Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja, de vorige keer zat mini-meneer nog in mijn buikquote:Op donderdag 16 september 2010 18:29 schreef Giertje het volgende:
oow okee dan
weet je in ieder geval wat er te doen is
en lekker uitwaaien op et strand![]()
In gedachten ga je mee hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 18:32 schreef Fha het volgende:
Ik mag mee naar Texel ik mag mee naar Texel!!!![]()
Ik kan alleen nietMaar het idee is leuk
quote:Op donderdag 16 september 2010 18:32 schreef Fha het volgende:
Ik mag mee naar Texel ik mag mee naar Texel!!!![]()
Ik kan alleen nietMaar het idee is leuk
oew die heb ik daar niet gezien helaasquote:Op donderdag 16 september 2010 18:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, de vorige keer zat mini-meneer nog in mijn buik![]()
En zeehondjes kijken
in Ecomare bedoel ik hequote:Op donderdag 16 september 2010 18:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew die heb ik daar niet gezien helaas
Alhoewel... daar heb ik nog geen exquote:
muckquote:
Verder wel overal?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:35 schreef Muck het volgende:
Alhoewel... daar heb ik nog geen ex
en haaaai![]()
GFquote:Op donderdag 16 september 2010 18:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
muck![]()
de wiki is ook weer gedaan
ow okee daar ben ik ook niet geweestquote:
Dat is wel tof!quote:Op donderdag 16 september 2010 18:36 schreef Giertje het volgende:
ow okee daar ben ik ook niet geweest
wel op een zee zeiljacht wezen zeilen was erg leuk
behalve de terugweg toen werd ik me een partij zeeziek
quote:Op donderdag 16 september 2010 18:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Alhoewel... daar heb ik nog geen ex
en haaaai![]()
mja was erg leuk volgens mij heb ik zelfs nog een foto van mij en zeeziek zijnquote:Op donderdag 16 september 2010 18:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is wel tof!
Behalve dan van de zeeziek
ik kom eraanquote:Op donderdag 16 september 2010 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
Het wordt alleen maar beter![]()
Er komt zo roti aan![]()
Joaaahquote:
nee, post die maar nietquote:Op donderdag 16 september 2010 18:38 schreef Giertje het volgende:
mja was erg leuk volgens mij heb ik zelfs nog een foto van mij en zeeziek zijn
je ziet verder niets bijzonders alleen ik die een beetje wit isquote:
ooh, dat scheelt weerquote:Op donderdag 16 september 2010 18:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
je ziet verder niets bijzonders alleen ik die een beetje wit is
Msg ik mee-etenquote:Op donderdag 16 september 2010 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
Het wordt alleen maar beter![]()
Er komt zo roti aan![]()
quote:
SPOILER: foto van giertje die zeeziek isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ja, maar dan moet je wel opschietenquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 18:41 schreef Muck het volgende:
[..]
whahahaa nee dat heb ik gelukkig niet gedaanSPOILER: foto van giertjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
ik ben al onderwegquote:Op donderdag 16 september 2010 18:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel opschieten
quote:Op donderdag 16 september 2010 18:23 schreef MPG het volgende:
[..]
???
Error, error, does not compute...
Zeehondjes kijken, uitwaaien op strand, zwemmen en koeien melkenquote:
Kapsalon eten, zeeziek kotsen en zeehondjes aaienquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 18:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeehondjes kijken, uitwaaien op strand, zwemmen en koeien melken
bijna hetzelfdequote:Op donderdag 16 september 2010 18:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Kapsalon eten, zeeziek kotsen en zeehondjes aaien
I don't like youquote:Op donderdag 16 september 2010 18:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zuipen, neuken, zeehondjes kapot slaan en verder zien we wel.
Ja, net als die vent van jouquote:
Die is niet helemaal goed bij zijn hoofd, neem het hem maar niet kwalijk...quote:Op donderdag 16 september 2010 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, net als die vent van jou
okeequote:Op donderdag 16 september 2010 18:46 schreef Muck het volgende:
Die is niet helemaal goed bij zijn hoofd, neem het hem maar niet kwalijk...
Weet ikquote:Op donderdag 16 september 2010 18:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Jullie moeten ZEKER even zo'n biertje proberen daar.
[ afbeelding ]
Zijn nog meerdere varianten op ook.
trustequote:Op donderdag 16 september 2010 18:47 schreef Muck het volgende:
En nu ga ik me een poosje horizontaal begeven![]()
huh?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Die is niet helemaal goed bij zijn hoofd, neem het hem maar niet kwalijk...
je gelooft haar toch niet?quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 18:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
huh?
[..]
je gelooft haar toch niet?
quote:
quote:
wel aan het werkenquote:
Hier ook hoor, daar hoef je niet voor naar Texelquote:
Recept?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had een heel lekkere dressing gemaakt voor de sla
beertjequote:
idd hier is het ook goed aan het waaienquote:Op donderdag 16 september 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier ook hoor, daar hoef je niet voor naar Texel
Ben in een pesthumeur vanwege vrouwenkwaal.quote:
Gewoon olijfolie, peper, zout, gedroogde knoflook, dille. Niets bijzonders, maar vond t lekkerquote:
Geld uitgeven blijft vervelend hequote:Op donderdag 16 september 2010 19:53 schreef Panda72 het volgende:
Ben in een pesthumeur vanwege vrouwenkwaal.
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon olijfolie, peper, zout, gedroogde knoflook, dille. Niets bijzonders, maar vond t lekker
Pandaatjuhquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geld uitgeven blijft vervelend he
Dank je welquote:Op donderdag 16 september 2010 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pandaatjuhkusje op je vrouwenkwaal
* LovelyLady schuift een bak B&J ijs een reep chocola, een zacht dekentje en een lekkere cappuccino naar je toe
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
daar is de volgknop voor
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
En? Wat deed zijn vader?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er heeft een vriendje van A hier gegeten en die at heel netjes met mes en vork
Ado gelijk tegen A toen ie thuis kwam: Wat doet zn vader?
(Doet ie altijd als er een jongen hier komt, of zij gaat ergens heen en dan zegt A: Nou, je doet raar!![]()
)
vrouwen............quote:Op donderdag 16 september 2010 19:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ben in een pesthumeur vanwege vrouwenkwaal.
Dat weet A toch helemaal niet joh!quote:Op donderdag 16 september 2010 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En? Wat deed zijn vader?
waar heb je geld aan uitgegeven?quote:
ja toen ik het terug las dacht ik ookquote:Op donderdag 16 september 2010 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
kusje op je vrouwenkwaal klinkt best raar, ik denk nl altijd aan ongesteldheid
Oh Koen vind het ook lekker behalve die boontjes nietquote:Op donderdag 16 september 2010 19:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
En we hebben roti gegeten![]()
Thijs ook
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
kusje op je vrouwenkwaal klinkt best raar, ik denk nl altijd aan ongesteldheid
Ga toch lekker in de file staan, klaagbeestquote:
Zeehondjes kijken, naar het strand, zwemmen, koeien melken (ja, ECHT) en genieten, vooral heel veel genietenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vrouwen............
wat ga je doen in je vakantie ST?
Ik sta nooit in de filequote:Op donderdag 16 september 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga toch lekker in de file staan, klaagbeest
jaja * LovelyLady zet koffie op tafelquote:
Snap ik tochquote:Op donderdag 16 september 2010 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet A toch helemaal niet joh!
Hoop dat ze het net zo komisch opvat als ze straks 16 is
je vergeet: Jullie missen.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeehondjes kijken, naar het strand, zwemmen, koeien melken (ja, ECHT) en genieten, vooral heel veel genieten![]()
Oeh. En saté eten bij De Rog. Beste saté OOIT
lekkerquote:Op donderdag 16 september 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
jaja * LovelyLady zet koffie op tafel
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er heeft een vriendje van A hier gegeten en die at heel netjes met mes en vork
Ado gelijk tegen A toen ie thuis kwam: Wat doet zn vader?
(Doet ie altijd als er een jongen hier komt, of zij gaat ergens heen en dan zegt A: Nou, je doet raar!![]()
)
Casanovaquote:
Trevland? Die woont in Twentequote:Op donderdag 16 september 2010 20:00 schreef Panda72 het volgende:
Kapotte bovenleiding Geldermalsen vertraagt treinen
Lange leve het openbaar vervoer
Dinsdag was het ook raak op het traject Haarlem Amsterdam Centraal. Ik moest meteen aan Trevland denken.
Thijs wilde alleen 'die broodje!'quote:Op donderdag 16 september 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
Oh Koen vind het ook lekker behalve die boontjes niet
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeehondjes kijken, naar het strand, zwemmen, koeien melken (ja, ECHT) en genieten, vooral heel veel genieten![]()
Doe niet zo gek.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je vergeet: Jullie missen.
Gezakt, dit was het verkeerde antwoord
Ik wil ook maar ik kan nietquote:Op donderdag 16 september 2010 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeej, ik ben er ook bang voorquote:Op donderdag 16 september 2010 20:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik toch![]()
En dat denk ik niet
zin om een vergelijkend onderzoekje te doen?quote:
Oeps hihi. Wie rijd er dan op het traject Haarlem?quote:
Ik ookquote:Op donderdag 16 september 2010 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb echt een onproductieve dag gehad eigenlijk.
Nou ja, wel wat gedaan, maar verder alleen achter de laptop gezeten
DamMartosquote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oeps hihi. Wie rijd er dan op het traject Haarlem?
Ezechielk maar die komt hier niet (meer)quote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Thijsquote:Op donderdag 16 september 2010 20:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs wilde alleen 'die broodje!'
Misschien doet Ado het dan niet meer? Heel misschien?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Neeej, ik ben er ook bang voor
Oh jaquote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ezechielk maar die komt hier niet (meer)
DaMartquote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wat een rotmoeder ben ik ook
MARIJKEquote:Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
TexelZeehondjes
Avond allemaal
Doe niet zo raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wat een rotmoeder ben ik ook
Ik vrees dat 'ie het dan JUIST doetquote:Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien doet Ado het dan niet meer? Heel misschien?
Marijkequote:Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
TexelZeehondjes
Avond allemaal
navond Marijkequote:Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
TexelZeehondjes
Avond allemaal
Ik heb het al een paar dagenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat als ik in een rothumeur ben, zoals vandaag dus
Hij vindt t zo grappigquote:Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien doet Ado het dan niet meer? Heel misschien?
Neem je een zeehondje mee? Aaaah..... Toeeeeee....quote:
quote:
quote:
Avond lieverdsquote:Op donderdag 16 september 2010 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
navond Marijke![]()
[..]
Ik heb het al een paar dagen![]()
mompelt iets met niet lekker in mijn velletje zitten
Avond Marijkequote:Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
TexelZeehondjes
Avond allemaal
Ja, dat denk ik dus ookquote:Op donderdag 16 september 2010 20:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vrees dat 'ie het dan JUIST doet...
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 september 2010 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
navond Marijke![]()
[..]
Ik heb het al een paar dagen![]()
mompelt iets met niet lekker in mijn velletje zitten
Fijn dat iemand het dan nog grappig vindtquote:
Oh ja dat is waarquote:
Okidokiquote:Op donderdag 16 september 2010 20:09 schreef MPG het volgende:
Neem je een zeehondje mee? Aaaah..... Toeeeeee....
Goed hoor, het is weekendquote:Op donderdag 16 september 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond lieverds
Hoe is het hier?
foldertje?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Herkenbaar
Hoop dat ik gauw dat foldertje binnen krijg, nu zit ik me alleen maar zenuwachtig te maken
hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:11 schreef Panda72 het volgende:
LL jij bent heeeeeeeel geen rotmoeder
Vind het soms wel leuk om te zien dat ie zich kan verkneukelen om iets waarvan ik denkquote:Op donderdag 16 september 2010 20:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn dat iemand het dan nog grappig vindt
saai, ik zit op werk.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Avond lieverds
Hoe is het hier?
herkenbaarquote:Op donderdag 16 september 2010 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vind het soms wel leuk om te zien dat ie zich kan verkneukelen om iets waarvan ik denkGrappig hoor!
Wel goedquote:Op donderdag 16 september 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Avond lieverds
Hoe is het hier?
Heb maatschappelijk werk gebeld en die sturen me een foldertje toe en een inschrijfformulier.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed hoor, het is weekend![]()
[..]
foldertje?
Zeiden ze ook nog iets over een wachttijd ofzo?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb maatschappelijk werk gebeld en die sturen me een foldertje toe en een inschrijfformulier.
Dus ben al vanaf dinsdag aan het zenuwen omdat ik woensdag dokter, vandaag MW heb gebeld en dat blijft tot ik me ingeschreven heb... ken mezelf wel een beetje...
Avond ferb!quote:
Moet je nog lang?quote:
Nou, die groep begint als er genoeg aanmeldingen zijn, en daar heeft ze geen zicht op, dus geen idee.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeiden ze ook nog iets over een wachttijd ofzo?
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb maatschappelijk werk gebeld en die sturen me een foldertje toe en een inschrijfformulier.
Dus ben al vanaf dinsdag aan het zenuwen omdat ik woensdag dokter, vandaag MW heb gebeld en dat blijft tot ik me ingeschreven heb... ken mezelf wel een beetje...
Wat goed dat je gebeld hebquote:Op donderdag 16 september 2010 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, want waar ik er normaal niet zoveel last van heb, ben ik er nu heel veel mee bezig omdat ik steeds moet bellen en nu wachten enzoquote:Op donderdag 16 september 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hopelijk valt het mee en ben je gewoon snel aan de beurt
Oh jaaa, dat is waar, je had het over een groep gehadquote:Op donderdag 16 september 2010 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, die groep begint als er genoeg aanmeldingen zijn, en daar heeft ze geen zicht op, dus geen idee.
Ja, merk dat ik t niet zo gemakkelijk van me af kan zetten, meestal is het wel ok, maar als ie dan iets zegt, ofik hoor weer iets, kan ik er weken mee rond blijven lopen en dat wil ik niet meerquote:Op donderdag 16 september 2010 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat goed dat je gebeld heb![]()
![]()
Ik neem aan vanwege alle 'problemen' rondom je scheiding enzo?
Ja... Ik hoor dat nog wel hoor, hoe lang ze denkt dat t duurt. we zien welquote:Op donderdag 16 september 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh jaaa, dat is waar, je had het over een groep gehad![]()
Lastig wel, als je niet weer hoe lang het duurt..
Balenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, want waar ik er normaal niet zoveel last van heb, ben ik er nu heel veel mee bezig omdat ik steeds moet bellen en nu wachten enzo
Echt! Echt, heel erg goed van jequote:Op donderdag 16 september 2010 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, merk dat ik t niet zo gemakkelijk van me af kan zetten, meestal is het wel ok, maar als ie dan iets zegt, ofik hoor weer iets, kan ik er weken mee rond blijven lopen en dat wil ik niet meer
knoop doorgehakt en stap gezetquote:Op donderdag 16 september 2010 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, merk dat ik t niet zo gemakkelijk van me af kan zetten, meestal is het wel ok, maar als ie dan iets zegt, ofik hoor weer iets, kan ik er weken mee rond blijven lopen en dat wil ik niet meer
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BalenMaar je kiest nu voor jezelf en je geluk en dat is heel goed!
En als je iets kwijt wilt dan weet je de PMknop wel te vinden he?
Ik ookquote:Op donderdag 16 september 2010 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt! Echt, heel erg goed van jeHet heeft mij ook enorm geholpen Ik hoop dat het voor jou net zo goed werkt als voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Hee Flesquote:
He Wok!quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ik ook
EnHey, het is echt niet zo, het is juist goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voelt net alsof je afhankelijk bent van iemand anders, maar over een tijdje kan je er beter mee om gaan en ben je nog sterker dan je nu al bent....
nee was 20:15 klaar en na een 250 m sprint had ik de laatste directe tram naar huisquote:Op donderdag 16 september 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Avond ferb!![]()
[..]
Moet je nog lang?
Wij moeten nog zoenenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hee FlesVanwaar de
als PI?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
* wel.o.k doet rechter mui knop save as "poes van suikertaartje"quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
EnHet is juist heel erg goed en dapper om de stap te zetten, om toe te geven dat het je even niet alleen lukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je heel veel lef voor nodig![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jullie zijn lief
En nu ga ik kinderen kussen, in bad en bij Ado zitten. In die volgorde
Fijne avond nog
Toek doet mee!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k doet rechter mui knop save as "poes van suikertaartje"
Jorisquote:
Haha, wauw...ben je de eerste met een opgeslagen foto van mijn poesquote:Op donderdag 16 september 2010 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij moeten nog zoenen![]()
Zoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Marijkezwolle Vliegt fles in de armen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Truste alvastquote:Op donderdag 16 september 2010 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jullie zijn lief
Fijne avond nog
Sweet pussyquote:Op donderdag 16 september 2010 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ah liefquote:
Fijne avondquote:Op donderdag 16 september 2010 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jullie zijn lief
Fijne avond nog
Nee, da's altijd op woensdag. En omdat we geen binnenbaan hebben en het gister regende ben ik niet geweestquote:Op donderdag 16 september 2010 20:29 schreef Ferb het volgende:
@ Marijke,
Ging je nou nog schieten vanavond?
Hier ook, heb helemaal koude handen...quote:
Binnen is echtquote:Op donderdag 16 september 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, da's altijd op woensdag. En omdat we geen binnenbaan hebben en het gister regende ben ik niet geweest
Ik voetenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ook, heb helemaal koude handen...
Uitrustzequote:Op donderdag 16 september 2010 20:39 schreef Ferb het volgende:
Ik ga trouwens even uitrusten op de bank, een verdiepingtje hoger
Tot zo![]()
vindt jij het goed als lovelylady mijn pijnlijke schouder masseert?quote:
tuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2010 20:41 schreef wel.o.k het volgende:
vindt jij het goed als lovelylady mijn pijnlijke schouder masseert?
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vindt jij het goed als lovelylady mijn pijnlijke schouder masseert?
quote:
* MPG warmt je handjesquote:Op donderdag 16 september 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ook, heb helemaal koude handen...
Ik nu ookquote:Op donderdag 16 september 2010 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, wauw...ben je de eerste met een opgeslagen foto van mijn poes
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, JIJ bent een schatje
Nee. Jij. En nou niet meer tegensputteren.quote:
Er werd vanmiddag zelfs gesproken over een KSC meet bij GFquote:Op donderdag 16 september 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik kijk gewoon voebal. Al dat geklef
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik was het echt al lang weer vergeten hihihi
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij foto´s hebt gepost maar ik heb een vervelend goed geheugen.
Heul nietquote:Op donderdag 16 september 2010 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Jij. En nou niet meer tegensputteren.
Ik weet zeker dat er hier meer zijn die zeggen dat jij lief bent dan dat er hier zeggen dat wok lief is.
Welles.quote:
Ik kijk geen voetbalquote:Op donderdag 16 september 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik kijk gewoon voebal. Al dat geklef
QFT!quote:
Jamaar, jamaar... jij doet toch ook mee met 'dat geklef'quote:
quote:
Gezelligquote:Op donderdag 16 september 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Er werd vanmiddag zelfs gesproken over een KSC meet bij GF...
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:55 schreef MPG het volgende:
Jamaar, jamaar... jij doet toch ook mee met 'dat geklef'![]()
?
* Fha dompelt Fles onder in een overspoeling van lieeefdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:13 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha dompelt Fles onder in een overspoeling van lieeefdeNEUJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[spoiler]* Dr_Flash ernstig tegenstribbelt[/spoiler]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Excuse you honey!quote:
Was het maar een hoer, dan had je er nog wat aanquote:
* wel.o.k geeft flessie een nieuw doosje donderquote:
cool dank jequote:Op donderdag 16 september 2010 21:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k geeft flessie een nieuw doosje donder
hier ouwe reus, kan je weer even deurdonderen
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
cool dank je
* Dr_Flash dondert Fha
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was het maar een hoer, dan had je er nog wat aan![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:19 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k geeft flessie een nieuw doosje donder
hier ouwe reus, kan je weer even deurdonderen
Dan zou hij klagen dat ze te duur was. Of te slecht zoog, of meerprijs rekende voor zonder condoom. Of... Of...quote:Op donderdag 16 september 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was het maar een hoer, dan had je er nog wat aan![]()
Ghehehe au johquote:Op donderdag 16 september 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
cool dank je
* Dr_Flash dondert Fha
MILF CUNT MILF FUCK MILF SEX MILF PUSSY MILFquote:Op donderdag 16 september 2010 21:27 schreef MPG het volgende:
Ik krijg een banner voor 'chatten en daten met alleenstaande mama's' hier.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Wij moeten zo naar de huisartsenpost
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Wij moeten zo naar de huisartsenpost
luchtweg dinges bij kinderen, heel erg benauwd enzoquote:
Henry had gister een bakje kapoet gemacht en blijkbaar niet goed opgeruimd want net zat er ineens een stukje bakje in mijn voet. LITERS BLOED JONGUH! LITERS!!quote:
Ohneeeequote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
Henry had gister een bakje kapoet gemacht en blijkbaar niet goed opgeruimd want net zat er ineens een stukje bakje in mijn voet. LITERS BLOED JONGUH! LITERS!!
nee maar stiekem wel best veel bloed en best een kleine au
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
Ja en ik ben vet stoer natuurlijk dus nu heb ik een mega dik verband om mn poot gedaan zodat ik geen bloed kon zien en dus niet flauw kon vallenquote:
Weet je ook eens hoe dat isquote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
Henry had gister een bakje kapoet gemacht en blijkbaar niet goed opgeruimd want net zat er ineens een stukje bakje in mijn voet. LITERS BLOED JONGUH! LITERS!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
POIDHquote:Op donderdag 16 september 2010 21:37 schreef Fha het volgende:
nu heb ik een mega dik verband om mn poot gedaan
He bahquote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
klonk heel eng over de babyfoon
dus zojuist is het record traplopen verbetert in huize lovelyquote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Je stond zeker in twee seconden met je hart in je keel in zijn kamer?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ja
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je ook eens hoe dat isMet je BiteFight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Wh00000t
![]()
![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Slaap lekker fhaatje, fris jong blaadjequote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef Fha het volgende:
En nu naar bed, slaap lekker allemaal!![]()
En een extra zoen voor Koenemeloen die zich snel weer beter voelen moet doen!![]()
ik oefen alvast voor Sinterklaas
![]()
![]()
Fixedquote:
Slaap lekker, hopelijk lukt dat een beetje goed..quote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef Fha het volgende:
En een extra zoen voor Koenemeloen die zich snel weer beter voelen moet doen!![]()
![]()
![]()
Truste Fhaquote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
Ja!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:57 schreef Fha het volgende:
We moeten echt wel Sinterklaas doen met zijn allen![]()
Slaap lekker!!![]()
![]()
![]()
![]()
ja leukquote:Op donderdag 16 september 2010 21:57 schreef Fha het volgende:
Slaap lekker!!![]()
![]()
![]()
![]()
Soberzo!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:57 schreef Fha het volgende:
Slaap lekker!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:02 schreef cablegunmaster het volgende:
ik voel me alweer wat beter
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 16 september 2010 22:02 schreef cablegunmaster het volgende:
quote:
Yay! Echt ... ik zou eens een zak snoepjes moeten kopen en uitdelenquote:
Fijn dat je je beter voeltquote:Op donderdag 16 september 2010 22:02 schreef cablegunmaster het volgende:
nog steeds kut verkouden maar ik kreeg een zware dip met ziekte achtige gevoelens heerlijk onder de dekens film kijken. Daarvoor een HEET HEET bad genomenwerkt erg goed
![]()
Truste Marijkequote:Op donderdag 16 september 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu ga ik slapen want moeWelterusten alvast allemaal!
Ik lekker eerderderquote:Op donderdag 16 september 2010 22:05 schreef cablegunmaster het volgende:
Yay! Echt ... ik zou eens een zak snoepjes moeten kopen en uitdelenword btw op 28 november jarig
Slaap lekker snoetertjequote:Op donderdag 16 september 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaap lekker Liebchenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Truste Ferbquote:Op donderdag 16 september 2010 22:10 schreef Ferb het volgende:
[..]
Truste Marijke![]()
![]()
Ik ga ook![]()
Truste iedereen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 september 2010 22:10 schreef Ferb het volgende:
Truste Marijke![]()
![]()
Ik ga ook![]()
Truste iedereen
Judoquote:Op donderdag 16 september 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
Daar was ik weer van boodschappen doen, judo en kermis![]()
Hoezo niet? had vandaag niet veel last van mijn nek en schoudersquote:Op donderdag 16 september 2010 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Judo
t was niet best afgelopen week he?
Netjesquote:Op donderdag 16 september 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet? had vandaag niet veel last van mijn nek en schouders
Kaneelstokkenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:31 schreef MPG het volgende:
Trev![]()
Kermis? Das toch voor petjesvolk?
Hier voor het hele gezinquote:Op donderdag 16 september 2010 22:31 schreef MPG het volgende:
Trev![]()
Kermis? Das toch voor petjesvolk?
Ik zou eens kijken of ze dat hier hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kaneelstokken![]()
Wijnballen![]()
Kermis
Alles werd verloren. Finales, herkansingen alles. EN alles op wat domme strafjes. Wat een schijtsportquote:Op donderdag 16 september 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet? had vandaag niet veel last van mijn nek en schouders
Aha zo, niet echt gevolgd maar bij mij ging het goedquote:Op donderdag 16 september 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles werd verloren. Finales, herkansingen alles. EN alles op wat domme strafjes. Wat een schijtsport
Dabedoeliktezeggelieffiequote:Op donderdag 16 september 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kaneelstokken![]()
Wijnballen![]()
Kermis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |