quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:27 schreef Ayca het volgende:
Als ik een buitenlandse overboeking doe, hoelang duurt het dan tot diegene het geld heeft?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:29 schreef Disko.Krali het volgende:
Zo, net een presentatie gedaan. Ging lekker vlot, overtuigend etc.![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan naar welk land je het stuurt, hè.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:46 schreef msnk het volgende:
Ik maak wel 's geld over naar Amerika en dat duurt 3-4 (werk)dagen. Denk dat Duitsland dan iets sneller is
Turkum, 23 jaar.quote:
Oke! Kom je oorspronkelijk ook uit Karaman?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:32 schreef MenVeer het volgende:
[..]
Turkum, 23 jaar.
Woont in Karaman (net geemigreerd).
Heb MBO gedaan groothandel/internationale handel.
bu kadar
Moet nog militaire dienst. Maar moet wel toevoegen dat familie al hier was. Alleen mijn jongere broer blijft nog in NL, mijn vader komt ook binnenkort.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oke! Kom je oorspronkelijk ook uit Karaman?
Wat voor werk doe je nu in Turkije?
Bevalt het?
Ah oke.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:40 schreef MenVeer het volgende:
[..]
Moet nog militaire dienst. Maar moet wel toevoegen dat familie al hier was. Alleen mijn jongere broer blijft nog in NL, mijn vader komt ook binnenkort.
Weten jullie wat 45+ regeling is? Heeft met dat te maken.
Iets tussen 500-600 euro.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:47 schreef Ayca het volgende:
Hoeveel krijg je dan?
Lekker weer hier! Gisteren wat minder
nee, 500 - 600 euro per maand.quote:
En dat is voor een periode van hoelang?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:53 schreef MenVeer het volgende:
[..]
nee, 500 - 600 euro per maand.
Dat is dus ongeveer 1000 lira per maand hier. En als je ook een eigen huis hebt, kun je prima leven.
Per persoon?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:53 schreef MenVeer het volgende:
[..]
nee, 500 - 600 euro per maand.
Dat is dus ongeveer 1000 lira per maand hier. En als je ook een eigen huis hebt, kun je prima leven.
Alleen degene die zich voor aanmeldt. Bij ons is dat mijn vader. Ik lever niks in. Mijn broertjes en moeder ook niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:51 schreef msnk het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met minderjarigen. Moeten die ook hun paspoort inleveren?
En mensen die geboren zijn in Nederland?
En ga je Nederland niet missen denk je als je niet zomaar terug mag?
voor altijd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:53 schreef msnk het volgende:
[..]
En dat is voor een periode van hoelang?
Dus als jullie zouden besluiten terug te keren moet dat zonder je vader? Nou ja, wellicht een optie nadat je trouwt / relatie begint ofzo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:56 schreef MenVeer het volgende:
[..]
Alleen degene die zich voor aanmeldt. Bij ons is dat mijn vader. Ik lever niks in. Mijn broertjes en moeder ook niet.
Maar deze regeling zal niet meer zo lang duren, denk ik.
Er zijn natuurlijk dingen die ik mis van Nederland: Vrienden, gewoontes, pindakaas.
Maar als ik opweeg tegen dingen hier, ben ik blij dat ik hier ben.
Mijn vader zal dit geld ontvangen. Zonder te werken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:53 schreef Ayca het volgende:
Als het 500-600 euro is vind ik het niet zo raar dat er weinig gebruik van wordt gemaakt.Niet echt een bedrag wat je over de streep zou trekken.
Meer lekker als je toch al zeker weet dat je weg wilt.
Tuurlijk maakt dat wel uit, verschillende landen hebben verschillende regelingen wat betreft bankieren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
@IHVK beterschap
@msnk Dat zou toch niet uit moeten maken? Gewoon via internetbankieren..
Nee sorry dacht dat het eenmalig was.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:00 schreef MenVeer het volgende:
[..]
Mijn vader zal dit geld ontvangen. Zonder te werken.
Dus als je wilt kan je nog altijd werken.
Ik ga sowieso werken.
Sorry hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat wel uit, verschillende landen hebben verschillende regelingen wat betreft bankieren.
Ben je 45+ ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar da's fucking veel gek. Ik ga meteen naar Kayseri, kan ik lekker rentenieren
Natuurlijk moeten ze het wel verwerken etc. maar waarom moet dat dagen duren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:01 schreef msnk het volgende:
Ayca denkt dat geld automatisch ergens heen kan zonder dat er iets mee gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |