Duurde wel een tijdje voordat deze opmerking kwamquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Er zit wel een groot verschil tussen Zuid- en Noord-Limburg he.
Volendam is een dorp vol cokesnuivers en speedgebruikers. Schijnt het hoogste drugsgebruik onder jongeren te hebben! Geen wonder dat ze niet helemaal 100% zijn (en dan laat ik het feit dat ze allemaal familie van elkaar zijn even achterwege).quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zie je, in mijn woonplaats heeft de CDA gewonnen!
Dat is het ook. Volendam (quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Het kan ook zijn dat Limburgers nu nog geen problemen met de Islam dan wel allochtonen hebben, maar dat ze bang zijn voor doemscenario's uit de westerse vogelaarswijken.
Ze worden actief weggepest, ik zag laatst een docu over zo'n 'moderne' Turkse vrouw die probeerde te integreren in Volendam. Maar ik denk dat ze Randstedelingen enzo ook wegpesten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is het ook. Volendam () idem dito. Er wonen godverdomme 10 allochtonen daar man
Waar in Limburg? En hoezo nare herinneringen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb vroeger trouwens in Limburg gewoond, man wat een nare herinneringen heb ik daaraan.
Op Urk woont geeneens een Turk.quote:
Heijen (of Heyen).quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waar in Limburg? En hoezo nare herinneringen?
Dat ligt bijna in Gelderland man, die mensen daar hebben helemaal geen Limburgers mentaliteit zoals de mensen in het Zuiden. En volgens het plaatje heeft de SP of de VVD (weet even niet precies waar Heijen ligt) daar gewonnen.quote:
Zelfs mijn ouders durfden het niet aan om dieper in Limboland te gaan wonen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat ligt bijna in Gelderland man, die mensen daar hebben helemaal geen Limburgers mentaliteit zoals de mensen in het Zuiden. En volgens het plaatje heeft de SP of de VVD (weet even niet precies waar Heijen ligt) daar gewonnen.
Tja, de mensen in mijn woonplaats zijn tenminste niet zo achterlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Het kan ook zijn dat Limburgers nu nog geen problemen met de Islam dan wel allochtonen hebben, maar dat ze bang zijn voor doemscenario's uit de westerse vogelaarswijken.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zelfs mijn ouders durfden het niet aan om dieper in Limboland te gaan wonen.
Geweldige moeder.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:41 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder zegt net dat als ze Nederlands was geweest, ze dan op de PVV had gestemd.
Nou... Bijval van A'damquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:41 schreef Ayca het volgende:
Alkmaar is daar wel een beetje eenzaam op die kaart![]()
Van je familie moet je het hebben.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:41 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder zegt net dat als ze Nederlands was geweest, ze dan op de PVV had gestemd.
De allochtonen of de autochtonen? Je krijgt sowieso veel meer probleemgevallen als bevolkingsgroepen al dan niet vrijwillig hele wijken betrekken. Als de Nederlandse overheid in de jaren 70 had gezegd: Maximaal 2 allochtonen per vierkante kilometer, dan waren er misschien minder integratieproblemen geweest.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Tja, de mensen in mijn woonplaats zijn tenminste niet zo achterlijk.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Wilde D66 stemmen maar had verkeerd papiertje bij me
Beide.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De allochtonen of de autochtonen? Je krijgt sowieso veel meer probleemgevallen als bevolkingsgroepen al dan niet vrijwillig hele wijken betrekken. Als de Nederlandse overheid in de jaren 70 had gezegd: Maximaal 2 allochtonen per vierkante kilometer, dan waren er misschien minder integratieproblemen geweest.
Ik denk dat een probleemwijk van 200 man in het platteland niet valt te vergelijken met een probleemwijk met 20,000 man in galerijflats bij elkaar gepropt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Beide.![]()
Hier hebben wij ook een soort van probleemwijk hoor, maar toch zie je niet mensen massaal PVV stemmen zoals in Rotterdam.
mijn onvoorspelbare kant wil je niet kennen..quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef Ayca het volgende:
Je wordt wel een beetje voorspelbaar nu.
Sinan zit er ook!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:33 schreef turnazz het volgende:
Aanmeldtopic KPD editie #4/2010
iedereen mag in KPD behalve ik.. een hele rijen daarna ik
wat is zijn usernamequote:
Echt hèquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:30 schreef Landysh het volgende:
Turnazzz is de Turkse versie van Montelly, maar dan erger.
Slaap lekkerquote:
Turnazz is gewoon een kloon van een of andere kneus die hier een tijd geleden ook postte, maar een ban kreeg.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:30 schreef Landysh het volgende:
Turnazzz is de Turkse versie van Montelly, maar dan erger.
Duh.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turnazz is gewoon een kloon van een of andere kneus die hier een tijd geleden ook postte, maar een ban kreeg.
Waar gaat het over (behalve koken, duhquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:36 schreef Landysh het volgende:
Zal ik mij opgeven voor 'Over de kook'?
Ja doen! Dat is toch zoiets als Yemekteyizquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:36 schreef Landysh het volgende:
Zal ik mij opgeven voor 'Over de kook'?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar gaat het over (behalve koken, duh)?
Nee, dit is iets heel anders. Bij over de kook kook je elke dag in een restaurant voor ongeveer 25 gasten en die beoordelen dan je gerecht.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja doen! Dat is toch zoiets als Yemekteyiz?
Oh datquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, dit is iets heel anders. Bij over de kook kook je elke dag in een restaurant voor ongeveer 25 gasten en die beoordelen dan je gerecht.Als ik zie wat voor debielen er mee doen aan dat programma dan kan ik het vast ook wel.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:47 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder is echt een trut. Soms wil ik echt haar nek omdraaien OMG.
Ik voorspel een nieuwe hitserie: Zeliha's Kitchen, waar je met een pollepel onwetende koks-in-opleiding in het gareel houdt!quote:
Die sadistisch lachende posticon erbij jaagt mij angst aan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:47 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder is echt een trut. Soms wil ik echt haar nek omdraaien OMG.
GODVERDOMMEquote:
Ja, daar stond me toch een agressief bericht vol met bedreigingen en beledigingen, poeh, ik ben er nog ondersteboven van.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef msnk het volgende:
[..]
GODVERDOMME! Wordt ze 's een keer boos op iemand anders, edit ze het
!
Nu wil ik 't weten ook!
Hahaquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jaja
Ja dat merk ik morgen wel, ik denk van wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |