luchtweg dinges bij kinderen, heel erg benauwd enzoquote:
Henry had gister een bakje kapoet gemacht en blijkbaar niet goed opgeruimd want net zat er ineens een stukje bakje in mijn voet. LITERS BLOED JONGUH! LITERS!!quote:
Ohneeeequote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
Henry had gister een bakje kapoet gemacht en blijkbaar niet goed opgeruimd want net zat er ineens een stukje bakje in mijn voet. LITERS BLOED JONGUH! LITERS!!
nee maar stiekem wel best veel bloed en best een kleine au
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
Ja en ik ben vet stoer natuurlijk dus nu heb ik een mega dik verband om mn poot gedaan zodat ik geen bloed kon zien en dus niet flauw kon vallenquote:
Weet je ook eens hoe dat isquote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
Henry had gister een bakje kapoet gemacht en blijkbaar niet goed opgeruimd want net zat er ineens een stukje bakje in mijn voet. LITERS BLOED JONGUH! LITERS!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
POIDHquote:Op donderdag 16 september 2010 21:37 schreef Fha het volgende:
nu heb ik een mega dik verband om mn poot gedaan
He bahquote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
klonk heel eng over de babyfoon
dus zojuist is het record traplopen verbetert in huize lovelyquote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Je stond zeker in twee seconden met je hart in je keel in zijn kamer?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ja
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je ook eens hoe dat isMet je BiteFight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Wh00000t
![]()
![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Slaap lekker fhaatje, fris jong blaadjequote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef Fha het volgende:
En nu naar bed, slaap lekker allemaal!![]()
En een extra zoen voor Koenemeloen die zich snel weer beter voelen moet doen!![]()
ik oefen alvast voor Sinterklaas
![]()
![]()
Fixedquote:
Slaap lekker, hopelijk lukt dat een beetje goed..quote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef Fha het volgende:
En een extra zoen voor Koenemeloen die zich snel weer beter voelen moet doen!![]()
![]()
![]()
Truste Fhaquote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |