ik weet het zeker, en daarna hebben we een foto van panda gehadquote:Op woensdag 15 september 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen, ik zeg zoveel![]()
quote:[..]
Waarom? Je kan toch ook in KPD (al zijn de meeste al weer weggehaald)
zie je wel, daar heb ik het niet vanquote:[..]
Dat moet haast wel, heb net alle foto's bekeken die ik ooit gepost heb (of die ik zou willen posten) en daar is alleen de laatste een beetje haar op te zien
nou, wat een goed geheugen danquote:Op woensdag 15 september 2010 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij foto´s hebt gepost maar ik heb een vervelend goed geheugen.
ik weet zeker dat je het ergens gezegd hebt maar kan het niet terug vinden....
pasop he jij, anders vraag ik de bus rubbers aan MPG te leenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, wat een goed geheugen dan
en dan wat?quote:Op woensdag 15 september 2010 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
pasop he jij, anders vraag ik de bus rubbers aan MPG te leen
je bent aangenaam gezelschap in KSCquote:Op woensdag 15 september 2010 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Mensen met een goed geheugen![]()
Blijkbaar heb ik toch indruk gemaakt dan (denk ik dan maar)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
met busrubbersquote:Op woensdag 15 september 2010 14:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent aangenaam gezelschap in KSC
Nou dat vind ik leuk om te horenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent aangenaam gezelschap in KSC
Dat heb je sowieso. Als ik me jouw mailtjes uit maart nog kan herinneren alsof ze gisteren waren verstuurd...quote:Op woensdag 15 september 2010 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Mensen met een goed geheugen![]()
Blijkbaar heb ik toch indruk gemaakt dan (denk ik dan maar)
Dan mag je je er helemaal mee uitleven op wok.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
ga je ontdekken of je misschien toch een beetje van pijn houdt
alleen al voor die likjes wil ik het proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Nou ik geloof niet dat die mailtjes zoveel indruk hebben gemaakt?quote:Op woensdag 15 september 2010 14:24 schreef MPG het volgende:
Dat heb je sowieso. Als ik me jouw mailtjes uit maart nog kan herinneren alsof ze gisteren waren verstuurd...
succesquote:
Jij, jij, jij..... stouterd...quote:Op woensdag 15 september 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alleen al voor die likjes wil ik het proberen![]()
Nee, het 'onderzoekje' erna welquote:Op woensdag 15 september 2010 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik geloof niet dat die mailtjes zoveel indruk hebben gemaakt?
[..]
succes
Het komt allemaal door KGquote:Op woensdag 15 september 2010 14:32 schreef TJDoornbos het volgende:
waar gaat dit helemaal heen mensen
dealquote:Op woensdag 15 september 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alleen al voor die likjes wil ik het proberen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |