Ja op zich wel goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 15 september 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja op zich wel goedwaarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first

Ik weet het was pas met 4 ukkies in de dierentuin en bij div. verblijven moet je ze echt optillen ivm zicht e.d.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze lijken al heel zelfstandig maar als je iets aan je armen/handen hebt merk je pas hoeveel je zo'n ukkie nog optilt

ik hoorde niks!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
ik moest iets omroepen in het magazijn

Dus jij staat in polkadotjurkje op laarzen dingen om te roepen in het magazijnquote:Op woensdag 15 september 2010 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
ik moest iets omroepen in het magazijn

Vonden ze de koffie smerig?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogguh.. wakker worden met boze gasten aan de telefoon is nooit grappig
Nou ja eigenlijk wel leuk![]()
Koffie!![]()

aah okeequote:Op woensdag 15 september 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ik vandaag even een dip heb en het alleen maar over leuke dingen wil hebben

Ah wat schattig, leuke leeftijd ookquote:Op woensdag 15 september 2010 11:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee
ik ga zo maar es omkleden
ik ga vanmiddag naar mijn petekindje die word volgende week 2

Nee joh, met zo'n omroepmicrofoonding.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dus jij staat in polkadotjurkje op laarzen dingen om te roepen in het magazijn![]()

mja ze is ook wel erg schattigquote:Op woensdag 15 september 2010 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah wat schattig, leuke leeftijd ook![]()

Heb je een leuke rrrrrrr dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, met zo'n omroepmicrofoonding.
Dan hoor je echt plinggg plonggg. En toen moest ik wat zeggen.
De magazijnmeneer moest heel hard lachen om mijn rrrrrr

Dus taartje we moeten niet tot laat KSC-enquote:Op woensdag 15 september 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap je slank.
Door weinig nachtrust raakt uw hormoonhuishouding in de war. Om aan energie te komen, zult u eerder gaan ‘snacken’. Uit onderzoek blijkt dat mensen met een normaal slaappatroon minder behoefte hebben aan ‘slechte’ voeding. Die extra uurtjes slaap hebben dus veel voordelen.

Of eh..andere dingen doenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
Dus taartje we moeten niet tot laat KSC-en

Ja idd vroeg naar bed gaan en dan alsnog laat gaan slapenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of eh..andere dingen doen

Nope niet helemaal eens met de annuleringsvoorwaardenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vonden ze de koffie smerig?

quote:Wanneer een reservering voor uitsluitend hotelaccommodatie, al dan niet met ontbijt, is gemaakt voor één of meer individuen geldt voor annulering van die reservering het navolgende
1. Bij annulering meer dan 1 maand voor de ingangsdatum is de klant niet gehouden enig bedrag aan het hotelbedrijf te betalen.
2. Bij annulering meer dan 14 dagen voor de ingangsdatum is de klant gehouden 15% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
3. Bij annulering meer dan 7 dagen voor de ingangsdatum is de klant gehouden 35% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
4. Bij annulering meer dan 3 dagen voor de ingangsdatum is de klant gehouden 60% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
5. Bij annulering meer dan 24 uur voor de ingangsdatum is de klant gehouden 85% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.
6. Bij annulering 24 uur of minder voor de ingangsdatum is de klant gehouden 100% van de reserveringswaarde aan het hotelbedrijf te betalen.

Dat dacht ik ook heus niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dus jongens en meisjes, niet denken dat je zomaar een boeking kan annuleren - waar dan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |