luchtweg dinges bij kinderen, heel erg benauwd enzoquote:
Henry had gister een bakje kapoet gemacht en blijkbaar niet goed opgeruimd want net zat er ineens een stukje bakje in mijn voet. LITERS BLOED JONGUH! LITERS!!quote:
Ohneeeequote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
Henry had gister een bakje kapoet gemacht en blijkbaar niet goed opgeruimd want net zat er ineens een stukje bakje in mijn voet. LITERS BLOED JONGUH! LITERS!!
nee maar stiekem wel best veel bloed en best een kleine au
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
Ja en ik ben vet stoer natuurlijk dus nu heb ik een mega dik verband om mn poot gedaan zodat ik geen bloed kon zien en dus niet flauw kon vallenquote:
Weet je ook eens hoe dat isquote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
Henry had gister een bakje kapoet gemacht en blijkbaar niet goed opgeruimd want net zat er ineens een stukje bakje in mijn voet. LITERS BLOED JONGUH! LITERS!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
POIDHquote:Op donderdag 16 september 2010 21:37 schreef Fha het volgende:
nu heb ik een mega dik verband om mn poot gedaan
He bahquote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
klonk heel eng over de babyfoon
dus zojuist is het record traplopen verbetert in huize lovelyquote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Je stond zeker in twee seconden met je hart in je keel in zijn kamer?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ja
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je ook eens hoe dat isMet je BiteFight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Wh00000t
![]()
![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Slaap lekker fhaatje, fris jong blaadjequote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef Fha het volgende:
En nu naar bed, slaap lekker allemaal!![]()
En een extra zoen voor Koenemeloen die zich snel weer beter voelen moet doen!![]()
ik oefen alvast voor Sinterklaas
![]()
![]()
Fixedquote:
Slaap lekker, hopelijk lukt dat een beetje goed..quote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef Fha het volgende:
En een extra zoen voor Koenemeloen die zich snel weer beter voelen moet doen!![]()
![]()
![]()
Truste Fhaquote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
Ja!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:57 schreef Fha het volgende:
We moeten echt wel Sinterklaas doen met zijn allen![]()
Slaap lekker!!![]()
![]()
![]()
![]()
ja leukquote:Op donderdag 16 september 2010 21:57 schreef Fha het volgende:
Slaap lekker!!![]()
![]()
![]()
![]()
Soberzo!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:57 schreef Fha het volgende:
Slaap lekker!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:02 schreef cablegunmaster het volgende:
ik voel me alweer wat beter
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 16 september 2010 22:02 schreef cablegunmaster het volgende:
quote:
Yay! Echt ... ik zou eens een zak snoepjes moeten kopen en uitdelenquote:
Fijn dat je je beter voeltquote:Op donderdag 16 september 2010 22:02 schreef cablegunmaster het volgende:
nog steeds kut verkouden maar ik kreeg een zware dip met ziekte achtige gevoelens heerlijk onder de dekens film kijken. Daarvoor een HEET HEET bad genomenwerkt erg goed
![]()
Truste Marijkequote:Op donderdag 16 september 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu ga ik slapen want moeWelterusten alvast allemaal!
Ik lekker eerderderquote:Op donderdag 16 september 2010 22:05 schreef cablegunmaster het volgende:
Yay! Echt ... ik zou eens een zak snoepjes moeten kopen en uitdelenword btw op 28 november jarig
Slaap lekker snoetertjequote:Op donderdag 16 september 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaap lekker Liebchenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Truste Ferbquote:Op donderdag 16 september 2010 22:10 schreef Ferb het volgende:
[..]
Truste Marijke![]()
![]()
Ik ga ook![]()
Truste iedereen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 september 2010 22:10 schreef Ferb het volgende:
Truste Marijke![]()
![]()
Ik ga ook![]()
Truste iedereen
Judoquote:Op donderdag 16 september 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
Daar was ik weer van boodschappen doen, judo en kermis![]()
Hoezo niet? had vandaag niet veel last van mijn nek en schoudersquote:Op donderdag 16 september 2010 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Judo
t was niet best afgelopen week he?
Netjesquote:Op donderdag 16 september 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet? had vandaag niet veel last van mijn nek en schouders
Kaneelstokkenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:31 schreef MPG het volgende:
Trev![]()
Kermis? Das toch voor petjesvolk?
Hier voor het hele gezinquote:Op donderdag 16 september 2010 22:31 schreef MPG het volgende:
Trev![]()
Kermis? Das toch voor petjesvolk?
Ik zou eens kijken of ze dat hier hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kaneelstokken![]()
Wijnballen![]()
Kermis
Alles werd verloren. Finales, herkansingen alles. EN alles op wat domme strafjes. Wat een schijtsportquote:Op donderdag 16 september 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet? had vandaag niet veel last van mijn nek en schouders
Aha zo, niet echt gevolgd maar bij mij ging het goedquote:Op donderdag 16 september 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles werd verloren. Finales, herkansingen alles. EN alles op wat domme strafjes. Wat een schijtsport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |