hier ookquote:
Hier ook wel. Dadelijk maar trui uit en iets anders aan.quote:
quote:
Ik wil je wel even bellen hoorquote:
mag ook wel na het onweer van vannachtquote:
voor een jurkje is het idd iets te fris buitenquote:Op woensdag 15 september 2010 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hier ook wel. Dadelijk maar trui uit en iets anders aan.
jurkje denk ik helaas niet![]()
O en zo even wiiën.
Tof, wat voor jurkje is dat dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug van een vriendin een jurkje gekregen, we waren in de winkel en ik zag m en vond m leuk, dus wilde m passen, al wist ik dat ik m toch niet zou kopenDus ik had m aan, zegt ze: Je MOET m kopen hoor, hij staat je echt geweldig. Dus ik
Nee, ik ga m niet kopen.
Zij: Nou, dan koop ik m(Ik kreeg nog een cadeautje voor mn verjaardag van dr. Anders had ze dat niet va me mogen doen
)
Dus jurkje gekregen, eerste keer dat ik m aan had de hele avond complimentjes gekregen![]()
Van sommige mensen een paar keer zelfs
En ja,leuk he
Ik heb gewoon een jurkje aan hoor...met panty en vestje en laarzenquote:Op woensdag 15 september 2010 10:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
voor een jurkje is het idd iets te fris buiten![]()
maar de zon schijnt iig
En ik heb zo'n mooie jurkjes WAAAquote:Op woensdag 15 september 2010 10:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor een jurkje is het idd iets te fris buiten![]()
maar de zon schijnt iig
ik denk ook niet dat jij buiten bentquote:Op woensdag 15 september 2010 10:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een jurkje aan hoor...met panty en vestje en laarzen
O, die zijn ook leukquote:Op woensdag 15 september 2010 10:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tof, wat voor jurkje is dat dan?
En ik had vroeger een kever![]()
![]()
Ben jij dat op de fotoquote:Op woensdag 15 september 2010 10:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, die zijn ook leuk
[ afbeelding ]
En die staat me heeel goed![]()
Hihi...quote:Op woensdag 15 september 2010 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik wil je wel even bellen hoor
nee..maar straks wel, als ik lunsj hebquote:Op woensdag 15 september 2010 10:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik denk ook niet dat jij buiten bent
dan zal het nog warmer zijnquote:Op woensdag 15 september 2010 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee..maar straks wel, als ik lunsj heb
Weer een mooie vrouw in de KSCquote:Op woensdag 15 september 2010 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
JB:
[ afbeelding ]
Ik haal m dadelijk weg btw
ook mooiquote:Op woensdag 15 september 2010 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
JB:
[ afbeelding ]
Ik haal m dadelijk weg btw
lovelyquote:Op woensdag 15 september 2010 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ben ik weer
Wil iemand een fruitsmoothie? Vol met vitamientjes
Wil ik ook wel voor je zetten hoor, want ik neem er ook nog 1quote:Op woensdag 15 september 2010 10:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lovely![]()
is mij te gezond ik pak wel een
dat vind ik lief van jequote:Op woensdag 15 september 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wil ik ook wel voor je zetten hoor, want ik neem er ook nog 1
hier waait het gelukkig niet meerquote:Op woensdag 15 september 2010 10:36 schreef suikertaartje het volgende:
JB![]()
![]()
LL: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
gf: hmhm, ik bof maar(het waait alleen wel heul hard)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |