Toek doet mee!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k doet rechter mui knop save as "poes van suikertaartje"
Jorisquote:
Haha, wauw...ben je de eerste met een opgeslagen foto van mijn poesquote:Op donderdag 16 september 2010 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij moeten nog zoenen![]()
Zoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Marijkezwolle Vliegt fles in de armen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Truste alvastquote:Op donderdag 16 september 2010 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jullie zijn lief
En nu ga ik kinderen kussen, in bad en bij Ado zitten. In die volgorde
Fijne avond nog
Sweet pussyquote:Op donderdag 16 september 2010 20:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ah liefquote:
Fijne avondquote:Op donderdag 16 september 2010 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jullie zijn lief
En nu ga ik kinderen kussen, in bad en bij Ado zitten. In die volgorde
Fijne avond nog
Nee, da's altijd op woensdag. En omdat we geen binnenbaan hebben en het gister regende ben ik niet geweestquote:Op donderdag 16 september 2010 20:29 schreef Ferb het volgende:
@ Marijke,
Ging je nou nog schieten vanavond?
Hier ook, heb helemaal koude handen...quote:
Binnen is echtquote:Op donderdag 16 september 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, da's altijd op woensdag. En omdat we geen binnenbaan hebben en het gister regende ben ik niet geweest
Ik voetenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ook, heb helemaal koude handen...
Uitrustzequote:Op donderdag 16 september 2010 20:39 schreef Ferb het volgende:
Ik ga trouwens even uitrusten op de bank, een verdiepingtje hoger
Tot zo![]()
vindt jij het goed als lovelylady mijn pijnlijke schouder masseert?quote:
tuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2010 20:41 schreef wel.o.k het volgende:
vindt jij het goed als lovelylady mijn pijnlijke schouder masseert?
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vindt jij het goed als lovelylady mijn pijnlijke schouder masseert?
quote:
* MPG warmt je handjesquote:Op donderdag 16 september 2010 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ook, heb helemaal koude handen...
Ik nu ookquote:Op donderdag 16 september 2010 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, wauw...ben je de eerste met een opgeslagen foto van mijn poes
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, JIJ bent een schatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |