Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
iddquote:Op woensdag 15 september 2010 00:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar nu mag ik wel bijna een nieuw topic openen!
quote:
ben er al aan bezigquote:Op woensdag 15 september 2010 00:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo, wie doet de wiki en de aanpassing OP?
Dank uquote:Op woensdag 15 september 2010 00:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
[..]ik laat jou de eer
toen bestond ik nog nietquote:Op woensdag 15 september 2010 00:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dank u
Wist je dat NL in 1951 getroffen is door een 10 minuten durende aardbevingGeschiedenislesje wikipedia
OMG.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dank u
Wist je dat NL in 1951 getroffen is door een 10 minuten durende aardbevingGeschiedenislesje wikipedia
trek zequote:
Niet nodigquote:
Vooruit, ook het koffiezetapparaat dan... maar wel cafeïnevrije koffie vandaag, want anders worden jullie weer hyperactiefquote:Op woensdag 15 september 2010 06:41 schreef DaMart het volgende:
* DaMart doet het licht maar aan en zet de waterkoker aan.
Trevlandquote:
Morge DaMartquote:Op woensdag 15 september 2010 06:54 schreef DaMart het volgende:
Ik ben niet meer de enige die wakker is.
Ik vond het al zo saai, een beetje in mezelf praten hier![]()
.
[..]
Trevland.
ach, ik werd vanochtend ook weer naar boven gestuurd.quote:Op woensdag 15 september 2010 07:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen
Wel lastig aan kinderen die wat ouder zijn/worden is dat je ze niet meer aan kan trekken wat je wilA komt soms in onmogelijke combinaties naar beneden en dan moet ik haar weer naar boven sturen om iets anders ana te trekken.
Gewoon hoge schoenen aandoenquote:Op woensdag 15 september 2010 07:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, ik werd vanochtend ook weer naar boven gestuurd.![]()
ik had donkerblauwe sokken onder een zwarte pantalon
ik heb zwarte instappers aan en nu ook zwarte sokkenquote:Op woensdag 15 september 2010 07:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon hoge schoenen aandoen
Ik wil Ado in pakMet stropdas
Morgen Wokquote:
Mogguh Lovelyquote:Op woensdag 15 september 2010 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen
Ik heb ook 2 keer een aardbeving meegemaakt. Waren maar kleintjes hoor maar dat is best schrikken als je in je bed ligt snachts
Lovelyquote:Op woensdag 15 september 2010 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen
Ik heb ook 2 keer een aardbeving meegemaakt. Waren maar kleintjes hoor maar dat is best schrikken als je in je bed ligt snachts
solquote:Op woensdag 15 september 2010 08:34 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Ik ga maar eens eenhalen
Morgen LLquote:Op woensdag 15 september 2010 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen
Het was echt een aardbeving, google maar op aarbeving bergen nhquote:Op woensdag 15 september 2010 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh Lovely
Was het echt een aardbeving of had je gewoon teveel gezopen?
wokkiequote:
Mogguh Soliquequote:Op woensdag 15 september 2010 08:34 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Ik ga maar eens eenhalen
Ik geloof je ook wel hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 08:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was echt een aardbeving, google maar op aarbeving bergen nh
[..]
wokkie![]()
[..]
Mogguh Solique
Ik doe ook nog een bakkie voor ik de auto instap
En goeiemorgen Marijke![]()
Drive safe!quote:Op woensdag 15 september 2010 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben niet zo'n zuipert
Ik ga autorijden
Nog 3,5 week en dan vakantiequote:Op woensdag 15 september 2010 08:45 schreef Solique het volgende:
Solique is in need of some serious vacation
Liebchenquote:
ik ga me door jou geen hoofdpijn laten bezorgenquote:Op woensdag 15 september 2010 06:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooruit, ook het koffiezetapparaat dan... maar wel cafeïnevrije koffie vandaag, want anders worden jullie weer hyperactief.
examen al in zicht?quote:Op woensdag 15 september 2010 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben niet zo'n zuipert
Ik ga autorijden
jij ook al?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
Waar blijft vergadereend nou... ik heb weer veel vergaderingen vandaag![]()
![]()
Ik ben aan het werk ja, druk druk druk.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:24 schreef TJDoornbos het volgende:
je weet waar ik zit?
of ben je nog boos van gisteren
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij ook al?
ik mag zelfs met het busje naar een andere vestiging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Intimiquote:
ik bel altijd mijn vrouwelijke collega's of Muck als ze in de buurt is uiteraard.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk ja, druk druk druk.
Ik moet zelfs iemand bellen als ik koffie wil
ik bel natuurlijk een leuke jongeman, maar dat snap jij ook welquote:Op woensdag 15 september 2010 09:36 schreef TJDoornbos het volgende:
ik bel altijd mijn vrouwelijke collega's of Muck als ze in de buurt is uiteraard.
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ben wel een stoere probleem oplossert hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik gelukkig nu ookquote:Op woensdag 15 september 2010 09:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Intimi![]()
![]()
![]()
Leuk werk he, dit, ik kan zelfs af en toe posten
in je jurkjequote:Op woensdag 15 september 2010 09:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Intimi![]()
![]()
![]()
Leuk werk he, dit, ik kan zelfs af en toe posten
quote:
wokquote:
ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 15 september 2010 09:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bel natuurlijk een leuke jongeman, maar dat snap jij ook wel
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben wel een stoere probleem oplossert hoornice, ik wil die ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor jurkje dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
de eerste complimentjes zijn al binnen
Waar was jij dan eind juni en juli dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jurkjes
Jammer dat t eigenlijk niet zo het weer ervoor is geweest dit jaar
Koffie
Ik wil deze:quote:Op woensdag 15 september 2010 09:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik wacht in spanning af
[..]
nice, ik wil die ook!
jij hebt tenminste pauzeSquote:Op woensdag 15 september 2010 09:38 schreef Trevland het volgende:
Ik gelukkig nu ookal is het maar alleen in de pauzes
Ik bedoelde niet zoveel, niet nietquote:Op woensdag 15 september 2010 09:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar was jij dan eind juni en juli dan?
Als ik het werk had waar naar ik zoek dan is 1 ook wel genoeg maar hier nietquote:Op woensdag 15 september 2010 09:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij hebt tenminste pauzeS
Edan geef je er toch eentjequote:Op woensdag 15 september 2010 09:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet zoveel, niet niet
Heb wel jurkjes gedragen en complimentjes gekregen![]()
Wil weer een feestje waar ik me op mag doffen enzo
Ik snap je helemaalquote:Op woensdag 15 september 2010 09:47 schreef Trevland het volgende:
Als ik het werk had waar naar ik zoek dan is 1 ook wel genoeg maar hier niet
Lolquote:Op woensdag 15 september 2010 09:47 schreef suikertaartje het volgende:
En nu geen plaatjes meer posten, dat trekt deze pc niet
laters wokquote:
Ow, die wil ik ook nog een keer eenquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:47 schreef suikertaartje het volgende:
En nu geen plaatjes meer posten, dat trekt deze pc niet
Nee, iemand anders moet dat doen.quote:
Ik ben anders nog niet gebeldquote:Op woensdag 15 september 2010 09:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bel natuurlijk een leuke jongeman, maar dat snap jij ook wel
HET jurkjequote:
Mijn manager noemde me beeldigquote:Op woensdag 15 september 2010 09:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ow, die wil ik ook nog een keer een![]()
Maar dat vw-busjequote:
Dan duurt het zo lang voordat de koffie er isquote:
En terecht. Wantquote:Op woensdag 15 september 2010 09:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
de eerste complimentjes zijn al binnen
Jamaar, jamaar....quote:Op woensdag 15 september 2010 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan duurt het zo lang voordat de koffie er is
Ik heb een tijdje terug van een vriendin een jurkje gekregen, we waren in de winkel en ik zag m en vond m leuk, dus wilde m passen, al wist ik dat ik m toch niet zou kopenquote:Op woensdag 15 september 2010 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn manager noemde me beeldig![]()
![]()
[..]
Maar dat vw-busje
Mobiel interwebs al gefixt?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol
Mijn mobieln trek het wel maar dan duurd het laden zo lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |