Zeehondjes kijken, naar het strand, zwemmen, koeien melken (ja, ECHT) en genieten, vooral heel veel genietenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vrouwen............
wat ga je doen in je vakantie ST?
Ik sta nooit in de filequote:Op donderdag 16 september 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga toch lekker in de file staan, klaagbeest
jaja * LovelyLady zet koffie op tafelquote:
Snap ik tochquote:Op donderdag 16 september 2010 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet A toch helemaal niet joh!
Hoop dat ze het net zo komisch opvat als ze straks 16 is
je vergeet: Jullie missen.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeehondjes kijken, naar het strand, zwemmen, koeien melken (ja, ECHT) en genieten, vooral heel veel genieten![]()
Oeh. En saté eten bij De Rog. Beste saté OOIT
lekkerquote:Op donderdag 16 september 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
jaja * LovelyLady zet koffie op tafel
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er heeft een vriendje van A hier gegeten en die at heel netjes met mes en vork
Ado gelijk tegen A toen ie thuis kwam: Wat doet zn vader?
(Doet ie altijd als er een jongen hier komt, of zij gaat ergens heen en dan zegt A: Nou, je doet raar!![]()
)
Casanovaquote:
Trevland? Die woont in Twentequote:Op donderdag 16 september 2010 20:00 schreef Panda72 het volgende:
Kapotte bovenleiding Geldermalsen vertraagt treinen
Lange leve het openbaar vervoer
Dinsdag was het ook raak op het traject Haarlem Amsterdam Centraal. Ik moest meteen aan Trevland denken.
Thijs wilde alleen 'die broodje!'quote:Op donderdag 16 september 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
Oh Koen vind het ook lekker behalve die boontjes niet
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeehondjes kijken, naar het strand, zwemmen, koeien melken (ja, ECHT) en genieten, vooral heel veel genieten![]()
Doe niet zo gek.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je vergeet: Jullie missen.
Gezakt, dit was het verkeerde antwoord
Ik wil ook maar ik kan nietquote:Op donderdag 16 september 2010 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeej, ik ben er ook bang voorquote:Op donderdag 16 september 2010 20:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snap ik toch![]()
En dat denk ik niet
zin om een vergelijkend onderzoekje te doen?quote:
Oeps hihi. Wie rijd er dan op het traject Haarlem?quote:
Ik ookquote:Op donderdag 16 september 2010 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb echt een onproductieve dag gehad eigenlijk.
Nou ja, wel wat gedaan, maar verder alleen achter de laptop gezeten
DamMartosquote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oeps hihi. Wie rijd er dan op het traject Haarlem?
Ezechielk maar die komt hier niet (meer)quote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Thijsquote:Op donderdag 16 september 2010 20:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs wilde alleen 'die broodje!'
Misschien doet Ado het dan niet meer? Heel misschien?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Neeej, ik ben er ook bang voor
Oh jaquote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ezechielk maar die komt hier niet (meer)
DaMartquote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wat een rotmoeder ben ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |