MARIJKEquote:Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
TexelZeehondjes
Avond allemaal
Doe niet zo raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wat een rotmoeder ben ik ook
Ik vrees dat 'ie het dan JUIST doetquote:Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien doet Ado het dan niet meer? Heel misschien?
Marijkequote:Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
TexelZeehondjes
Avond allemaal
navond Marijkequote:Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
TexelZeehondjes
Avond allemaal
Ik heb het al een paar dagenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat als ik in een rothumeur ben, zoals vandaag dus
Hij vindt t zo grappigquote:Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien doet Ado het dan niet meer? Heel misschien?
Neem je een zeehondje mee? Aaaah..... Toeeeeee....quote:
quote:
quote:
Avond lieverdsquote:Op donderdag 16 september 2010 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
navond Marijke![]()
[..]
Ik heb het al een paar dagen![]()
mompelt iets met niet lekker in mijn velletje zitten
Avond Marijkequote:Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
TexelZeehondjes
Avond allemaal
Ja, dat denk ik dus ookquote:Op donderdag 16 september 2010 20:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vrees dat 'ie het dan JUIST doet...
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 september 2010 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
navond Marijke![]()
[..]
Ik heb het al een paar dagen![]()
mompelt iets met niet lekker in mijn velletje zitten
Fijn dat iemand het dan nog grappig vindtquote:
Oh ja dat is waarquote:
Okidokiquote:Op donderdag 16 september 2010 20:09 schreef MPG het volgende:
Neem je een zeehondje mee? Aaaah..... Toeeeeee....
Goed hoor, het is weekendquote:Op donderdag 16 september 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond lieverds
Hoe is het hier?
foldertje?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Herkenbaar
Hoop dat ik gauw dat foldertje binnen krijg, nu zit ik me alleen maar zenuwachtig te maken
hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:11 schreef Panda72 het volgende:
LL jij bent heeeeeeeel geen rotmoeder
Vind het soms wel leuk om te zien dat ie zich kan verkneukelen om iets waarvan ik denkquote:Op donderdag 16 september 2010 20:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn dat iemand het dan nog grappig vindt
saai, ik zit op werk.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Avond lieverds
Hoe is het hier?
herkenbaarquote:Op donderdag 16 september 2010 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vind het soms wel leuk om te zien dat ie zich kan verkneukelen om iets waarvan ik denkGrappig hoor!
Wel goedquote:Op donderdag 16 september 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Avond lieverds
Hoe is het hier?
Heb maatschappelijk werk gebeld en die sturen me een foldertje toe en een inschrijfformulier.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed hoor, het is weekend![]()
[..]
foldertje?
Zeiden ze ook nog iets over een wachttijd ofzo?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb maatschappelijk werk gebeld en die sturen me een foldertje toe en een inschrijfformulier.
Dus ben al vanaf dinsdag aan het zenuwen omdat ik woensdag dokter, vandaag MW heb gebeld en dat blijft tot ik me ingeschreven heb... ken mezelf wel een beetje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |