Nou, die groep begint als er genoeg aanmeldingen zijn, en daar heeft ze geen zicht op, dus geen idee.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeiden ze ook nog iets over een wachttijd ofzo?
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb maatschappelijk werk gebeld en die sturen me een foldertje toe en een inschrijfformulier.
Dus ben al vanaf dinsdag aan het zenuwen omdat ik woensdag dokter, vandaag MW heb gebeld en dat blijft tot ik me ingeschreven heb... ken mezelf wel een beetje...
Wat goed dat je gebeld hebquote:Op donderdag 16 september 2010 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb maatschappelijk werk gebeld en die sturen me een foldertje toe en een inschrijfformulier.
Dus ben al vanaf dinsdag aan het zenuwen omdat ik woensdag dokter, vandaag MW heb gebeld en dat blijft tot ik me ingeschreven heb... ken mezelf wel een beetje...
Ja, want waar ik er normaal niet zoveel last van heb, ben ik er nu heel veel mee bezig omdat ik steeds moet bellen en nu wachten enzoquote:Op donderdag 16 september 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hopelijk valt het mee en ben je gewoon snel aan de beurt
Oh jaaa, dat is waar, je had het over een groep gehadquote:Op donderdag 16 september 2010 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, die groep begint als er genoeg aanmeldingen zijn, en daar heeft ze geen zicht op, dus geen idee.
Ja, merk dat ik t niet zo gemakkelijk van me af kan zetten, meestal is het wel ok, maar als ie dan iets zegt, ofik hoor weer iets, kan ik er weken mee rond blijven lopen en dat wil ik niet meerquote:Op donderdag 16 september 2010 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat goed dat je gebeld heb![]()
![]()
Ik neem aan vanwege alle 'problemen' rondom je scheiding enzo?
Ja... Ik hoor dat nog wel hoor, hoe lang ze denkt dat t duurt. we zien welquote:Op donderdag 16 september 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh jaaa, dat is waar, je had het over een groep gehad![]()
Lastig wel, als je niet weer hoe lang het duurt..
Balenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, want waar ik er normaal niet zoveel last van heb, ben ik er nu heel veel mee bezig omdat ik steeds moet bellen en nu wachten enzo
Echt! Echt, heel erg goed van jequote:Op donderdag 16 september 2010 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, merk dat ik t niet zo gemakkelijk van me af kan zetten, meestal is het wel ok, maar als ie dan iets zegt, ofik hoor weer iets, kan ik er weken mee rond blijven lopen en dat wil ik niet meer
knoop doorgehakt en stap gezetquote:Op donderdag 16 september 2010 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, merk dat ik t niet zo gemakkelijk van me af kan zetten, meestal is het wel ok, maar als ie dan iets zegt, ofik hoor weer iets, kan ik er weken mee rond blijven lopen en dat wil ik niet meer
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BalenMaar je kiest nu voor jezelf en je geluk en dat is heel goed!
En als je iets kwijt wilt dan weet je de PMknop wel te vinden he?
Ik ookquote:Op donderdag 16 september 2010 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt! Echt, heel erg goed van jeHet heeft mij ook enorm geholpen Ik hoop dat het voor jou net zo goed werkt als voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Hee Flesquote:
He Wok!quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ik ook
EnHey, het is echt niet zo, het is juist goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voelt net alsof je afhankelijk bent van iemand anders, maar over een tijdje kan je er beter mee om gaan en ben je nog sterker dan je nu al bent....
nee was 20:15 klaar en na een 250 m sprint had ik de laatste directe tram naar huisquote:Op donderdag 16 september 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Avond ferb!![]()
[..]
Moet je nog lang?
Wij moeten nog zoenenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hee FlesVanwaar de
als PI?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
* wel.o.k doet rechter mui knop save as "poes van suikertaartje"quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
EnHet is juist heel erg goed en dapper om de stap te zetten, om toe te geven dat het je even niet alleen lukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je heel veel lef voor nodig![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jullie zijn lief
En nu ga ik kinderen kussen, in bad en bij Ado zitten. In die volgorde
Fijne avond nog
Toek doet mee!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k doet rechter mui knop save as "poes van suikertaartje"
Jorisquote:
Haha, wauw...ben je de eerste met een opgeslagen foto van mijn poesquote:Op donderdag 16 september 2010 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij moeten nog zoenen![]()
Zoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Marijkezwolle Vliegt fles in de armen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Truste alvastquote:Op donderdag 16 september 2010 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jullie zijn lief
Fijne avond nog
Sweet pussyquote:Op donderdag 16 september 2010 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ah liefquote:
Fijne avondquote:Op donderdag 16 september 2010 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jullie zijn lief
Fijne avond nog
Nee, da's altijd op woensdag. En omdat we geen binnenbaan hebben en het gister regende ben ik niet geweestquote:Op donderdag 16 september 2010 20:29 schreef Ferb het volgende:
@ Marijke,
Ging je nou nog schieten vanavond?
Hier ook, heb helemaal koude handen...quote:
Binnen is echtquote:Op donderdag 16 september 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, da's altijd op woensdag. En omdat we geen binnenbaan hebben en het gister regende ben ik niet geweest
Ik voetenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ook, heb helemaal koude handen...
Uitrustzequote:Op donderdag 16 september 2010 20:39 schreef Ferb het volgende:
Ik ga trouwens even uitrusten op de bank, een verdiepingtje hoger
Tot zo![]()
vindt jij het goed als lovelylady mijn pijnlijke schouder masseert?quote:
tuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2010 20:41 schreef wel.o.k het volgende:
vindt jij het goed als lovelylady mijn pijnlijke schouder masseert?
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vindt jij het goed als lovelylady mijn pijnlijke schouder masseert?
quote:
* MPG warmt je handjesquote:Op donderdag 16 september 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ook, heb helemaal koude handen...
Ik nu ookquote:Op donderdag 16 september 2010 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, wauw...ben je de eerste met een opgeslagen foto van mijn poes
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, JIJ bent een schatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |