Liebchenquote:

ik ga me door jou geen hoofdpijn laten bezorgenquote:Op woensdag 15 september 2010 06:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooruit, ook het koffiezetapparaat dan... maar wel cafeïnevrije koffie vandaag, want anders worden jullie weer hyperactief.

examen al in zicht?quote:Op woensdag 15 september 2010 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben niet zo'n zuipert
Ik ga autorijden

jij ook al?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
Waar blijft vergadereend nou... ik heb weer veel vergaderingen vandaag![]()
![]()

Ik ben aan het werk ja, druk druk druk.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:24 schreef TJDoornbos het volgende:
je weet waar ik zit?
of ben je nog boos van gisteren

quote:Op woensdag 15 september 2010 09:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij ook al?
ik mag zelfs met het busje naar een andere vestiging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Intimiquote:

ik bel altijd mijn vrouwelijke collega's of Muck als ze in de buurt is uiteraard.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk ja, druk druk druk.
Ik moet zelfs iemand bellen als ik koffie wil

ik bel natuurlijk een leuke jongeman, maar dat snap jij ook welquote:Op woensdag 15 september 2010 09:36 schreef TJDoornbos het volgende:
ik bel altijd mijn vrouwelijke collega's of Muck als ze in de buurt is uiteraard.

quote:Op woensdag 15 september 2010 09:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ben wel een stoere probleem oplossert hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer

Ik gelukkig nu ookquote:Op woensdag 15 september 2010 09:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Intimi![]()
![]()
![]()
Leuk werk he, dit, ik kan zelfs af en toe posten

in je jurkjequote:Op woensdag 15 september 2010 09:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Intimi![]()
![]()
![]()
Leuk werk he, dit, ik kan zelfs af en toe posten

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |