Storm?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat vind ik lief van je
[..]
hier waait het gelukkig niet meer![]()
maar we hebben vannacht hier wel een storm gehad
* LovelyLady geeft suikertaartje een fruitsmoothie en een cappuccinoquote:
Dat schijn ik wel eens te zijnquote:Op woensdag 15 september 2010 10:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat vind ik lief van je
[..]
hier waait het gelukkig niet meer![]()
maar we hebben vannacht hier wel een storm gehad
mwah gisteravond toch nog eentje gerooktquote:Op woensdag 15 september 2010 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh giertjehoe gaat het met het niet-roken?
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah gisteravond toch nog eentje gerookt
mja ik probeer het roken echt tot een minimum te beperken eerder rookte ik kalm een half pakkie per dag erdoor en nu rook ik 1 a 2 peukies nogquote:Op woensdag 15 september 2010 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]nou toch vind ik het knap want het zijn er toch weer 2 minder dan de dag ervoor toch?
Jawel..ik heb fokwerkquote:Op woensdag 15 september 2010 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft suikertaartje een fruitsmoothie en een cappuccino
Moest jij niet werken vandaag?
[..]
Dat schijn ik wel eens te zijn
Storm?
idd gelukkig heb ik mijn parasol niet meer nodig dit jaarquote:
Gebeld over een vervolg?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dank jullie
Was vanmorgen bij de dokter trouwens, word nog gebeld over een vervolg. Vind het maar raar weer, maar goed, rond blijven lopen ermee is ook niet goed..
want die ligt nu in Frankrijk?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
idd gelukkig heb ik mijn parasol niet meer nodig dit jaar
Netjes, en uiteindelijk zul je die ook makkelijker schrappen echt waarquote:Op woensdag 15 september 2010 10:49 schreef Giertje het volgende:
mja ik probeer het roken echt tot een minimum te beperken eerder rookte ik kalm een half pakkie per dag erdoor en nu rook ik 1 a 2 peukies nog
quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gebeld over een vervolg?
Huh?
Oeh, en bij mij wordt de 28e mijn arm opengesneden
waarom dat? Ik hou niet van snijden. Hooguit in een Muckiaanse Bal gehakt.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gebeld over een vervolg?
Huh?
Oeh, en bij mij wordt de 28e mijn arm opengesneden
mja dat is uit eindelijk wel de bedoelingquote:Op woensdag 15 september 2010 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Netjes, en uiteindelijk zul je die ook makkelijker schrappen echt waar
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
want die ligt nu in Frankrijk?
Hihihihi, ja!quote:
Niets ergs hoor, ik heb implanon (anticonceptiestaafje in arm) en dat kreng moet er uit.quote:ik ben vergeten te vragen
Wat is er aan de hand?
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:56 schreef suikertaartje het volgende:
Niets ergs hoor, ik heb implanon (anticonceptiestaafje in arm) en dat kreng moet er uit.
Maar hij is kwijt
Ah, ja, tennis-elleboogquote:Op woensdag 15 september 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
lekker dan maar je had ook iets met je elleboog
onderarm
* LovelyLady is echt een vergietsorry
Handig... vooral met zo'n ukkie die je af en toe nog optilt enzoquote:Op woensdag 15 september 2010 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, ja, tennis-elleboog![]()
Niets aan te doen behalve rust
dat Ukkie niet meer optillenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Handig... vooral met zo'n ukkie die je af en toe nog optilt enzo
Hmhm, en intensief computerwerk op mijn andere werkquote:Op woensdag 15 september 2010 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
Handig... vooral met zo'n ukkie die je af en toe nog optilt enzo
Ze lijken al heel zelfstandig maar als je iets aan je armen/handen hebt merk je pas hoeveel je zo'n ukkie nog optiltquote:Op woensdag 15 september 2010 11:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat Ukkie niet meer optillen
Ja lekker naar Texelquote:Op woensdag 15 september 2010 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, en intensief computerwerk op mijn andere werk![]()
Maar goed, de ziek was dan wel weer goed voor mijn arm, vandaag werk ik hier, en da's minder intensief met de pc en dan hoef ik alleen morgen nog bij mijn andere werk en dan heb ik een weekje vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |