Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
iddquote:Op woensdag 15 september 2010 00:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar nu mag ik wel bijna een nieuw topic openen!
quote:
ben er al aan bezigquote:Op woensdag 15 september 2010 00:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo, wie doet de wiki en de aanpassing OP?
Dank uquote:Op woensdag 15 september 2010 00:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
[..]ik laat jou de eer
toen bestond ik nog nietquote:Op woensdag 15 september 2010 00:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dank u
Wist je dat NL in 1951 getroffen is door een 10 minuten durende aardbevingGeschiedenislesje wikipedia
OMG.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dank u
Wist je dat NL in 1951 getroffen is door een 10 minuten durende aardbevingGeschiedenislesje wikipedia
trek zequote:
Niet nodigquote:
Vooruit, ook het koffiezetapparaat dan... maar wel cafeïnevrije koffie vandaag, want anders worden jullie weer hyperactiefquote:Op woensdag 15 september 2010 06:41 schreef DaMart het volgende:
* DaMart doet het licht maar aan en zet de waterkoker aan.
Trevlandquote:
Morge DaMartquote:Op woensdag 15 september 2010 06:54 schreef DaMart het volgende:
Ik ben niet meer de enige die wakker is.
Ik vond het al zo saai, een beetje in mezelf praten hier![]()
.
[..]
Trevland.
ach, ik werd vanochtend ook weer naar boven gestuurd.quote:Op woensdag 15 september 2010 07:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
Wel lastig aan kinderen die wat ouder zijn/worden is dat je ze niet meer aan kan trekken wat je wilA komt soms in onmogelijke combinaties naar beneden en dan moet ik haar weer naar boven sturen om iets anders ana te trekken.
Gewoon hoge schoenen aandoenquote:Op woensdag 15 september 2010 07:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, ik werd vanochtend ook weer naar boven gestuurd.![]()
ik had donkerblauwe sokken onder een zwarte pantalon
ik heb zwarte instappers aan en nu ook zwarte sokkenquote:Op woensdag 15 september 2010 07:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon hoge schoenen aandoen
Ik wil Ado in pakMet stropdas
Morgen Wokquote:
Mogguh Lovelyquote:Op woensdag 15 september 2010 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen
Ik heb ook 2 keer een aardbeving meegemaakt. Waren maar kleintjes hoor maar dat is best schrikken als je in je bed ligt snachts
Lovelyquote:Op woensdag 15 september 2010 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen
Ik heb ook 2 keer een aardbeving meegemaakt. Waren maar kleintjes hoor maar dat is best schrikken als je in je bed ligt snachts
solquote:Op woensdag 15 september 2010 08:34 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Ik ga maar eens eenhalen
Morgen LLquote:Op woensdag 15 september 2010 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen
Het was echt een aardbeving, google maar op aarbeving bergen nhquote:Op woensdag 15 september 2010 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh Lovely
Was het echt een aardbeving of had je gewoon teveel gezopen?
wokkiequote:
Mogguh Soliquequote:Op woensdag 15 september 2010 08:34 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Ik ga maar eens eenhalen
Ik geloof je ook wel hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 08:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was echt een aardbeving, google maar op aarbeving bergen nh
[..]
wokkie![]()
[..]
Mogguh Solique
Ik doe ook nog een bakkie voor ik de auto instap
En goeiemorgen Marijke![]()
Drive safe!quote:Op woensdag 15 september 2010 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben niet zo'n zuipert
Ik ga autorijden
Nog 3,5 week en dan vakantiequote:Op woensdag 15 september 2010 08:45 schreef Solique het volgende:
Solique is in need of some serious vacation
Liebchenquote:
ik ga me door jou geen hoofdpijn laten bezorgenquote:Op woensdag 15 september 2010 06:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooruit, ook het koffiezetapparaat dan... maar wel cafeïnevrije koffie vandaag, want anders worden jullie weer hyperactief.
examen al in zicht?quote:Op woensdag 15 september 2010 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben niet zo'n zuipert
Ik ga autorijden
jij ook al?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
Waar blijft vergadereend nou... ik heb weer veel vergaderingen vandaag![]()
![]()
Ik ben aan het werk ja, druk druk druk.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:24 schreef TJDoornbos het volgende:
je weet waar ik zit?
of ben je nog boos van gisteren
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij ook al?
ik mag zelfs met het busje naar een andere vestiging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Intimiquote:
ik bel altijd mijn vrouwelijke collega's of Muck als ze in de buurt is uiteraard.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk ja, druk druk druk.
Ik moet zelfs iemand bellen als ik koffie wil
ik bel natuurlijk een leuke jongeman, maar dat snap jij ook welquote:Op woensdag 15 september 2010 09:36 schreef TJDoornbos het volgende:
ik bel altijd mijn vrouwelijke collega's of Muck als ze in de buurt is uiteraard.
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ben wel een stoere probleem oplossert hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik gelukkig nu ookquote:Op woensdag 15 september 2010 09:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Intimi![]()
![]()
![]()
Leuk werk he, dit, ik kan zelfs af en toe posten
in je jurkjequote:Op woensdag 15 september 2010 09:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Intimi![]()
![]()
![]()
Leuk werk he, dit, ik kan zelfs af en toe posten
quote:
wokquote:
ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 15 september 2010 09:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bel natuurlijk een leuke jongeman, maar dat snap jij ook wel
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben wel een stoere probleem oplossert hoornice, ik wil die ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor jurkje dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
de eerste complimentjes zijn al binnen
Waar was jij dan eind juni en juli dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jurkjes
Jammer dat t eigenlijk niet zo het weer ervoor is geweest dit jaar
Koffie
Ik wil deze:quote:Op woensdag 15 september 2010 09:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik wacht in spanning af
[..]
nice, ik wil die ook!
jij hebt tenminste pauzeSquote:Op woensdag 15 september 2010 09:38 schreef Trevland het volgende:
Ik gelukkig nu ookal is het maar alleen in de pauzes
Ik bedoelde niet zoveel, niet nietquote:Op woensdag 15 september 2010 09:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar was jij dan eind juni en juli dan?
Als ik het werk had waar naar ik zoek dan is 1 ook wel genoeg maar hier nietquote:Op woensdag 15 september 2010 09:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij hebt tenminste pauzeS
Edan geef je er toch eentjequote:Op woensdag 15 september 2010 09:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet zoveel, niet niet
Heb wel jurkjes gedragen en complimentjes gekregen![]()
Wil weer een feestje waar ik me op mag doffen enzo
Ik snap je helemaalquote:Op woensdag 15 september 2010 09:47 schreef Trevland het volgende:
Als ik het werk had waar naar ik zoek dan is 1 ook wel genoeg maar hier niet
Lolquote:Op woensdag 15 september 2010 09:47 schreef suikertaartje het volgende:
En nu geen plaatjes meer posten, dat trekt deze pc niet
laters wokquote:
Ow, die wil ik ook nog een keer eenquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:47 schreef suikertaartje het volgende:
En nu geen plaatjes meer posten, dat trekt deze pc niet
Nee, iemand anders moet dat doen.quote:
Ik ben anders nog niet gebeldquote:Op woensdag 15 september 2010 09:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bel natuurlijk een leuke jongeman, maar dat snap jij ook wel
HET jurkjequote:
Mijn manager noemde me beeldigquote:Op woensdag 15 september 2010 09:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ow, die wil ik ook nog een keer een![]()
Maar dat vw-busjequote:
Dan duurt het zo lang voordat de koffie er isquote:
En terecht. Wantquote:Op woensdag 15 september 2010 09:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
de eerste complimentjes zijn al binnen
Jamaar, jamaar....quote:Op woensdag 15 september 2010 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan duurt het zo lang voordat de koffie er is
Ik heb een tijdje terug van een vriendin een jurkje gekregen, we waren in de winkel en ik zag m en vond m leuk, dus wilde m passen, al wist ik dat ik m toch niet zou kopenquote:Op woensdag 15 september 2010 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn manager noemde me beeldig![]()
![]()
[..]
Maar dat vw-busje
Mobiel interwebs al gefixt?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol
Mijn mobieln trek het wel maar dan duurd het laden zo lang
hier ookquote:
Hier ook wel. Dadelijk maar trui uit en iets anders aan.quote:
quote:
Ik wil je wel even bellen hoorquote:
mag ook wel na het onweer van vannachtquote:
voor een jurkje is het idd iets te fris buitenquote:Op woensdag 15 september 2010 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hier ook wel. Dadelijk maar trui uit en iets anders aan.
jurkje denk ik helaas niet![]()
O en zo even wiiën.
Tof, wat voor jurkje is dat dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug van een vriendin een jurkje gekregen, we waren in de winkel en ik zag m en vond m leuk, dus wilde m passen, al wist ik dat ik m toch niet zou kopenDus ik had m aan, zegt ze: Je MOET m kopen hoor, hij staat je echt geweldig. Dus ik
Nee, ik ga m niet kopen.
Zij: Nou, dan koop ik m(Ik kreeg nog een cadeautje voor mn verjaardag van dr. Anders had ze dat niet va me mogen doen
)
Dus jurkje gekregen, eerste keer dat ik m aan had de hele avond complimentjes gekregen![]()
Van sommige mensen een paar keer zelfs
En ja,leuk he
Ik heb gewoon een jurkje aan hoor...met panty en vestje en laarzenquote:Op woensdag 15 september 2010 10:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
voor een jurkje is het idd iets te fris buiten![]()
maar de zon schijnt iig
En ik heb zo'n mooie jurkjes WAAAquote:Op woensdag 15 september 2010 10:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor een jurkje is het idd iets te fris buiten![]()
maar de zon schijnt iig
ik denk ook niet dat jij buiten bentquote:Op woensdag 15 september 2010 10:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een jurkje aan hoor...met panty en vestje en laarzen
O, die zijn ook leukquote:Op woensdag 15 september 2010 10:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tof, wat voor jurkje is dat dan?
En ik had vroeger een kever![]()
![]()
Ben jij dat op de fotoquote:Op woensdag 15 september 2010 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, die zijn ook leuk
[ afbeelding ]
En die staat me heeel goed![]()
Hihi...quote:Op woensdag 15 september 2010 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik wil je wel even bellen hoor
nee..maar straks wel, als ik lunsj hebquote:Op woensdag 15 september 2010 10:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik denk ook niet dat jij buiten bent
dan zal het nog warmer zijnquote:Op woensdag 15 september 2010 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee..maar straks wel, als ik lunsj heb
Weer een mooie vrouw in de KSCquote:Op woensdag 15 september 2010 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
JB:
[ afbeelding ]
Ik haal m dadelijk weg btw
ook mooiquote:Op woensdag 15 september 2010 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
JB:
[ afbeelding ]
lovelyquote:Op woensdag 15 september 2010 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ben ik weer
Wil iemand een fruitsmoothie? Vol met vitamientjes
Wil ik ook wel voor je zetten hoor, want ik neem er ook nog 1quote:Op woensdag 15 september 2010 10:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lovely![]()
is mij te gezond ik pak wel een
dat vind ik lief van jequote:Op woensdag 15 september 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wil ik ook wel voor je zetten hoor, want ik neem er ook nog 1
hier waait het gelukkig niet meerquote:Op woensdag 15 september 2010 10:36 schreef suikertaartje het volgende:
JB![]()
![]()
LL: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
gf: hmhm, ik bof maar(het waait alleen wel heul hard)
Storm?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat vind ik lief van je
[..]
hier waait het gelukkig niet meer![]()
maar we hebben vannacht hier wel een storm gehad
* LovelyLady geeft suikertaartje een fruitsmoothie en een cappuccinoquote:
Dat schijn ik wel eens te zijnquote:Op woensdag 15 september 2010 10:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat vind ik lief van je
[..]
hier waait het gelukkig niet meer![]()
maar we hebben vannacht hier wel een storm gehad
mwah gisteravond toch nog eentje gerooktquote:Op woensdag 15 september 2010 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh giertjehoe gaat het met het niet-roken?
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah gisteravond toch nog eentje gerookt
mja ik probeer het roken echt tot een minimum te beperken eerder rookte ik kalm een half pakkie per dag erdoor en nu rook ik 1 a 2 peukies nogquote:Op woensdag 15 september 2010 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]nou toch vind ik het knap want het zijn er toch weer 2 minder dan de dag ervoor toch?
Jawel..ik heb fokwerkquote:Op woensdag 15 september 2010 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft suikertaartje een fruitsmoothie en een cappuccino
Moest jij niet werken vandaag?
[..]
Dat schijn ik wel eens te zijn
Storm?
idd gelukkig heb ik mijn parasol niet meer nodig dit jaarquote:
Gebeld over een vervolg?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dank jullie
Was vanmorgen bij de dokter trouwens, word nog gebeld over een vervolg. Vind het maar raar weer, maar goed, rond blijven lopen ermee is ook niet goed..
want die ligt nu in Frankrijk?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
idd gelukkig heb ik mijn parasol niet meer nodig dit jaar
Netjes, en uiteindelijk zul je die ook makkelijker schrappen echt waarquote:Op woensdag 15 september 2010 10:49 schreef Giertje het volgende:
mja ik probeer het roken echt tot een minimum te beperken eerder rookte ik kalm een half pakkie per dag erdoor en nu rook ik 1 a 2 peukies nog
quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gebeld over een vervolg?
Huh?
Oeh, en bij mij wordt de 28e mijn arm opengesneden
waarom dat? Ik hou niet van snijden. Hooguit in een Muckiaanse Bal gehakt.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gebeld over een vervolg?
Huh?
mja dat is uit eindelijk wel de bedoelingquote:Op woensdag 15 september 2010 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Netjes, en uiteindelijk zul je die ook makkelijker schrappen echt waar
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
want die ligt nu in Frankrijk?
Hihihihi, ja!quote:
Niets ergs hoor, ik heb implanon (anticonceptiestaafje in arm) en dat kreng moet er uit.quote:ik ben vergeten te vragen
Wat is er aan de hand?
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
Niets ergs hoor, ik heb implanon (anticonceptiestaafje in arm) en dat kreng moet er uit.
Maar hij is kwijt
Ah, ja, tennis-elleboogquote:Op woensdag 15 september 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
lekker dan maar je had ook iets met je elleboog
onderarm
* LovelyLady is echt een vergietsorry
Handig... vooral met zo'n ukkie die je af en toe nog optilt enzoquote:Op woensdag 15 september 2010 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, ja, tennis-elleboog![]()
Niets aan te doen behalve rust
dat Ukkie niet meer optillenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Handig... vooral met zo'n ukkie die je af en toe nog optilt enzo
Hmhm, en intensief computerwerk op mijn andere werkquote:Op woensdag 15 september 2010 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
Handig... vooral met zo'n ukkie die je af en toe nog optilt enzo
Ze lijken al heel zelfstandig maar als je iets aan je armen/handen hebt merk je pas hoeveel je zo'n ukkie nog optiltquote:Op woensdag 15 september 2010 11:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat Ukkie niet meer optillen
Ja lekker naar Texelquote:Op woensdag 15 september 2010 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, en intensief computerwerk op mijn andere werk![]()
Maar goed, de ziek was dan wel weer goed voor mijn arm, vandaag werk ik hier, en da's minder intensief met de pc en dan hoef ik alleen morgen nog bij mijn andere werk en dan heb ik een weekje vakantie
Ja op zich wel goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 september 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja op zich wel goedwaarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Ik weet het was pas met 4 ukkies in de dierentuin en bij div. verblijven moet je ze echt optillen ivm zicht e.d.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze lijken al heel zelfstandig maar als je iets aan je armen/handen hebt merk je pas hoeveel je zo'n ukkie nog optilt
ik hoorde niks!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
ik moest iets omroepen in het magazijn
Dus jij staat in polkadotjurkje op laarzen dingen om te roepen in het magazijnquote:Op woensdag 15 september 2010 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
ik moest iets omroepen in het magazijn
Vonden ze de koffie smerig?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogguh.. wakker worden met boze gasten aan de telefoon is nooit grappig
Nou ja eigenlijk wel leuk![]()
Koffie!![]()
aah okeequote:Op woensdag 15 september 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ik vandaag even een dip heb en het alleen maar over leuke dingen wil hebben
Ah wat schattig, leuke leeftijd ookquote:Op woensdag 15 september 2010 11:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee
ik ga zo maar es omkleden
ik ga vanmiddag naar mijn petekindje die word volgende week 2
Nee joh, met zo'n omroepmicrofoonding.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dus jij staat in polkadotjurkje op laarzen dingen om te roepen in het magazijn![]()
mja ze is ook wel erg schattigquote:Op woensdag 15 september 2010 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah wat schattig, leuke leeftijd ook![]()
Heb je een leuke rrrrrrr dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, met zo'n omroepmicrofoonding.
Dan hoor je echt plinggg plonggg. En toen moest ik wat zeggen.
De magazijnmeneer moest heel hard lachen om mijn rrrrrr
Dus taartje we moeten niet tot laat KSC-enquote:Op woensdag 15 september 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap je slank.
Door weinig nachtrust raakt uw hormoonhuishouding in de war. Om aan energie te komen, zult u eerder gaan ‘snacken’. Uit onderzoek blijkt dat mensen met een normaal slaappatroon minder behoefte hebben aan ‘slechte’ voeding. Die extra uurtjes slaap hebben dus veel voordelen.
Of eh..andere dingen doenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
Dus taartje we moeten niet tot laat KSC-en
Ja idd vroeg naar bed gaan en dan alsnog laat gaan slapenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of eh..andere dingen doen
Nope niet helemaal eens met de annuleringsvoorwaardenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vonden ze de koffie smerig?
quote:Wanneer een reservering voor uitsluitend hotelaccommodatie, al dan niet met ontbijt, is gemaakt voor één of meer individuen geldt voor annulering van die reservering het navolgende
1. Bij annulering meer dan 1 maand voor de ingangsdatum is de klant niet gehouden enig bedrag aan het hotelbedrijf te betalen.
2. Bij annulering meer dan 14 dagen voor de ingangsdatum is de klant gehouden 15% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
3. Bij annulering meer dan 7 dagen voor de ingangsdatum is de klant gehouden 35% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
4. Bij annulering meer dan 3 dagen voor de ingangsdatum is de klant gehouden 60% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
5. Bij annulering meer dan 24 uur voor de ingangsdatum is de klant gehouden 85% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
6. Bij annulering 24 uur of minder voor de ingangsdatum is de klant gehouden 100% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
Dat dacht ik ook heus niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dus jongens en meisjes, niet denken dat je zomaar een boeking kan annuleren - waar dan ook
Dat weten een hoop mensenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dus jongens en meisjes, niet denken dat je zomaar een boeking kan annuleren - waar dan ook
Dag voor aankomst - dus pechquote:Op woensdag 15 september 2010 11:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook heus niet.
Hoe laat waren ze?
Mach ik ook een keeg met dat omgoepding speelen?quote:
Als hij jou maar herkent tochquote:Op woensdag 15 september 2010 11:26 schreef suikertaartje het volgende:
Herken ik gewoon de directeur niet
mooi zondequote:Op woensdag 15 september 2010 11:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dag voor aankomst - dus pech
quote:Op woensdag 15 september 2010 11:30 schreef MPG het volgende:
Mach ik ook een keeg met dat omgoepding speelen?
Hah.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dag voor aankomst - dus pech
Tsja snap dat het vervelend is maar snap niet dat mensen niet gewoon een annuleringsverzekering van een paar euro afsluiten en met een doktersverklaring gewoon kosteloos kunnen annuleren. Nee gewoon het hotel de schuld geven van onmenselijk gedrag, wij hoeven toch niemand te betalenquote:
Hij knipoogde zelfs naar me en noemde me Nienke, dus ik gok van welquote:Op woensdag 15 september 2010 11:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als hij jou maar herkent toch
Ik doe het ook bijna nooit, zo'n verzekering, maar ik snap wel dat ik dan moet betalen als ik niet komquote:Op woensdag 15 september 2010 11:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tsja snap dat het vervelend is maar snap niet dat mensen niet gewoon een annuleringsverzekering van een paar euro afsluiten en met een doktersverklaring gewoon kosteloos kunnen annuleren. Nee gewoon het hotel de schuld geven van onmenselijk gedrag, wij hoeven toch niemand te betalen
Ze wist niet waar ik terecht kon en zou even overleggen met maatschappelijk werk.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gebeld over een vervolg?
Huh?
Niet als je zo gaat praten als je nu typtquote:Op woensdag 15 september 2010 11:30 schreef MPG het volgende:
Mach ik ook een keeg met dat omgoepding speelen?
een Limbo en normaal praten............quote:Op woensdag 15 september 2010 11:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet als je zo gaat praten als je nu typt
Hij kan da best goedquote:Op woensdag 15 september 2010 12:00 schreef TJDoornbos het volgende:
een Limbo en normaal praten............
Stom is dat he, geduld moeten hebbenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze wist niet waar ik terecht kon en zou even overleggen met maatschappelijk werk.
Wat gaan ze doen?
O, las t al. Handig als die dingen gaan lopen.
Net gewii'd Toch weer pijn aan mn voetMaar ik wil niet nog meer rusten, ik wil gewoon verder kunnen
Dan elke dag maar alleen yoga en spieroefeningen ofzo?
Het is vooral stom omdat het zo goed gaat/ging met afvallen en nu mag ik vanalles niet... Nu moet ik zeggen dat het me meeviel, heb een week of drie nauwelijks iets gedaan en ben niets aangekomen, maar ik ben bang dat dat wel gaat gebeuren als het nog langer duurtquote:Op woensdag 15 september 2010 12:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stom is dat he, geduld moeten hebben
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weer een mooie vrouw in de KSC
Sorry lieverdquote:Op woensdag 15 september 2010 11:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet als je zo gaat praten als je nu typt
Wel hequote:
Wat ben ik vergeten? Jou bellen?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hij belt me nooit dus geen idee.
Dus volgens mij is die dat
Klopt niet. Ik slaap niet zo heel veel en ik ben zo mager als wat.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap je slank.
Door weinig nachtrust raakt uw hormoonhuishouding in de war. Om aan energie te komen, zult u eerder gaan ‘snacken’. Uit onderzoek blijkt dat mensen met een normaal slaappatroon minder behoefte hebben aan ‘slechte’ voeding. Die extra uurtjes slaap hebben dus veel voordelen.
Pornoquote:
Potverdikkie, dat is wel balen ja!quote:Op woensdag 15 september 2010 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is vooral stom omdat het zo goed gaat/ging met afvallen en nu mag ik vanalles niet... Nu moet ik zeggen dat het me meeviel, heb een week of drie nauwelijks iets gedaan en ben niets aangekomen, maar ik ben bang dat dat wel gaat gebeuren als het nog langer duurt
Nu kindjes halen
Ow, dat vergeet ik niet hoor. Tenzij ik mijzelf in gezelschap van overwegend Limburgers bevindquote:Op woensdag 15 september 2010 12:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Iets dat je niet van plan ben kan je niet vergeten, bedoelde ABN spreken
waarom moet hij mij sprekenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Iets dat je niet van plan ben kan je niet vergeten, bedoelde ABN spreken
Omdat ik de WIFI niet opkom onder Linuxquote:
quote:
en dan kan je niet telebankieren ofzoquote:Op woensdag 15 september 2010 12:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik de WIFI niet opkom onder Linux.
Dat kan ik sowieso niet, ik heb mijn random reader niet bij.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan kan je niet telebankieren ofzo
En en en en en mij danquote:
ga naar ING en regel dat soort verhalen online en via je mobieltje.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan ik sowieso niet, ik heb mijn random reader niet bij.
Nietes, ik was even verdwenen naar achter de schermenquote:
voor dat jij ging inpakken en vergaderenquote:
Via mijn mobieltje? Die's gekquote:Op woensdag 15 september 2010 13:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ga naar ING en regel dat soort verhalen online en via je mobieltje.
Voor donaties kun je storten op 5811630
mooie vrouw met lang donker haarquote:Op woensdag 15 september 2010 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
JB:
Goed zo!quote:
Ken je meteen mijn motivatiequote:Op woensdag 15 september 2010 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
soms is MPG-en de moeite waard![]()
[..]
mooie vrouw met lang donker haar
Houdoequote:Op woensdag 15 september 2010 13:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed zo!
Ik ga naar Breda
houdoe KGquote:Op woensdag 15 september 2010 13:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed zo!
Ik ga naar Breda
Pandaquote:Op woensdag 15 september 2010 13:20 schreef Panda72 het volgende:
hellow![]()
ik kreeg een mail of ik wilde stemmen voor de televizierringGa ik naar de website zie ik de volgende reactie staan van kung fu panda.
(zie link)
Dat ben ik dus niet want ik vind Chantal Janzen zum kotsen
http://www.televizier.nl/(...)g/list_messages/9383
pandaquote:Op woensdag 15 september 2010 13:20 schreef Panda72 het volgende:
hellow![]()
ik kreeg een mail of ik wilde stemmen voor de televizierringGa ik naar de website zie ik de volgende reactie staan van kung fu panda.
(zie link)
Veel mooie vrouwen hier in KSC tegenwoordig jaquote:Op woensdag 15 september 2010 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pandanog zo een mooie vrouw met lang donker haar
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pandanog zo een mooie vrouw met lang donker haar
pandaquote:Op woensdag 15 september 2010 13:20 schreef Panda72 het volgende:
hellow![]()
(zie link)
en weinig blondjes, LovelyLady is ook donkerharigquote:Op woensdag 15 september 2010 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Veel mooie vrouwen hier in KSC tegenwoordig ja![]()
![]()
.
Niet nodig, wok heeft gelijk.quote:
hoe weet jij datquote:Op woensdag 15 september 2010 13:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en weinig blondjes, LovelyLady is ook donkerharig
quote:
en Fha ookquote:Op woensdag 15 september 2010 13:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en weinig blondjes, LovelyLady is ook donkerharig
Er zijn ook blonde vrouwen met bruine ogen hoor.quote:
Haha..Hij zei "oef"quote:Op woensdag 15 september 2010 13:31 schreef Panda72 het volgende:
Bol.com heeft trouwens ook zo'n virtueel assistent
Billie zegt:Welkom bij de virtuele assistent van bol.com. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:bestellen
Billie zegt:Heeft u een vraag over de aflevering van uw bestelling?
U zegt:ja
Billie zegt:Om wat voor product gaat het?
U zegt:kroketten
Billie zegt:Dat begreep ik niet. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
Om wat voor product gaat het?
U zegt:frikandellen
Billie zegt:Ik ben het even kwijt. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
Ik probeer u te begrijpen. Om wat voor product gaat het?
U zegt:1 patat speciaal
Billie zegt:Ik ben het even kwijt. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
Wilt u daarom contact opnemen met de klantenservice?
U zegt:nee
Billie zegt:Ok, dan ga ik gewoon weer verder. Ik ga verder waar ik gebleven was.. Om wat voor product gaat het?
U zegt:dat heb ik toch gezegd
Billie zegt:Ik heb u niet begrepen. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
U zegt:om patat speciaal
Billie zegt:Ik heb u niet begrepen. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
Oef. Om wat voor product gaat het?
U zegt:zucht
Billie zegt:Dat begreep ik niet. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
Ik pak de draad weer even op.. Om wat voor product gaat het?
U zegt:patat speciaal dus
U zegt:hoe vaak moet ik het nog zeggen?
Billie zegt:De levertijd verschilt per productsoort. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
U zegt:nou nog 1 keer dan patat speciaal
U zegt:laat maar zitten ik ga wel naar een andere snackbar
U zegt:laat maar zeg ik toch
Billie zegt:Sorry, dat snapte ik even niet. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
U zegt:daag
Ehm, we waren volgens mij hier gebleven.. Om wat voor product gaat het?
U zegt:zucht
Billie zegt:Sorry, dat snapte ik even niet. Geef anders een product groep aan. Gaat het bijvoorbeeld om een boek, muziek, game, speelgoed, computer of elektronica?
bol.com schrijft een bericht...
Bijv. Wat moet ik doen met een beschadigd artikel?
Ladylike heeft datquote:Op woensdag 15 september 2010 13:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Er zijn ook blonde vrouwen met bruine ogen hoor.
klopt, en vrouwen met donker haar en blauwe ogen.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Er zijn ook blonde vrouwen met bruine ogen hoor.
foboquote:Op woensdag 15 september 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zegt niets, en hoe weet jij dat
henkquote:
mijn werk bestaat ook wel eens uit rechercherenquote:Op woensdag 15 september 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zegt niets, en hoe weet jij dat
moest hier ook om lachenquote:
oke mijn kleur ogen staat in mijn foboquote:Op woensdag 15 september 2010 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn werk bestaat ook wel eens uit rechercheren
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke mijn kleur ogen staat in mijn fobo
maar hoe weet je dat ik donkere haren heb....
* LovelyLady is een vergiet dus kan best zijn dat ik ooit een foto heb gestuurd
hij heeft vast een foto gezien, 'ergens' op FOK!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke mijn kleur ogen staat in mijn fobo
maar hoe weet je dat ik donkere haren heb....
* LovelyLady is een vergiet dus kan best zijn dat ik ooit een foto heb gestuurd
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:51 schreef MPG het volgende:
hij heeft vast een foto gezien, 'ergens' op FOK!...
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt mij nog nooit een foto gestuurd
hint
Ja vast wel, maar dan vraag ik me af waar.....quote:Op woensdag 15 september 2010 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
hij heeft vast een foto gezien, 'ergens' op FOK!...
Waar zou je foto's gepost hebbenquote:Op woensdag 15 september 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ja vast wel, maar dan vraag ik me af waar.....
waar denk je zelfquote:Op woensdag 15 september 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ja vast wel, maar dan vraag ik me af waar.....
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar zou je foto's gepost hebben![]()
...
ja maar daar staat mijn hoofd niet opquote:
maar wel je harenquote:Op woensdag 15 september 2010 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ja maar daar staat mijn hoofd niet op
ik weet niet waar jij foto´s hebt gepost maar ik heb een vervelend goed geheugen.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ja maar daar staat mijn hoofd niet op
zou goed kunnenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is zeker de laatste foto geweest ?
Dat zou ook nog kunnen, ik zeg zoveelquote:Op woensdag 15 september 2010 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
ik weet niet waar jij foto´s hebt gepost maar ik heb een vervelend goed geheugen.
ik weet zeker dat je het ergens gezegd hebt maar kan het niet terug vinden....
Waarom? Je kan toch ook in KPD (al zijn de meeste al weer weggehaald)quote:Op woensdag 15 september 2010 14:04 schreef TJDoornbos het volgende:
hoor ik nou foto's? Ik zie ze wel tegemoet in de PM
Dat moet haast wel, heb net alle foto's bekeken die ik ooit gepost heb (of die ik zou willen posten) en daar is alleen de laatste een beetje haar op te zienquote:
Ja kan wel maar zit ik veel te weinigquote:Op woensdag 15 september 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom? Je kan toch ook in KPD (al zijn de meeste al weer weggehaald)
Jammer, komt een hoop mooisquote:Op woensdag 15 september 2010 14:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Ja kan wel maar zit ik veel te weinig
ik weet het zeker, en daarna hebben we een foto van panda gehadquote:Op woensdag 15 september 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen, ik zeg zoveel![]()
quote:[..]
Waarom? Je kan toch ook in KPD (al zijn de meeste al weer weggehaald)
zie je wel, daar heb ik het niet vanquote:[..]
Dat moet haast wel, heb net alle foto's bekeken die ik ooit gepost heb (of die ik zou willen posten) en daar is alleen de laatste een beetje haar op te zien
nou, wat een goed geheugen danquote:Op woensdag 15 september 2010 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij foto´s hebt gepost maar ik heb een vervelend goed geheugen.
ik weet zeker dat je het ergens gezegd hebt maar kan het niet terug vinden....
pasop he jij, anders vraag ik de bus rubbers aan MPG te leenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, wat een goed geheugen dan
en dan wat?quote:Op woensdag 15 september 2010 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
pasop he jij, anders vraag ik de bus rubbers aan MPG te leen
je bent aangenaam gezelschap in KSCquote:Op woensdag 15 september 2010 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Mensen met een goed geheugen![]()
Blijkbaar heb ik toch indruk gemaakt dan (denk ik dan maar)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
met busrubbersquote:Op woensdag 15 september 2010 14:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent aangenaam gezelschap in KSC
Nou dat vind ik leuk om te horenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent aangenaam gezelschap in KSC
Dat heb je sowieso. Als ik me jouw mailtjes uit maart nog kan herinneren alsof ze gisteren waren verstuurd...quote:Op woensdag 15 september 2010 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Mensen met een goed geheugen![]()
Blijkbaar heb ik toch indruk gemaakt dan (denk ik dan maar)
Dan mag je je er helemaal mee uitleven op wok.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
ga je ontdekken of je misschien toch een beetje van pijn houdt
alleen al voor die likjes wil ik het proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Nou ik geloof niet dat die mailtjes zoveel indruk hebben gemaakt?quote:Op woensdag 15 september 2010 14:24 schreef MPG het volgende:
Dat heb je sowieso. Als ik me jouw mailtjes uit maart nog kan herinneren alsof ze gisteren waren verstuurd...
succesquote:
Jij, jij, jij..... stouterd...quote:Op woensdag 15 september 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alleen al voor die likjes wil ik het proberen![]()
Nee, het 'onderzoekje' erna welquote:Op woensdag 15 september 2010 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik geloof niet dat die mailtjes zoveel indruk hebben gemaakt?
[..]
succes
Het komt allemaal door KGquote:Op woensdag 15 september 2010 14:32 schreef TJDoornbos het volgende:
waar gaat dit helemaal heen mensen
dealquote:Op woensdag 15 september 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alleen al voor die likjes wil ik het proberen![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent meer op mijn spelling gaan letten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |