Emigreren vind ik een super-belangrijk keuze. Dus dat moet je goed doordenken. En niet half.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus als jullie zouden besluiten terug te keren moet dat zonder je vader? Nou ja, wellicht een optie nadat je trouwt / relatie begint ofzo.
yapamassin. Hadi bi dene.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar da's fucking veel gek. Ik ga meteen naar Kayseri, kan ik lekker rentenieren
Zij kunnen geld ontvangen, AOW mi oyle bisey. Dat is iets anders.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Mijn oma wel. We kunnen vast iets regelen.
Verbaast me niks, het is flink wat geld - al helemaal als er nu miljarden bezuinigd moeten gaan worden. 7000 euro per jaar is bijna even veel als het GDP/capita van turkije - meer dan genoeg dus om het er even lekker te van nemen...quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:11 schreef MenVeer het volgende:
[..]
Zij kunnen geld ontvangen, AOW mi oyle bisey. Dat is iets anders.
En 45+ regeling gaat stoppen waarschijnlijk.
Of je nou geld ontvangt of niet. Turkije vind ik beter dan NL.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verbaast me niks, het is flink wat geld - al helemaal als er nu miljarden bezuinigd moeten gaan worden. 7000 euro per jaar is bijna even veel als het GDP/capita van turkije - meer dan genoeg dus om het er even lekker te van nemen...
Dan heb je een goede keuze gemaakt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:16 schreef MenVeer het volgende:
[..]
Of je nou geld ontvangt of niet. Turkije vind ik beter dan NL.
Als je al dertig jaar voor een Nederlands salaris hebt gewerkt, heb je als het goed is op zijn minst aardig wat kunnen sparen en anders een huis dat in die tijd flink in waarde is gestegen. Daar koop je in TR een mooi appartement of huis voor en je kan lekker met vervroegd pensioen. Maar niet iedereen zal er zo makkelijk aan kunnen wennen, denk ik. Is toch weer een cultuurschok, alhoewel dat voor de eerste/tweede generatie nederturken wel wat minder zal zijn.quote:
We hebben al een mooi huis in Turkijequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je al dertig jaar voor een Nederlands salaris hebt gewerkt, heb je als het goed is op zijn minst aardig wat kunnen sparen en anders een huis dat in die tijd flink in waarde is gestegen. Daar koop je in TR een mooi appartement of huis voor en je kan lekker met vervroegd pensioen. Maar niet iedereen zal er zo makkelijk aan kunnen wennen, denk ik. Is toch weer een cultuurschok, alhoewel dat voor de eerste/tweede generatie nederturken wel wat minder zal zijn.
Mwah... Ik kan wel íets bedenken maar het is niet realistisch. Thans, niet nu. In Kayseri bijvoorbeeld is ook geen moer te doen de hele dagquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je kan je geen situatie bedenken waarin je liever in Turkije dan in Nederland zou wonen?
YouTube gaat primaquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:20 schreef IHVK het volgende:
Je kunt altijd nog fokken in Kayseri. YouTube gaat al wat lastiger
23, binnenkort.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:17 schreef IHVK het volgende:
Hoe oud ben je trouwens en wanneer ga je op dienstplicht?
Nee daarom vroeg ik het niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:22 schreef MenVeer het volgende:
[..]
23, binnenkort.
Ama vallaha niet discussieren waarom ik wel of niet naar dienstplicht ga, ben ik onderhand wel beu.
Ja dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
YouTube gaat primaWel wat omslachtig.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Wel grappig dat Erdogan zelf ook zegt op YT te surfen ondanks het verbod
ja, maar sommige zeggen ga terug doe 21 dagen en kom weer terug. Maar zo makkelijk is het dus niet zoals iedereen denkt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee daarom vroeg ik het niet.
Je moet sowieso wel toch...
Okadar degil. Maar, ja je moet wel een bedrag betalen om in 3 weken te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |