. Bij over de kook kook je elke dag in een restaurant voor ongeveer 25 gasten en die beoordelen dan je gerecht.Als ik zie wat voor debielen er mee doen aan dat programma dan kan ik het vast ook wel.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:47 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder is echt een trut. Soms wil ik echt haar nek omdraaien OMG.
Ik voorspel een nieuwe hitserie: Zeliha's Kitchen, waar je met een pollepel onwetende koks-in-opleiding in het gareel houdt!quote:
Die sadistisch lachende posticon erbij jaagt mij angst aan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:47 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder is echt een trut. Soms wil ik echt haar nek omdraaien OMG.
GODVERDOMMEquote:
Ja, daar stond me toch een agressief bericht vol met bedreigingen en beledigingen, poeh, ik ben er nog ondersteboven van.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef msnk het volgende:
[..]
GODVERDOMME! Wordt ze 's een keer boos op iemand anders, edit ze het
!
Nu wil ik 't weten ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |